torebravo Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Har prøvd å rense USB-porten på telefonen med isopropanol (som anbefalt på div forum). Bakgrunnen er at telefonen for flere måneder siden tullet med lading. Melder at den er fulladet bare minutter etter at ladingen er startet. Når jeg nå (omsider...) fikk tak i isopropanol og renset med tannpirkere, vil den ikke ta lading overhodet. Virker kun når den er tilkoblet strøm. Noen som vet hvor man kan skaffe ny USB-port? Andre løsninger? Gidder ikke sende den inn, da jeg har forstått at de fleste klager blir avvist som fuktskade. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Noen som har link til orginal 2.3.5? Trenger for og oppdatere i kies. Lei custom roms og vil tilbake til stock. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hmm, ser nesten igjen forskjell på UI'en til ICS. Trodde det skulle bli noen tøffere ikoner osv. Må jeg kanskje legge inn en app for å få ikonene du har på Galaxy Nexus? Lenke til kommentar
sara15 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hei! noen som har peiling på hvordan jeg får samsung sin touchwiz bort , jeg vil ikke ha den lenger.Har nettop oppdatert til Ics 4. versjonen Endret 13. mars 2012 av sara15 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hei, noen som kan forklare hvorfor vi får dette? Jeg har bare brukt Kies tidligere (i det siste) og det har fungert fint. Kjører Android 2.3.5 med siste firmware før denne store oppgraderingen. Hvis du hadde lest litt lenger opp i tråden så er nok dette fordi du har en operatørlåst telefon, og da venter Samsung på operatøren før en oppdatering blir lansert. Hmm, ser nesten igjen forskjell på UI'en til ICS. Trodde det skulle bli noen tøffere ikoner osv. Må jeg kanskje legge inn en app for å få ikonene du har på Galaxy Nexus? Samsung må nesten holde modellen lik, hvis ikke ville de fått problemer med bruksanvisninger som ikke fungerer, og folk som hadde vært misfornøyd etc. Vil du ha stock Android kan du installere det via f.eks Cyanogenmod Hei! noen som har peiling på hvordan jeg får samsung sin touchwiz bort , jeg vil ikke ha den lenger.Har nettop oppdater til Ics 4. versjonen Du får ikke bort Touchqiz på originale ROM. Du kan gjøre den mindre betydelig ved å endre launcher, kontaktapplikasjon og meldingsapplikasjon f.eks. Endret 13. mars 2012 av Mixy Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Etter å ha oppdtert til ICS sender telefonen 2 smser når jeg bruker GoSMS. Den sender riktig med det innebygde sms programmet. Noen som har en løsning på dette? Same question, brukar du det innebygde programmet i staden for GOSms? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Har ingen problemer med GoSMS her, etter oppdateringen. EDIT: Og der fikk mottaker 2 sms... Endret 13. mars 2012 av HellMate Lenke til kommentar
yabadaba Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hei! noen som har peiling på hvordan jeg får samsung sin touchwiz bort , jeg vil ikke ha den lenger.Har nettop oppdatert til Ics 4. versjonen Du kan for eksempel legge inn Apex launcher istedenfor å bruke touchwiz. Da får den mer ICS utseende. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Etter å ha oppdtert til ICS sender telefonen 2 smser når jeg bruker GoSMS. Den sender riktig med det innebygde sms programmet. Noen som har en løsning på dette? Same question, brukar du det innebygde programmet i staden for GOSms? Forloveden min har samme problemet med sin telefon, hun bruker Handcent though.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 har enda ikke fått noen update siden 2.3.4 via kies. sier at det er den siste versjonen. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 ics er meget fint å se til på sgn 1 Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Er det mulig å fjerne teksten "Dra over skjermen for å låse opp" på skjermlåsen? Blir irriterende å se den hver gang man skal låse opp. Endret 13. mars 2012 av Trond B Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Sigh... Jeg som ville ha nye meny osv. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Noen som har kontaktet Telenor og hørt hvordan de ligger an med oppdateringen? Sitter med "operatørlåst" telefon.... 1 Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Mobilen min står stuck på oppstarten, jeg får frem "Samsung Galaxy SII", men ingenting mer. Jeg oppdaterte med WIFI, hvis dette og er viktig så har jeg Telenor. (Jeg kan heller ikke oppdatere noe med Kies nå, siden jeg ikke får startet selve mobilen) Alt fungerte fint før jeg oppdaterte telefonen. Så håper at dere har noen forslag Endret 13. mars 2012 av svenny000 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 det her som er den offisielle norske eller noe ? I9100XXLPQ_I9100OXXLPD_I9100XXLPQ? Lenke til kommentar
Ynglek Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Mobilen min står stuck på oppstarten, jeg får frem "Samsung Galaxy SII", men ingenting mer. Jeg oppdaterte med WIFI, hvis dette og er viktig så har jeg Telenor. (Jeg kan heller ikke oppdatere noe med Kies nå, siden jeg ikke får startet selve mobilen) Alt fungerte fint før jeg oppdaterte telefonen. Så håper at dere har noen forslag Hadde det samme. Måtte bruke Odin og oppgradere en gang til. Funka fint da 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Mulig å fjerne teksten under snarveisikoner som jeg legger ut, i stock launcher? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Telefonen min er seff telenor låst.. :-( Funker det å laste ned odin, nye rommet å legge det inn? Eller må jeg roote osv først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg