NgZ Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kan også nevne samtidig at folk jeg snakker med i telefonen hører et "ekko" av seg selv når de snakker. Utrolig plagsomt.. Prøv å ta av dekselet du sannsynligvis har på telefonen. Og trykk meny og skru av støyreduksjonsfunksjonen. Den gjør som regel mer skade enn nytte... Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har du nyeste firmware? Jeg vet ikke. har som sagt ikke gjort noe spess me telefonen.. Android versjon: 2.3.6. Når jeg trykker på ''update'' iinne på software update så står det kun ''no update available. Rart. Prøv å koble den til Kies. Har du kjøpt den via Telenor/Djuice elns? Da vil det isåfall ta en stund før du får 4.0 ICS. Du kan jo også prøve en reset. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Satans udugelie drittsamsung har alså ikke en gang klart å implementere mtp-standarden korrekt! Som en følge av dette, kan man bare glemme å bruke skjiten nkelt med noe annet enn M$ Windows, på linux og OSX må man inn i nettverksinsillinger(!) og velge å koble den til som en vanlig usblagringsenhet hver jøvla gang man skal koble den til. Hurra... Fantastisk mye hardware for pengene, men det blir nok definitivt siste gang jeg kjøper en Samsung-telefon. Så jævla udugelige skal det ikke være lov å være på softwarefronten. Feil, på feil, på feilm på feil på feil, på alvorlig atteribug, på feil, på feil, på feil. Man skal ikke MÅTTE installere cusom ROM for å få et profukt som faktisk støtter det den sier den skal stltte, og fungerer som den skal... Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har du nyeste firmware? Jeg vet ikke. har som sagt ikke gjort noe spess me telefonen.. Android versjon: 2.3.6. Når jeg trykker på ''update'' iinne på software update så står det kun ''no update available. Rart. Prøv å koble den til Kies. Har du kjøpt den via Telenor/Djuice elns? Da vil det isåfall ta en stund før du får 4.0 ICS. Du kan jo også prøve en reset. Har ikke det nei. Anbefaler du å oppgradere til ICS? virker som det gir mange problemer. hvordan tar jeg en reset foresten? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Satans udugelie drittsamsung har alså ikke en gang klart å implementere mtp-standarden korrekt! Som en følge av dette, kan man bare glemme å bruke skjiten nkelt med noe annet enn M$ Windows, på linux og OSX må man inn i nettverksinsillinger(!) og velge å koble den til som en vanlig usblagringsenhet hver jøvla gang man skal koble den til. Hurra... Linux/OS X støtter ikke MTP uten tredjeparts applikasjoner, så du får helder skylde på kodere av nevnte OS/google som innførte MTP som standard i ICS. For å finne et program som kan hjelpe deg å overføre filer til/fra telefonen kan du spørre google (hvis du har mac kan jeg anbefale http://www.android.com/filetransfer/). Samsung er ikke såå håpløse som alle skal ha det til (men jeg kommer nok til å holde meg unna senere jeg óg) Endret 9. april 2012 av xdye Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Problemet er at Samsung IKKE FØLGER MTP-standarden. De har crappet den opp med masse drit og DRM som IKKE er en del avstandarden på S2. Galaxy Nexus og andre Android-enheter med mtp fungerer UTEN PROBLEMER. Jeg har selvfølgelig et program som støtter mtp-enheter, hvorfor skulle jeg ellers klage på at de har fucket opp mtp-imlementasjonen? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har et Bose Quiet Comfort 15 headset, og det har påmontert mic som fungere med iPhone. Noen som kjenner til om det finnes en hack for få denne til å funke på GSII også? Root er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 elsker!!! tillfeldig restart.. (mange)= 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har et Bose Quiet Comfort 15 headset, og det har påmontert mic som fungere med iPhone. Noen som kjenner til om det finnes en hack for få denne til å funke på GSII også? Root er ikke noe problem. Du trenger ikke gjøre noe som helst, mikrofonplugg kombinert med headset i minijack er 100% standard. For å bruke knapper på den (om den har knapper, men om det var DET du lurte på, bør du lære deg å stille spørsmål...), sjekk Jays Headset i Market. Fungerer såvidt jeg vet med alle headset med minst en knapp. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 jeg lurer på en ting. sliter alle android telefoner sånn som SII gjør med oppgraderingen til ICS? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Hvordan oppgraderer jeg min S2 til ICS? Telefonen min er ikke låst til noe som helst. får ikke til via programvareoppdatering på innstillninger. Står at det ikke er noe tilgjengelig. Jeg har gingerbread 2.3.6. Telefonen restarter seg også av og til bare sånn uten videre av og til. Skjermen blir først svart like før jeg ser den i noen sekunder igjen. så starter den sånn delvis opp på nytt. søker etter nettverk osv. telefonen er helt ny. Hender den låser seg helt på Spotify. sjelden men irriterende. Er dette normalt på nye telefoner? Endret 9. april 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
cirka Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har en ca 3 uker gammel Sams Gal sII. Oppgraderte til ICS rett etter jeg fikk den, uten problem. Men når jeg leser mange av innleggene her (selv om jeg ikke skjønner halvparten av hva det prates om), så får jeg inntrykk av at nesten alle klager. Det er godt mulig jeg er for lite "nerd" på telefoner og jeg også har noen brukerspørsmål, men..... Jeg har ikke problemer? Telefonen lader, holder på batteri ganske greit, er responsiv og kjapp.... Er det bare jeg som har vært veldig, veldig, heldig? Bruker den mest til sms-tale-surf på int.nett, med og uten wi-fi- Noen få innlastede apps. kamera.... Er min bruk for "enkel" kanskje? Bare 3 uker da. men, hittil er den den beste jeg har hatt. 1 Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Du er ikke alene, fungerer utmerket her! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Noen andre som har fiklet med governor på cpu performanc ? Jeg endra fra ondemand til conservative og har opplevd en sinnsyk forbedring i batterilevetid. Hele 72 prosent igjen etter 1 dag og 5 timer med middels bruk Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har en ca 3 uker gammel Sams Gal sII. Oppgraderte til ICS rett etter jeg fikk den, uten problem. Men når jeg leser mange av innleggene her (selv om jeg ikke skjønner halvparten av hva det prates om), så får jeg inntrykk av at nesten alle klager. Det er godt mulig jeg er for lite "nerd" på telefoner og jeg også har noen brukerspørsmål, men..... Jeg har ikke problemer? Telefonen lader, holder på batteri ganske greit, er responsiv og kjapp.... Er det bare jeg som har vært veldig, veldig, heldig? Bruker den mest til sms-tale-surf på int.nett, med og uten wi-fi- Noen få innlastede apps. kamera.... Er min bruk for "enkel" kanskje? Bare 3 uker da. men, hittil er den den beste jeg har hatt. De fleste poster jo bare hvis de har problemer, spørsmål eller svar. Hadde vært en ganske kjedelig tråd hvis alle postet at alt funket fint. 2 Lenke til kommentar
mrplanet Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Etter at jeg oppgraderte til ICS får jeg ikke åpnet de passordbeskyttede notatene mine. Noen som vet hvordan dette løses? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 - snip - Du er absolutt ikke alene, jeg er storfornøyd med telefonen, og etter oppdatering til ICS blir dette første gang på 14 år at jeg ikke skifter en telefon ut etter et år. Jeg er fornøyd med stock telefon (både GB og ICS) og fornøyd med rootet telefon (igjen både GB og ICS). Synes Samsung har vært flinke til å oppdatere telefonen. 1 Lenke til kommentar
peter81 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Får heller ikke tilgang til oppdatering ICS, har abb. låst til netcom om det har noe å si? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Gå tilbake et par sider i denne tråden så er det linker til hvordan man oppdaterer uten å miste garantien. Jeg har selv gjort det på min SII som er Telenor brandet. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ja det har veldig mye å si. Netcom må godkjenne/modifisere software før du får det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg