Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Skal prøve det neste gang.

Irriterende nok ser det ut til at jeg må ta en reset til fabrikkinnstillinger for å få sendt MMS. Eller sende den inn på reparasjon.

Uansett mister jeg vel alle appsa jeg har kjøpt.

Sikkert litt dumt spørsmål, men har du datatrafikk aktivert? Du mister ikke appene du har kjøpt, men de avinstalleres. Når du går innpå market etterpå, og så på my apps, står det "kjøpt" eller noe sånn og du kan laste dem ned uten å betale på ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som kjører ICS som opplever at Spotify henger? Musikken fortsetter i bakgrunnen, men selve grensesnittet klikker. Funker å gå tilbake til homescreen og sånt, men må avslutte appen via task manager og starte igjen for å skifte sang osv.. Irriterende.

Finnes det en fix, eller må jeg vente?

Dette er en feil i kombinasjonen ICS/Spotify, samme feilen er på Galaxy Nexus (altså offisiell ICS) kommer nok en fix i spotify tenker jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal prøve det neste gang.

Irriterende nok ser det ut til at jeg må ta en reset til fabrikkinnstillinger for å få sendt MMS. Eller sende den inn på reparasjon.

Uansett mister jeg vel alle appsa jeg har kjøpt.

Sikkert litt dumt spørsmål, men har du datatrafikk aktivert? Du mister ikke appene du har kjøpt, men de avinstalleres. Når du går innpå market etterpå, og så på my apps, står det "kjøpt" eller noe sånn og du kan laste dem ned uten å betale på ny.

Ah, ja, jeg har datatrafikk aktivert.

Tar fortsatt sin tid å reinstallere 10-12 sider med apps. :p

Og jeg antar at evt. highscores på spill og personlige innstillinger forsvinner om ikke annet?

Lenke til kommentar

God kveld:)

Har etterhvert fått litt problemer med kameraet på telefonen. Fargene er blitt fryktelig "blass" Dette gjelder både front, og hovedkameraet. Etter å ha søkt litt på diverse forum fant jeg ganske mange med lignende problem, og løsningen skulle visstok være SW-basert. Så jeg tok en "rollback" på FW, men problemet er fortsatt der. Noen som har peiling?

Ingen som har vært borti dette før?

Lenke til kommentar

Det er så irriterende at man ikke kan bruke egen e-post tilbyder. Microsoft live aksepterer andre eposter en hotamil og live.

Du kan da bruke akkurat hvilken e-post tilbyder du vil?

Men for å logge på Market må du ha en Google konto.

Ja, man må vel ha en gmail for å komme seg på market ?

Ja, men du trenger ikke å bruke den dersom du ikke vil.

Det er separate ikoner for Epost og Gmail, så eposten din kan du fortsette å bruke som normalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Setter de prisen lavere by default eller måtte du be om det spesifikt?

Har lenge vært på utkikk etter et rimelig og bra minnekort til min S2.

Prisene hos mymemory hopper frem og tilbake som en gal kalkun. Har fulgt prisene på det kortet i flere uker og det gikk fra 40 til 36 til 30 til 24 til 30 pund i løpet av den tiden. Så sant de får det tilbake på lager er det billig selv til 30 pund, med porto er du da oppe i 32 pund. Med en kurs på 9,20 blir det da under 300 kr for et klasse 10 32GB microSDHC kort så sant det ikke bare jer meg de skriver lavere verdi for (de gjør det på alt jeg bestiller derfra). De har også mye billigere kort om du går med på at de er tregere og av mindre kjente merker. Jeg ville ha klasse 10 kort fordi jeg hater å vente på overføringer. Tok en femdel av tiden å skrive filene fra gamle kortet TIL det nye (via USB leser som følger med) som det tok å kopiere FRA (til pc). MTP-modusen gjør ting litt tregere, men hastighet på kort er en faktor

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Prøv å få sendt noe fra Deal.no til 20 kr...eller teknisk sett 0 siden totalprisen her kommer på under 300, og under 250 om de kjører 24 pund tilbudet sitt igjen.

Forøvrig er deal.no en forbanna jævla drittbutikk som burde tvangsstenges for svindel

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...