Requi Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Noen som kan anbefale/har erfaringer med en case eller flere, som virkelig beskytter telefonen godt? Otterbox, Case Mate eller noe? ... Lenke til kommentar
sruhanse Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Noen som kan anbefale/har erfaringer med en case eller flere, som virkelig beskytter telefonen godt? Otterbox, Case Mate eller noe? ... Har god erfaring med denne, består av to deler, en innerdel av silikon og en ytterdel av hard plast. http://www.case-mate.com/Samsung-Galaxy-S-II-Cases-International/Case-Mate-Samsung-Galaxy-S-II-International-Version-Tough-Cases.asp Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 denne kan jeg også anbefale. Ungene har ikkje klart å ta knekken på mobilen så langt med denne Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg har denne versjonen: http://www.case-mate.com/Samsung-Galaxy-S-II-Cases-International/Case-Mate-Samsung-Galaxy-S-II-Barely-There-Cases.asp Den er hard og godt å holde i. Har mistet telefonen flere ganger i bakken (klumse) og den ser ut som ny hvis jeg tar av dekselet. Lett å få av/på. Det fulgte også med beskyttelse til skjermen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Noen som har tips til tillegsutstyr Bilholder (så på forsiden, men sendes IKKE til norge (wtf hvorfor ligger den der da?)) Så vil jeg ha et lite eksternt tastatur, til lengre notater Og overgang til hdmi female Noen som har noen tips, etc som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg har hatt min "baby" i 1 måned og jeg er driiitfornøyd, den er PERFEKT, 2 dagers batteritid med hard bruk, god lyd, alt jeg trente var i boksen, sjermen kamera, og OS var ypperlig. MEN, det må jo være noe galt med telefonen?? kan noen fortelle meg hva som er "bugs" med den?? for jeg har ikke oppdaget noe enda, og det er spesielt!! -frank Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Noen som kan anbefale/har erfaringer med en case eller flere, som virkelig beskytter telefonen godt? Otterbox, Case Mate eller noe? ... http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=673_2944_2945&products_id=2173 Denn funker fett.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg har hatt min "baby" i 1 måned og jeg er driiitfornøyd, den er PERFEKT, 2 dagers batteritid med hard bruk, god lyd, alt jeg trente var i boksen, sjermen kamera, og OS var ypperlig. MEN, det må jo være noe galt med telefonen?? kan noen fortelle meg hva som er "bugs" med den?? for jeg har ikke oppdaget noe enda, og det er spesielt!! -frank Du skryter av batteriet. Det er det ikke mange andre som gjør. Mange mener at batteriet burde vært bedre. 1 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Heldig de som får batteriet til å vare på S2. Min telefon har gått konsekvent tom for strøm hver eneste dag. Jeg gikk det det skrittet å kjøpe et originalt Samsung " Extended Battery Kit" på 2000mAh. Med dette batteriet får jeg telefonen til å vare ut dagen, men noen ganger går jeg fortsatt tom for strøm på slutten av dagen. Så min telefon er i hvertfall en hund etter strøm. Nå hører det med at jeg er en aktiv bruker av telefonen, så det er vel mulig at et mere nøkternt bruk får batteriet til å vare lengre. Men en smarttelefon skal jo brukes da Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Hva er det siste fra Samsung ang. ICS? Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Hva er det siste fra Samsung ang. ICS? Siste jeg leste er at den kommer 1 mars,så ikke lenge igjen nå. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Tips til en god mobiltelefonholder for å ha i bil? Som dekker minst mulig av skjermen,og egner seg for å bruke gpsn... Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Hva er det siste fra Samsung ang. ICS? Siste jeg leste er at den kommer 1 mars,så ikke lenge igjen nå. Kilde? Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Hva er det siste fra Samsung ang. ICS? Siste jeg leste er at den kommer 1 mars,så ikke lenge igjen nå. Kilde? http://www.androiddigit.com/samsung-galaxy-s-ii-to-get-official-android-4-0-ics-update-on-march-1st/ Blant annet... Mange sider som har lagt ut akkurat denne infoen,så får bare håpe vi får den da 1 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Tips til en god mobiltelefonholder for å ha i bil? Som dekker minst mulig av skjermen,og egner seg for å bruke gpsn... http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s-132891c1.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Tips til en god mobiltelefonholder for å ha i bil? Som dekker minst mulig av skjermen,og egner seg for å bruke gpsn... Her er en jeg lagde til en kompis. Den er basert på en normal S II holder fra dealextreme, men brukte en ringperm, et liggeunderlag, limpistol og sugru for å lage en holder som er enklere å ta mobilen inn og ut av samt passer en mobil med beskyttelsesveske Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har hatt min "baby" i 1 måned og jeg er driiitfornøyd, den er PERFEKT, 2 dagers batteritid med hard bruk, god lyd, alt jeg trente var i boksen, sjermen kamera, og OS var ypperlig. MEN, det må jo være noe galt med telefonen?? kan noen fortelle meg hva som er "bugs" med den?? for jeg har ikke oppdaget noe enda, og det er spesielt!! -frank Du skryter av batteriet. Det er det ikke mange andre som gjør. Mange mener at batteriet burde vært bedre. Uansett hvilken smarttelefon man har, så er det alltid noen som er misfornøyd med batterikapasiteten. Tro meg; jeg har testet de fleste avanserte smarttelefoner som er på markedet i dag, og Samsung Galaxy SII og Galaxy Note er fortsatt de jeg oppnår best batterikapasitet på. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 . Tro meg; jeg har testet de fleste avanserte smarttelefoner som er på markedet i dag, og Samsung Galaxy SII og Galaxy Note er fortsatt de jeg oppnår best batterikapasitet på. Tviler ikke, og støtter deg på at batterikapasiteten er i grunnen veldig bra på sgs2. De gangene jeg har tvilt, viste det seg å være en app eller flere som var "synderen". Legger til at telefonen min er ikke rooted. Her er en jeg lagde til en kompis. Den er basert på en normal S II holder fra dealextreme, men brukte en ringperm, et liggeunderlag, limpistol og sugru for å lage en holder som er enklere å ta mobilen inn og ut av samt passer en mobil med beskyttelsesveske Den fikk du 1 stemme for - stilig Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Telefonen min har bestem seg for at den lader når batteriet er fullt. Må altså lade litt ut for å få starte telefonen. Klarer å starte den når laderen er i, men uten lader og fullt batteri nytter det ikke. Mistenker at det er en fuktskade som gjør det. Men kan jo være noe annet. Noen som har vert bort i lignende og funnet en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Telefonen min har bestem seg for at den lader når batteriet er fullt. Må altså lade litt ut for å få starte telefonen. Klarer å starte den når laderen er i, men uten lader og fullt batteri nytter det ikke. Mistenker at det er en fuktskade som gjør det. Men kan jo være noe annet. Noen som har vert bort i lignende og funnet en løsning på problemet? Prøv et annet batteri. Kan være fucka elektronikk i batteriet, da lithiumbatterier har innebygd krets som later som den vet hva batteriet driver med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg