Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skaffet meg dette teknologiske mesterverket av en telefon, og jeg kan trygt si at jeg er max fornøyd. Merker ganske så stor forskjell etter ett par år med iPod for å si det sånn.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Har skaffet meg dette teknologiske mesterverket av en telefon, og jeg kan trygt si at jeg er max fornøyd. Merker ganske så stor forskjell etter ett par år med iPod for å si det sånn.

Me2. Genial telefon, massiv oppgradering fra HTC Desire!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Barer lurer på en ting, og det er om det er flere her i verden som sliter nå inni helsike med den forbanna driving mode møkka? Eller at telefonen rett og slett får et anfall når den står på lading, kobler seg inn og ut hele tiden?.

Driving mode skrur seg på hele tiden, noen ganger klikker den helt og jeg må ta ut batteriet.

Så kommer det også hele tiden at usb er koblet til, derre ''MTP'' så kommer det en slags ''NY'' meny???

Har prøvd å restarta denne ''MØKK'' telefonen 235347568 ganger uten noe håp.

Dessuten er batteriet en katastrofe, tar den ut klokken 6 om morgenen fra lading, uten at jeg bruker den er den tom i 3-4 tiden. viss jeg surfer litt å bruker den, poff så er den tom!

Så noen som kan gi meg en god grunn til og ikke hive den langt til H*****??

Mvh Thomas

Det du beskriver her er nøyaktig det problemet jeg har hatt ei stund tilbake. Se xda-tråden min for referanse. Batteriet varte heller ikke mer enn en 8 timer for min del med lett bruk. Jeg forsøkte å flashe flere forskjellige roms, wipe data uten at det ble forskjell. Jeg fant til slutt ut at det var pga fukt i usb-inngangen at dette skjer.

Løsningen min: ta ut batteri, legge resten av mobil i stekeovn i 2-3 timer på 50 grader. Det er altså ingen ting galt med batteriet. Batteriet mitt varer nå i 2-3 dager igjen.

Trøst deg med at temperaturen kommer fort opp på 250 viss jeg først skal steke den :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hei!

Barer lurer på en ting, og det er om det er flere her i verden som sliter nå inni helsike med den forbanna driving mode møkka? Eller at telefonen rett og slett får et anfall når den står på lading, kobler seg inn og ut hele tiden?.

Driving mode skrur seg på hele tiden, noen ganger klikker den helt og jeg må ta ut batteriet.

Så kommer det også hele tiden at usb er koblet til, derre ''MTP'' så kommer det en slags ''NY'' meny???

Har prøvd å restarta denne ''MØKK'' telefonen 235347568 ganger uten noe håp.

Dessuten er batteriet en katastrofe, tar den ut klokken 6 om morgenen fra lading, uten at jeg bruker den er den tom i 3-4 tiden. viss jeg surfer litt å bruker den, poff så er den tom!

Så noen som kan gi meg en god grunn til og ikke hive den langt til H*****??

Mvh Thomas

Det du beskriver her er nøyaktig det problemet jeg har hatt ei stund tilbake. Se xda-tråden min for referanse. Batteriet varte heller ikke mer enn en 8 timer for min del med lett bruk. Jeg forsøkte å flashe flere forskjellige roms, wipe data uten at det ble forskjell. Jeg fant til slutt ut at det var pga fukt i usb-inngangen at dette skjer.

Løsningen min: ta ut batteri, legge resten av mobil i stekeovn i 2-3 timer på 50 grader. Det er altså ingen ting galt med batteriet. Batteriet mitt varer nå i 2-3 dager igjen.

Trøst deg med at temperaturen kommer fort opp på 250 viss jeg først skal steke den :D

HVa med å putte den i mikrobøgeovnen :D:D:D

Lenke til kommentar

Hei som ny eier av Samsung GS2 så er jeg ute etter noe utstyr og satser på dere her vet hva som duger.

Jeg skal ha:

-Beskyttelse sak og ha rundt for og forhindre riper og små slag, trenger ikke tåle fall fra flere meter.

Men den må se bra ut og ikke bli for tykk. Legg gjerne ved link:

-Har også lyst og ha en docking på kontoret som jeg kan sette telefonen i, men dette kan vell bli problematisk med beskyttelse?

-Bil holder, bruker bluetooth tol bil spiller så er kun lading.

-Beskyttelse plast for og ha på skjermen.

Er ikke redd for og bruke ebay og utenlandske sider for og holde prisen nede.

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=index&cPath=673_2944 masse å velge her :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei som ny eier av Samsung GS2 så er jeg ute etter noe utstyr og satser på dere her vet hva som duger.

Jeg skal ha:

-Beskyttelse sak og ha rundt for og forhindre riper og små slag, trenger ikke tåle fall fra flere meter.

Men den må se bra ut og ikke bli for tykk. Legg gjerne ved link:

-Har også lyst og ha en docking på kontoret som jeg kan sette telefonen i, men dette kan vell bli problematisk med beskyttelse?

-Bil holder, bruker bluetooth tol bil spiller så er kun lading.

-Beskyttelse plast for og ha på skjermen.

Er ikke redd for og bruke ebay og utenlandske sider for og holde prisen nede.

http://www.iutstyr.n...&cPath=673_2944 masse å velge her :thumbup:

Takk for tipset var jo flott side med ok priser, sikkert noe kjappere enn fra ebay.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet kan du bare flashe TAR filer i Odin...

Har du ikke et ROM på telefonen nå? Du kan jo laste ned på telefonen.

Så er det wipe data, cache og dalvik og flash zip i CWM.

Har du ikke CWM kan du flashe CF-Root først, men vil tro du har siden du kjører ICS?

Endret av Kakeshoma
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet kan du bare flashe TAR filer i Odin...

Har du ikke et ROM på telefonen nå? Du kan jo laste ned på telefonen.

Så er det wipe data, cache og dalvik og flash zip i CWM.

Har du ikke CWM kan du flashe CF-Root først, men vil tro du har siden du kjører ICS?

Jo, har ICS. Tenkte ikke over å laste ned på telefonen, prøve det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har fått samme problem. Android OS bruker store deler av batterikapasiteten. Tidligere har det alltid vært skjermen som var den store batterislukeren.

Bruker du "aktiv skjerm"?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...