dabear Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Hei! Barer lurer på en ting, og det er om det er flere her i verden som sliter nå inni helsike med den forbanna driving mode møkka? Eller at telefonen rett og slett får et anfall når den står på lading, kobler seg inn og ut hele tiden?. Driving mode skrur seg på hele tiden, noen ganger klikker den helt og jeg må ta ut batteriet. Så kommer det også hele tiden at usb er koblet til, derre ''MTP'' så kommer det en slags ''NY'' meny??? Har prøvd å restarta denne ''MØKK'' telefonen 235347568 ganger uten noe håp. Dessuten er batteriet en katastrofe, tar den ut klokken 6 om morgenen fra lading, uten at jeg bruker den er den tom i 3-4 tiden. viss jeg surfer litt å bruker den, poff så er den tom! Så noen som kan gi meg en god grunn til og ikke hive den langt til H*****?? Mvh Thomas Det du beskriver her er nøyaktig det problemet jeg har hatt ei stund tilbake. Se xda-tråden min for referanse. Batteriet varte heller ikke mer enn en 8 timer for min del med lett bruk. Jeg forsøkte å flashe flere forskjellige roms, wipe data uten at det ble forskjell. Jeg fant til slutt ut at det var pga fukt i usb-inngangen at dette skjer. Løsningen min: ta ut batteri, legge resten av mobil i stekeovn i 2-3 timer på 50 grader. Det er altså ingen ting galt med batteriet. Batteriet mitt varer nå i 2-3 dager igjen. Endret 22. januar 2012 av dabear Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Vet ikke - har ikke hatt spesielle problemer med noe av oppsettet. "Smartphonen" er tilsynelatende like smart som meg. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Hei! Barer lurer på en ting, og det er om det er flere her i verden som sliter nå inni helsike med den forbanna driving mode møkka? Eller at telefonen rett og slett får et anfall når den står på lading, kobler seg inn og ut hele tiden?. Driving mode skrur seg på hele tiden, noen ganger klikker den helt og jeg må ta ut batteriet. Så kommer det også hele tiden at usb er koblet til, derre ''MTP'' så kommer det en slags ''NY'' meny??? Har prøvd å restarta denne ''MØKK'' telefonen 235347568 ganger uten noe håp. Dessuten er batteriet en katastrofe, tar den ut klokken 6 om morgenen fra lading, uten at jeg bruker den er den tom i 3-4 tiden. viss jeg surfer litt å bruker den, poff så er den tom! Så noen som kan gi meg en god grunn til og ikke hive den langt til H*****?? Mvh Thomas Helt klart et usb problem. Ta f.eks en tannkost og tørk ut av usb porten. Hvis ikke det funker kan du prøve å vaske med isopropyl. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Oppdatet noe interessant i går. Vet ikke om det stemmer, men jeg tror at det er mulighet for at jeg har rett. Jeg har SGS 2 uten noen form for ROM, kun standard oppsett. Som sikkert mange har merket stokker programmene seg der de selv vil, og alltid på siste siden. Da får man hull blant programmene. For eksempel er det plass til to programmer på side 4. You see? Dette går an å endre på hvis man trygger edit og flytter på programmene manuelt. Men det er her jeg tror det klikker. Har over en lang periode hatt flere slike hull blant programsidene mine uten å gjøre noe med det, men i går tok jeg meg tid til å fordele programmer fra siste siden til ledige plasser. Etter dette restartet mobilen seg. Det hadde den ikke gjort på lenge. Nå, etter den restartet har to programmer blitt flyttet fram til siste siden igjen. Med andre ord tror jeg at en av årsakene til at mobilen kan restarte er at man flytter på programikonene. Litt vanskelig å forklare, men tror dere skjønner hva jeg mener. Andre en meg som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Har ikke erfart det jeg .Anders. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Er det bare jeg som er veldig utålmodig på 2.3.6 (ICS kommer nok etterhvert, men først 2.3.6)? Vet noen om 2.3.6 fikser ekko-problematikken når en ringer? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 har ikke fått 2.3.5 en gang jeg så... Lenke til kommentar
Requi Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Q: Er det mulig å skru opp volumet i selve øre-høytaleren når man snakker i telefonen? Jeg snakker ikke om de volumknappene (da de er på maks)... Jeg syns at øre-høytaler-volumet er litt lavt under telefonsnakking. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Hvordan skal du få skrudd opp volum over det som er max? Tror ikke du får skrudd opp lyden høyere en det knappene på siden lar deg gjøre. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Tenk en medieavspiller. Om du har PC-volumet (hovedvolum på telefonen?) på 50%, og medieavspilleren (volum-sideknappene?) på 100%, så blir det dobbelt så høyt volum om du skrur PC-lyden på 100%. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Samtale volum er samtale volum når det kommer til Android. Vil nok kanskje være mulig å endre lyd nivået hvis du har roota tlf, men da må du grave litt på xda. Jeg har aldri opplevd at samtale lyden er for lav i høytaleren her. Har vel volum på 50%. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Noen som vet hvor en kan kjøpe nytt kamera og blitz til S2? Skal bytte ut mine deler, ettersom litt vann har ødelagt både kamera og blits... Lenke til kommentar
kathom Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Er også veldig utålmodig å vente spent på oppdateringe Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Noen som vet hvor en kan kjøpe nytt kamera og blitz til S2? Skal bytte ut mine deler, ettersom litt vann har ødelagt både kamera og blits... Her f.eks: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s-132429c1.html (husk at varer på over 200.- nok blir tollbehandlet) Ellers så fungerer også ebay meget bra og er billigst. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Hva er beste lommelykt app til denne? (fortrinnsvis gratis) Har installert Nexus torch, men den blir mørk når skjermen slår seg av... Tips? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Jeg er ikke sikker på hvilken som er best, men jeg kan anbefale den som jeg bruker selv: Lommelykt - Tiny Flashlight, av Nikolay Ananiev Den har masse funksjoner, som psykedelske farger, politilys, vegarbeidslys, valgfritt intervall for blinkingen osv. Du kan få skjermen til å lyse i valgfri farge, hvis du vil. Men sett bort fra alle kule funksjoner, bruker jeg den som lommelykt. Den gjør det jeg trenger av den. Og det eneste jeg virkelig trenger er at den slår på fotolyset, noe den klarer utmerket. Endret 23. januar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Tror jeg kjøper Galaxy S II i morra, men har noen spørsmål, om noen kunne tatt seg bryet med å svare 1) Får den ICS? 2) Har den noen mangler, teknologisk sett, som kan få meg til å angre om et halvår? 3) Svart eller hvit? Takk for svar! Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Tja... hva skal man svare. Både jeg og alle jeg kjenner som har Galaxy S2 er enige om at det pr i dag er den beste telefonen du får til denne prisen/størrelsen. Jeg kan ikke helt se hva den skal mangle om et 1/2 år... Måtte i så fall være NFC som "alle snakker så mye om", men etter hva jeg vet så vil ikke det være så mye mer utbredt om et 1/2 år. Personlig har jeg aldri hatt bruk for det noe sted. Svart eller hvit. min høyst personlige mening er at svart passer til hankjønn og hvit til damer. Men det er selvfølgelig en smakssak! Tror uansett du får en telefon du vil bli meget fornøyd med! Endret 23. januar 2012 av Samok.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Måtte i så fall være NFC som "alle snakker så mye om", men etter hva jeg vet så vil ikke det være så mye mer utbredt om et 1/2 år. kommer et microSD kort som kan gi NFC til hvilken som helst Android mobil med microSD Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Om et halvår finnes det sikkert en like god telefon, men med bedre batteri. Batteriet er ikke så bra som jeg skulle ønske. Kameraet funker, men er ikke like godt som Nokia N8. S2 har forbedringspotensiale. Men det viktigste for meg er nettsurfing, og alle jeg har spurt anbefalte S2 til surfing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg