Horrorbyte Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Får du tilgang til Internett over mobilnett? Jeg ville nok prøvd å sette simkortet i en annen telefon for å teste det der. Spesielt gamle simkort har en tendens til å bare slutte å fungere. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Prøvde å deaktivere Wifi og aktivere GPS. Da står det nettverket ikke tilgjengelig. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 EN omstart løste problemet. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg begynner bli sprø av dette med 3g. Er det egentlig et GS2-spesifikt problem, en kompis i går menta han slet med noe lignende. Edge = laster, H(+) = laster, 3g = fuck all skjer. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 "Edge = laster, H(+) = laster, 3g = fuck all skjer." Hva mener du egentlig her da? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Når jeg kun har Edge-dekning for data så laster sider etc (om enn tregt). Med H(+) laster de, kjapt. Med 3g-dekning (og telefonen svitsjer fram og tilbake mellom det og H+ selv når jeg sitter i ro i Oslo sentrum) så skjer nada. All nett-trafikk stopper. Den laster ikke, sender ikke. NADA. Stopper midt i lasting av sider og venter til den får H+ igjen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 mobilen vil ikke lade og er tom for strøm, Får en varsel trekant ved siden ladebaren, Batteriet som har tatt kvelden eller micro usb det er noe feil med? funker ikke rens så må du nok bytte porten,. Måtte jeg:( Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 mobilen vil ikke lade og er tom for strøm, Får en varsel trekant ved siden ladebaren, Batteriet som har tatt kvelden eller micro usb det er noe feil med? funker ikke rens så må du nok bytte porten,. Måtte jeg:( Hvor kjøpte du ny port? Hva måtte du ut med? Og finalen; var det vanskelig ? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Noen som har denne telefonen sammen med OneCall som får til å sende MMS? Jeg får brukt mobildata for å surfe, men det å sende MMS er kul umulig. Har fulgt oppsett på OneCalls sider til punkt og prikke, i tillegg til at jeg har fått tilsendt konfigurasjonsmelding fra nettsiden deres. Kunne en av de her inne som har OneCall vært så greie og skrevet ned APN-innstillingene for MMS? Jeg tenker at det må være der det stopper seg. Eller er det andre med tips? Edit: Fikset! La inn alt på nytt og restartet telefonen. Som jeg har gjort fire ganger før... Men nå ville det fungere. Endret 2. april 2012 av ferrek Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Noen som har Samsung led tv ifra 2011 eller nyere? Og har android 4.xx? Har dere installert Samsung smart view? Jeg har dette, men har bare problemer. App'en låser seg, finner ikke tven. Og fungere den, så virker ikke dobbel visning. Noen formeniger som hva som kan være galt? Dette fungerte tidligere med Criskelo v.38 rom Endret 2. april 2012 av Ray001 Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Når jeg kun har Edge-dekning for data så laster sider etc (om enn tregt). Med H(+) laster de, kjapt. Med 3g-dekning (og telefonen svitsjer fram og tilbake mellom det og H+ selv når jeg sitter i ro i Oslo sentrum) så skjer nada. All nett-trafikk stopper. Den laster ikke, sender ikke. NADA. Stopper midt i lasting av sider og venter til den får H+ igjen. Opplevd samme skiten på SGSII og HTC Legend, de eneste smartphones jeg har hatt. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Annen ting, er det noen som har testet / bruker Swype? Etter litt bruk / skriving, så låser den seg. Er det slik hos dere andre? Har / bruker CriskeloServanTeam V05◥███◣-ICS 4.0.3 (Firm Oficial XXLPQ)" by criskelo Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 mobilen vil ikke lade og er tom for strøm, Får en varsel trekant ved siden ladebaren, Batteriet som har tatt kvelden eller micro usb det er noe feil med? funker ikke rens så må du nok bytte porten,. Måtte jeg:( Hvor kjøpte du ny port? Hva måtte du ut med? Og finalen; var det vanskelig ? Regner med at han mente i form av å reklamere og få sendt telefonen på service! Å skifte port på en smarttelefon hadde fort blitt komplisert... 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Tror ikke det er allfor vanskelig, har gjort lignede på iPhone 4 ihvertfall 10 ganger nå(skrudd alt ifra hverandre og satt i sammen, og alt fungere etterpå), men ikke gjort det på SGS2 enda(har ikke trengt det enda :-) ) Se her på hvordan skru ifra / sammen SGS2 http://www.youtube.c...292l10j22l32l0. Deler som kan kjøpes på Ebay samsung galaxy s2 loudspeaker og andre deler http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=samsung+galaxy+s2+loudspeaker&_sacat=43304&_odkw=samsung+galaxy+s2+screen&_osacat=43304 Skjerm deler http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=samsung+galaxy+s2+screen&_sacat=0&_odkw=samsung+galaxy+s+screen&_osacat=0 Andre diverse deler http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=43304&_kw=samsung+galaxy+s2 Endret 2. april 2012 av Ray001 1 Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Noen som har Samsung led tv ifra 2011 eller nyere? Og har android 4.xx? Har dere installert Samsung smart view? Jeg har dette, men har bare problemer. App'en låser seg, finner ikke tven. Og fungere den, så virker ikke dobbel visning. Noen formeniger som hva som kan være galt? Dette fungerte tidligere med Criskelo v.38 rom Fungerer fint her med Stock rom og Siyah kernel v3b7. Lenke til kommentar
kathom Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Handcent synkroniserer kun mot Google kontaktene og ikke mot Facebook kontaktene.. Hvordan fikses dette? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Når jeg kun har Edge-dekning for data så laster sider etc (om enn tregt). Med H(+) laster de, kjapt. Med 3g-dekning (og telefonen svitsjer fram og tilbake mellom det og H+ selv når jeg sitter i ro i Oslo sentrum) så skjer nada. All nett-trafikk stopper. Den laster ikke, sender ikke. NADA. Stopper midt i lasting av sider og venter til den får H+ igjen. Opplevd samme skiten på SGSII og HTC Legend, de eneste smartphones jeg har hatt. Hvilket abn har du? Typ, har du telenor, NN eller Netcom-dekning? Jeg har Telenor, via Talkmore. Er det ikke telefonavhengig må det jo være i "nettet" til leverandørene. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Selges versjoner av SGS2 med NFC (Near field communication) i Norge? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Jeg har nettopp fått min S2, men jeg får ikke til å sende MMS. Jeg har onecall og har fulgt instruksjonen de har på nettsiden deres. noen tips? har installert de innstillninge de har sendt. Endret 2. april 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
eik Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Når jeg kun har Edge-dekning for data så laster sider etc (om enn tregt). Med H(+) laster de, kjapt. Med 3g-dekning (og telefonen svitsjer fram og tilbake mellom det og H+ selv når jeg sitter i ro i Oslo sentrum) så skjer nada. All nett-trafikk stopper. Den laster ikke, sender ikke. NADA. Stopper midt i lasting av sider og venter til den får H+ igjen. Sliter selv med noe lignende, men mest at telefonen bytter veldig ofte mellom hsdpa+, hsdpa, 3g og edge. Og når den driver med denne byttingen så skjer det absolutt null og niks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg