Ali I Hagen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvordan får man endret lock-screenen? (annet enn wallpaper, klokkeposisjon og låsemekanisme) Jeg vil gjerne se når min neste alarm er satt til på selve lock-screenen, slik som det var på min gamle Samsung Spica. Nedgrader! Widgetlocker! Mulig at jeg misforstår ... bruker selv "speedlauncher" Takk til begge. Jeg fant en widget som gjør det jeg trenger så da går jeg for widgetlocker ellernoe for å få denne på lock-screenen. Speedlauncher ser fancy ut men det ser ikke ut som den kan legge til andre widgets, og dermed vet jeg heller ikke om den har den funksjonen (vise neste alarm) jeg trenger. prøv MiLocker. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 -snip- prøv MiLocker. Anbefales! Mange nice lockscreens der! Men dessverre så er online funksjonen ufattelig treig nå + jeg klarer ikke finne noen lockscreens som viser når min neste alarm er satt til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Når jeg overfører musikk til mobilen via Kies så finner jeg den ikke igjen med musikkspilleren. Jeg må finne den i utforskeren, men når jeg trykker på sanger så får jeg bare spilt den ene, ikke resten i mappen. Musikken ligger på det eksterne SD-kortet jeg satte inn. Hvordan får jeg tak i musikken i den innebygde spilleren, og er det et godt alternativ til en custom spiller? Prøvde PowerAMP, men så gikk trialen ut og jeg er så gnien at jeg ikke tar meg råd til å kjøpe den fulle appen til 27 kr enda. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Heisann. Jeg har et "kjempeproblem". Kjæresten min fikk SGSII i julegave ettersom hun ønsket seg en telefon som kunne ta fine bilder, og hun var fornøyd med min (jeg har SGSII). Men.. først begynte kameraet hennes å streike utendørs. Tenkte kanskje det var det eksterne minnekortet som gjorde det, så jeg skiftet til lagring på internt minne. Da fungerte det fint en liten stund. Nå fungerer derimot ikke kameraet i det hele tatt. Starter jeg Kamera så kommer alle menyvalg opp, men skjermen er sort. Til forskjell fra min tlf hører jeg heller ikke at blenderen åpner seg (lite knepp når man starter f.eks. kamera-programmet). Om jeg så prøver å endre innstillingene fungerer dette noen sekunder, før hele telefonen låser seg. Er det rett og slett bare å sende tilbake telefonen, eller er det noe man bør prøve før man gjør dette? Har ikke forsøkt å resette telefonen/reinstallere firmware. Har heller ikke prøvd andre applikasjoner som benytter seg av kamerafunksjonalitet for å se om de fungerer, i tilfelle det er Kamera applikasjonen som er grunnen til feilen. Alle tips tas imot med stor takk! Lenke til kommentar
escariot Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Når jeg overfører musikk til mobilen via Kies så finner jeg den ikke igjen med musikkspilleren. Jeg må finne den i utforskeren, men når jeg trykker på sanger så får jeg bare spilt den ene, ikke resten i mappen. Musikken ligger på det eksterne SD-kortet jeg satte inn. Hvordan får jeg tak i musikken i den innebygde spilleren, og er det et godt alternativ til en custom spiller? Prøvde PowerAMP, men så gikk trialen ut og jeg er så gnien at jeg ikke tar meg råd til å kjøpe den fulle appen til 27 kr enda. Har du forsøkt "Musikk" spilleren, eller "Music Hub" på telefonen? Jeg mener å huske jeg hadde samme problem da jeg benyttet meg av "Music Hun", inntil jeg faktisk fant ut at det var en egen applikasjon som heter "Musikk" der.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg bruker musikk-appen ja. Music hub gav jeg opp rimelig fort. Problemet ligger hovedsaklig i at musikken ender opp på external_sdcard\media, og den innebygde musikk-appen finner tydeligvis kun det som ligger i music-mappene. Det er selvfølgelig ikke så vanskelig å bare flytte det dit manuelt og opprette egne mapper for alt mulig. Det vil bare ta veldig mye lenger tid enn å bare kopiere alt fra biblioteket i Kies og satse på at det flyttes til det rette stedet og at mapper opprettes automatisk. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Men.. først begynte kameraet hennes å streike utendørs. Tenkte kanskje det var det eksterne minnekortet som gjorde det, så jeg skiftet til lagring på internt minne. Da fungerte det fint en liten stund. Jeg ville ha stilt telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger og satt den opp på nytt. Dumt å sende inn telefonen hvis det ikke er HW som er problemet. Endret 1. februar 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har ICS kommet til S2? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har ICS kommet til S2? Ingen offisiell release ennå. Skal komme i kvartal 1. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Tips til fremgangsmåte for å få Norske apper på simkort med svenskt IMSI ? Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hei! Sikkert spurt maaange ganger før, men denne tråden er jo ikke lesbar i mine øyne.. 680sider eller hva det nå er Et sp.mål, MÅ man ha gmail konto for og bruke market greierne? Jeg har google konto, men vil ikke ha maange mail kontoer... Mvh Robert. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Men får ikke til og komme videre.. Det står, email adresse bruker ikke Gmail, så kan jeg skrive inn en adresse under... Noen tips? Mvh Robert. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Google kontoen er tilknyttet mailen din, men det er ikke nødvendigvis en Gmail konto. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hmm.. men jeg må skrive inn et brukernavn, som avlsuttes med @Gmail,com.. hvis ikke kommer jeg ikke videre. Mvh Robert. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Tips til fremgangsmåte for å få Norske apper på simkort med svenskt IMSI ? Sett den i flymodus. Skru så på wifi,så får du Norske app. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hmm.. men jeg må skrive inn et brukernavn, som avlsuttes med @Gmail,com.. hvis ikke kommer jeg ikke videre. Mvh Robert. Da vet jeg ikke hvor du er hen, men det hørtes rart ut.. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 God kveld:) Har etterhvert fått litt problemer med kameraet på telefonen. Fargene er blitt fryktelig "blass" Dette gjelder både front, og hovedkameraet. Etter å ha søkt litt på diverse forum fant jeg ganske mange med lignende problem, og løsningen skulle visstok være SW-basert. Så jeg tok en "rollback" på FW, men problemet er fortsatt der. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hmm.. men jeg må skrive inn et brukernavn, som avlsuttes med @Gmail,com.. hvis ikke kommer jeg ikke videre. Mvh Robert. Da vet jeg ikke hvor du er hen, men det hørtes rart ut.. Når jeg åpner "market" for første gang, så må jeg skrive inn en google konto... Jeg logger da meg inn på min konto, og får deretter beskjed om at mailen min [email protected] ikke bruker Gmail... Under der så kommer det opp ett felt hvor jeg kan taste inn starten på mail adressa.. @gmail.com er låst. Under der igjen har jeg alternativer og velge mellom, altså hva starten på min @gmail konto skal være... bla blla... Mvh Robert. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Når jeg åpner "market" for første gang, så må jeg skrive inn en google konto... J Legg til konto under "System" "Kontoer". Da skal du kunne logge inn på Market ved kun å akseptere vilkårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg