Vegabond Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Prøvde dette nå, jeg valgte og bruke den samme tlf som sender av den aktiversing sms`en... Fikk sikkert 100 sms om kordinater osv.. men hvordan stopper jeg det? og hva skjer om den personen som stjeler den, slår av tlf? Mvh Robert. Endret 7. februar 2012 av Vegabond Lenke til kommentar
Recon Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg trenger mer spesifisering enn "dette programmet". Mener du Where's my droid? Lenke til kommentar
mvaageng Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Endelig er mobilen på vei tilbake fra service etter lang tids venting ..... må ha hver alt mulig som var galt med den siden den var nesten umulig å bruk normalt .... Deler som er blitt byttet: MODULE-RCV+MOT+MIC+E/JACK FPCB(GT_I9100) ASSY ETC-SUB FPCB(GT_I9100) Endret 8. februar 2012 av mvaageng Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Når man taster inn nummer, hvordan får jeg bokstaven P opp? Den ligger nederst i venstre hjørne og vises som: * P 1 trykk gir * og holder jeg knappen inne bør det gi meg P, MEN! Jeg får bare ett komma tegn istedet? ( , ) <-- komma Er dette komma tegnet P? Jeg bruker Dialer one - ser slikt ut: Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Prøvd tallet 7? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 7 virket ikke, men fant det ut Det stemmte at komma var P. Jeg trykket på menyknappen for mer info og der kommer det opp: P (,) Legg til 2 sek pause Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Siste ICS funka jo veldig bra! Da blir det beta ICS fram til den offisielle kjem! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Ser det er talekontroll. Kan man si f.eks "Hey Galaxy, Open Spotify" e.l? Det kan du vel gjøre med "google voice search" som du finner på market. Har ikke spotify på min telefon og har ikke ICS, men man kan fint be telefonen åpne youtube og se pink floyd, another brick in the wall. pretty awesome. Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Hei dere! Jeg er en hardbarka SGS2-fan og har hatt telefonen siden dagen den var mulig å få tak i. Nå har jeg i middlertid funnet ut at jeg vil resette mobilen til fabrikkinstillinger. Rett og slett fordi den er FULL av apper og andre saker som gjør telefonen treg. Pluss at jeg liker å "rengjøre" 100% inni blant. Mitt problem: Jeg har ca 5000 sms på mobilen og skulle gjerne kunne lest dem fra PCn. Bruker Kies men ser ikke hvor jeg kan lese meldinger. Har jeg bare oversett noe? Husker da jeg hadde Nokia, da kunne man i Nokia Suite både lese, sende og slette meldinger rett fra programmet. Håper virkelig noen har et godt svar! Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Hei SGS2-folk! Jeg har et problem med min telefon, og det er at den slår seg av helt uten grunn opptil flere ganger om dagen. Dette har pågått en stund og jeg har prøvd å bruke både stock rom (2.3.5) (rooted) og CM7. Jeg har også kjørt en full reset av telefon uten at det hjelper. Telefonen ligger som oftest helt i ro på bordet og når jeg plukker den opp svarer den på ingen av tastene. Batteriet må enten nappes ut eller så må jeg holde powerknapp inne i 10 sekunder. Er det noen av dere som har erfart det samme og/eller har tips til løsning på dette? Synes denne telefonen er gull, men jeg kan ikke ha en telefon som slår seg av i hytt og pine.... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Jeg har ca 5000 sms på mobilen og skulle gjerne kunne lest dem fra PCn. https://market.andro...s.smssync&hl=no Finnes også apper som ikke bruker google, men som lagrer de på fil. Endret 8. februar 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Hei folkens. Jeg har fikk et problem med telefonen, (slo seg av og ville ikke starte), jeg sendte den inn, og fikk beskjed om at den var fuktskadet. Jeg husker at tildigere den dagen den ikke ville slå seg på, da rebootet den seg selv og levde sitt eget liv osv. Jeg merket ingenting før det, og når jeg leser her på forumet så er erfaringene at den begynner å ha en merkelig oppførsel over lengre tid, det har altså ikke min gjort. Er det noen som har et inspill i saken, kan jeg evt. få til å reparere den selv? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Du må i det minste be om dokumentasjon på fuktskaden fra verkstedet, det er ingen grunn til at du skal gjøre det enkelt for dem. Spesielt ikke om du ikke er 100 % sikker på at du har gjort noe med telefonen som skulle tilsi at den har fått fuktskade. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Står på meldingen "bilde lagt ut", men jeg kan ikke finne noen bilder på sidene deres. Dette dekkes vel av innboforsikringen, men er det da slik at jeg vil få penger, eller vil de hjelpe meg med å betale en ny av samme telefon? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Er det noen form for Apple's iCloud på Android? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Dette dekkes vel av innboforsikringen, men er det da slik at jeg vil få penger, eller vil de hjelpe meg med å betale en ny av samme telefon? Hvis du ikke har noen tilleggsforsikringer, vet jeg ikke om det lønner seg å bruke innboforsikringen. Jeg forsøkte det ved et tilfelle, men så viste det seg at egenandelen var på kr 4000,-, altså mer enn det telefonen jeg hadde den gangen kostet. Mange er negative til produktforsikringer som tilbys av både operatører og utsalgssteder som driver med elektronikk, men min erfaring er at disse ofte fungerer bedre i slike tilfeller. Men har du ikke det allerede, er det nok i seneste å få det når skaden først har skjedd. Vil allikevel kreve å få se bilde av skaden. Sannsynligvis har nok verkstedet rett hvis de hevder det er fuktskade, men de må kunne bevise det. Er det noen form for Apple's iCloud på Android? Dropbox? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Nå har jeg ikke akkurat oversikt over hvilke funksjoner som ligger i iSky, men trenger du synkronisering mot sky er dropbox en klassiker med synk mellom android, ios, blackberry, windows, mac og linux. Og webgrensesnitt viss du ikke har noen av enhetene dine med deg. Viss du betatester den nye appen får du ekstra gratis lagring. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Har nå fått min Samsung galaxy s2, og lurer på om jeg burde skru på Dataroaming? Vil dette øke farten på surfing/nedlastning, og vil det koste noe og bruke (jeg har Netcom Fastpris data som visstnok gir fri databruk)? Er det noe pluss og minues med roaming, og hva er det? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Roaming er til utlandet, eller hvis du bruker andre mobiloperatører enn Netcom og Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg