laksekongen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Link til ICS? xda linken er nede/for mye aktivitet på nedlastingen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg brukte bare automatisk update dingsen. Funka flott. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 http://www.sammobile.com/firmware/?page=3 Brukte bare automatisk update tingen? telenor brandet telefon? med telenor online spill musikk å last ned wimp crap? grrr.. hehe Lenke til kommentar
msmakeit Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hei jeg har Samsung S II og nylig oppdaterte til ICS 4, men jeg har fått en rar svikt eller hva det enn er.. Altså systemlyder og vibrasjon er på max selv om i instillinger så har jeg skrudd det av. Jeg har tilogmed prøvd å sette mobilen i stillemodus, fortsatt så er disse systemlydene og vibrasjonen påmax volum.. det hjelper heller ikke å restarte telefon.. TRENGER HJELP Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Telefonen min er seff telenor låst.. :-( Funker det å laste ned odin, nye rommet å legge det inn? Eller må jeg roote osv først? Ja det skal fungere fint Krever ikke root. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Prøver å oppdatere via wifi, men den restarter bare etter at den har lastet ned pakkene. Etter dette starter den på en installeringsprosedyre, men før den nå 10% så går det tilbake til vanlig oppstart.. Noe hjelp? Jeg har root og det kommer en varseltrekant når jeg skrur på telefonen! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Når det er oransje/grønne piler oppe ved internett forbindelsen, betyr det at den bruker mobildata og ikke wifi? Lenke til kommentar
E Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Når det er oransje/grønne piler oppe ved internett forbindelsen, betyr det at den bruker mobildata og ikke wifi? mhm Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Når det er oransje/grønne piler oppe ved internett forbindelsen, betyr det at den bruker mobildata og ikke wifi? Det er piler med Wi-Fi også.Dette er nytt i ver. 4 Endret 13. mars 2012 av HellMate Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Når det er oransje/grønne piler oppe ved internett forbindelsen, betyr det at den bruker mobildata og ikke wifi? mhm Men hvorfor gjør den det, når jeg har kun bruk wifi, over hele mobilen.. og kan jeg slette samsung apps? /* eddit; fjerne notification fra den Endret 13. mars 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Nå er min Samsung Galaxy S2 nesten tom for batteristrøm, etter en lang og kjedelig busstur med nettsurfing. Da jeg kom hjem og koblet til lader, sa den at bruk kunne hindre effektiv lading. Jeg forstod det slik at om jeg kjører strømkrevende programmer, går ladingen saktere... Men stemmer det? Er laderen bare såvidt sterk nok til å fylle batteriet, men ikke til å drive telefonen noe særlig samtidig? Laderen fulgte forresten med min Tab, Samsungs første nettbrett. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Når det er oransje/grønne piler oppe ved internett forbindelsen, betyr det at den bruker mobildata og ikke wifi? mhm Men hvorfor gjør den det, når jeg har kun bruk wifi, over hele mobilen.. og kan jeg slette samsung apps? /* eddit; fjerne notification fra den Når du er inne på samsung apps, trykker du bare på venstre knapp, og går til innstillinger. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Oppdaterte fint rett fra telefonen, og likte veldig godt at det nå er mulig å deaktivere mange av system installerte programmene en ikke har bruk for Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Oppdaterte fint rett fra telefonen, og likte veldig godt at det nå er mulig å deaktivere mange av system installerte programmene en ikke har bruk for Hvor gjør man det? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Oppgraderte til 4.03 nå. Hadde 4.03 fra før av, men det var en room som ble laget for en stund siden. Nå får jeg bare Sasmung galaxy s II gt I91900 på oppstart en stund, og så rebooter den igjen og igjen... Fiiiix? edit: saved my but, flasha på nytt. Endret 13. mars 2012 av MeBerg Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Har 4.0 oppdateringen dratt med seg flere språk? =) Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hei! noen som har peiling på hvordan jeg får samsung sin touchwiz bort , jeg vil ikke ha den lenger.Har nettop oppdatert til Ics 4. versjonen Du kan for eksempel legge inn Apex launcher istedenfor å bruke touchwiz. Da får den mer ICS utseende. Bifalles Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Nå er min Samsung Galaxy S2 nesten tom for batteristrøm, etter en lang og kjedelig busstur med nettsurfing. Da jeg kom hjem og koblet til lader, sa den at bruk kunne hindre effektiv lading. Jeg forstod det slik at om jeg kjører strømkrevende programmer, går ladingen saktere... Men stemmer det? Er laderen bare såvidt sterk nok til å fylle batteriet, men ikke til å drive telefonen noe særlig samtidig? Laderen fulgte forresten med min Tab, Samsungs første nettbrett. Det kan tenkes å være en funksjon for å beskytte batteriet. Da batteriet blir varmt av å lades, og prosessoren varm av å brukes. Litiumbatterier tåler ikke høye temparaturer noe særlig. Videre trekker det jo en del strøm til 4.3" skjerm og dualcore i bakgrunnen Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Jeg har kjørt oppdateringen via Kies, men når jeg starter opp blir skjermen kun hengende på "Installing applications" og den statusbaren er helt gul. Jeg kan skru av skjermen og få opp låseskjermen, men når jeg låser opp så kommer den bare rett tilbake til Installing applications. Når jeg kobler den til Kies igjen så får jeg ikke opp noen som helst versjonsinfo. Noen som har peiling på hva som har skjedd? Edit: Den blir også veldig varm, samt at batteriet tappes selv om den står i laderen... Endret 13. mars 2012 av dlfluke Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Oppgraderte til 4.03 nå. Hadde 4.03 fra før av, men det var en room som ble laget for en stund siden. Nå får jeg bare Sasmung galaxy s II gt I91900 på oppstart en stund, og så rebooter den igjen og igjen... Fiiiix? edit: saved my but, flasha på nytt. Bare litt svett .... Hvorfor "kødder" du så meget med dippedutten din hvis du ikke takler resultatet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg