Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg har Samsung S II og nylig oppdaterte til ICS 4, men jeg har fått en rar svikt eller hva det enn er..

Altså systemlyder og vibrasjon er på max selv om i instillinger så har jeg skrudd det av. Jeg har tilogmed prøvd å sette mobilen i stillemodus, fortsatt så er disse systemlydene og vibrasjonen påmax volum.. det hjelper heller ikke å restarte telefon..

TRENGER HJELP

Lenke til kommentar

Prøver å oppdatere via wifi, men den restarter bare etter at den har lastet ned pakkene. Etter dette starter den på en installeringsprosedyre, men før den nå 10% så går det tilbake til vanlig oppstart..

Noe hjelp? Jeg har root og det kommer en varseltrekant når jeg skrur på telefonen!

Lenke til kommentar

Når det er oransje/grønne piler oppe ved internett forbindelsen, betyr det at den bruker mobildata og ikke wifi?

mhm :yes:

Men hvorfor gjør den det, når jeg har kun bruk wifi, over hele mobilen..

og kan jeg slette samsung apps? /* eddit; fjerne notification fra den

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Nå er min Samsung Galaxy S2 nesten tom for batteristrøm, etter en lang og kjedelig busstur med nettsurfing.

Da jeg kom hjem og koblet til lader, sa den at bruk kunne hindre effektiv lading.

Jeg forstod det slik at om jeg kjører strømkrevende programmer, går ladingen saktere...

Men stemmer det?

Er laderen bare såvidt sterk nok til å fylle batteriet, men ikke til å drive telefonen noe særlig samtidig?

Laderen fulgte forresten med min Tab, Samsungs første nettbrett.

Lenke til kommentar

Når det er oransje/grønne piler oppe ved internett forbindelsen, betyr det at den bruker mobildata og ikke wifi?

mhm :yes:

Men hvorfor gjør den det, når jeg har kun bruk wifi, over hele mobilen..

og kan jeg slette samsung apps? /* eddit; fjerne notification fra den

Når du er inne på samsung apps, trykker du bare på venstre knapp, og går til innstillinger.

Lenke til kommentar

Oppgraderte til 4.03 nå. Hadde 4.03 fra før av, men det var en room som ble laget for en stund siden.

Nå får jeg bare Sasmung galaxy s II gt I91900 på oppstart en stund, og så rebooter den igjen og igjen... Fiiiix?

edit: saved my but, flasha på nytt.

Endret av MeBerg
Lenke til kommentar

Nå er min Samsung Galaxy S2 nesten tom for batteristrøm, etter en lang og kjedelig busstur med nettsurfing.

Da jeg kom hjem og koblet til lader, sa den at bruk kunne hindre effektiv lading.

Jeg forstod det slik at om jeg kjører strømkrevende programmer, går ladingen saktere...

Men stemmer det?

Er laderen bare såvidt sterk nok til å fylle batteriet, men ikke til å drive telefonen noe særlig samtidig?

Laderen fulgte forresten med min Tab, Samsungs første nettbrett.

Det kan tenkes å være en funksjon for å beskytte batteriet. Da batteriet blir varmt av å lades, og prosessoren varm av å brukes. Litiumbatterier tåler ikke høye temparaturer noe særlig.

Videre trekker det jo en del strøm til 4.3" skjerm og dualcore i bakgrunnen :)

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt oppdateringen via Kies, men når jeg starter opp blir skjermen kun hengende på "Installing applications" og den statusbaren er helt gul. Jeg kan skru av skjermen og få opp låseskjermen, men når jeg låser opp så kommer den bare rett tilbake til Installing applications.

Når jeg kobler den til Kies igjen så får jeg ikke opp noen som helst versjonsinfo. Noen som har peiling på hva som har skjedd?

Edit: Den blir også veldig varm, samt at batteriet tappes selv om den står i laderen...

Endret av dlfluke
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Oppgraderte til 4.03 nå. Hadde 4.03 fra før av, men det var en room som ble laget for en stund siden.

Nå får jeg bare Sasmung galaxy s II gt I91900 på oppstart en stund, og så rebooter den igjen og igjen... Fiiiix?

edit: saved my but, flasha på nytt.

Bare litt svett ....

Hvorfor "kødder" du så meget med dippedutten din hvis du ikke takler resultatet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...