laksekongen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Tror du må flashe en gammel original firmware. Samsung oppdaterte bootloaderen så jig ikke lenger skulle fungere. Flasher du en gammel en vil den fungere igjen. Huff.. fikk jiggen i dag fra kina Venta 30 daga! Lenke til kommentar
infraspinatus Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er det store forskjeller i fra Samsung galaxy R vs. SII, utenom prosessor, kamera og skjermtype ? Jeg har mulighet til å skaffe meg en ny telefon i gjennom jobben så da tenkte jeg å bestille SII. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Blir så syyykt provosert når det kommer til mms på telefonen. Klarer aldri og motta eller sende... Får bare opp meldingen "serverresponsfeil". Etter at Lyse gikk over til NetCom, så har det vært spesielt ille... Noen som vet hva problemet kan være? Har konfigurert telefonen tusen ganger, restartet, skrudd på mobildata (som alltid står på). Har prøvd alt, men får alikevel den forhatte meldingen "det oppsto en feil" på skjermen... Noen som vet? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Huff.. fikk jiggen i dag fra kina Venta 30 daga! Det er da ikke noe problem å flashe gammel original firmware? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Hei... Jeg får ikke til å oppgradrere min S2. har android versjonen 2.3.6 Jeg spurte Samsung norge på facebook og fikk som tilbakemelding: Jens : Hvor kjøpte du den? Det ser ikke ut som du har den nordiske modellen da XXLA1 ikke er nordisk firmware. Du må derfor vente til markedet hvor din telefon hører hjemme får ICS hvis du skal legge inn oppdateringen på den offisielle måten. Samsung Norge Hei Kim! Som Jens skrev så er dette ikke en telefon anpasset for det nordiske markedet, G-versjonen selges nemlig ikke her. Du må altså vente tils det att markedet telefonen din er anpasset for får ICS. //Erik what to do? hvor lenge må jeg vente? Endret 10. april 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Du kan vente eller bryte med garantivilkårene og legge inn en custom rom, hvor lenge det er og vente tør jeg ikke si noe om, men om du skal legge in custom rom, så er det forskjellige firmware på I9100 og I9100G, så de passer ikke om hverandre. Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 I9100G har en tregere cpu og en tregere gpu enn den vanlige modellen. Ikke nok med at de er litt tregere, men det er en annen type en det som er i den vanlige. Derfor passer ikke den ICS versjonen som er til I9100 (som jo den vanlige heter) til telefonen din. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 I9100G har en tregere cpu og en tregere gpu enn den vanlige modellen. Ikke nok med at de er litt tregere, men det er en annen type en det som er i den vanlige. Derfor passer ikke den ICS versjonen som er til I9100 (som jo den vanlige heter) til telefonen din. Viste ikke om at det fantes 2 forskjellige typer S2. Takk for infoen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Samsung Galaxy S2 er ment å fungere som masselagringsenhet. Og det gjorde den før. Men den har slutta med det... Når jeg kobler den til Mac`en, står det i displayet: Koblet til som ekstern lagringsenhet Men den vises ikke som lagringsenhet på Macen. Har testet i Windows og Linux også... Telefonen dukker ikke opp som masselagringsenhet. Men Ubuntu sier at en mediaspiller er koblet til, så helt sløv er den jo ikke. Noen løsning? Endret 10. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Jeg kjører faktisk HyDrOG3N-ICS-20120410, ATM. Får se hvordan det fungerer. Endret 11. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva har skjedd her? http://imageshack.us/photo/my-images/3/p1020091.gif/ Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vil min Galaxy 2 med Telenor Bedrift abonnement funger i New York? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva har skjedd her? http://imageshack.us...3/p1020091.gif/ ser ut som en stygg væskeskade, men kan være hva som helst i den oppløsningen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vil min Galaxy 2 med Telenor Bedrift abonnement funger i New York? Ja, men husk adapter til kontakten på laderen, for den passer ikke 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Hva slags mod's bruker folk på telefonen sine? (ICS) Noen anbefalinger? (ricer apps) Endret 11. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Har testet i Windows og Linux også... Telefonen dukker ikke opp som masselagringsenhet. Men Ubuntu sier at en mediaspiller er koblet til, så helt sløv er den jo ikke. Noen løsning? Fra XDA: for all those folks missing mtp on aokp roms, including this one, do this: 1. download terminal emulator 2. in there, type the following commands su setprop persist.sys.usb.config mtp 3. exit terminal emulator 4. reboot thanks to net.silb for this Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva er ulempen om jeg går over til stock ics ? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Har et dilemma. Hvis jeg er i en samtale, hvordan kan jeg få beskjed hvis noen andre ringer meg samtidig? Venter på en viktig telefon, så føler jeg ikke kan ringe andre pga jeg ikke kan gå glipp av denne samtalen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Operatøren din og abonnementet ditt må støtte "Samtale venter" funksjonen. Du kan forsøke å aktivere dette ved å trykke *43 # og ring i telefonen (deaktiveres ved #43# og ring). Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva har skjedd her? http://imageshack.us...3/p1020091.gif/ ser ut som en stygg væskeskade, men kan være hva som helst i den oppløsningen. Eneste veske den har vært utsatt for er kondens i lomma på en Goretex-bukse i noen timer på fjellet. Blir bare så utrolig frustrert over at telefonen ikke tåler noe som helst. ALLE,absolutt alle telefoner jeg har hatt har tålt MYE mer enn SGS2. Ihvertfall de to jeg har hatt. De har vært Porcelain Edition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg