Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd en reboot? Hva restoret du etter du gikk tilbake fra 4.0.3?

Har rebootet mange ganger. Hvilken versjon jeg gikk tilbake til står i min tidligere post, det var 2.3.6 :)

Det som er rart er at jeg nettop hadde alt på plass!

Også noe annet jeg synes er rart er når jeg vanligvis har holdt inne powerknappen har mange "telefonalternativer" dukket opp, men nå dukker kun telefonalternativet "Slå av" opp.

Lenke til kommentar

Sliter med at telefonen ikke låser seg nå. Når jeg trykker på låseknappen, og så trykker på homeknappen er det ingen lås eller noe, jeg kommer rett til hjemskjermen.

Hvorfor er det blitt sånn? Har akkurat flashet fra 4.03 til den italienske 2.3.6. Hadde nettop "tastlåsen" men nå er den borte.

Innstillinger ->sikkerhet

Nei sier du det :) Har prøvd alt av sikkerhets innstillinger. Både pin, passord, mønster og ingen.

Jeg har jobbet i årevis med it-support. Tro meg når jeg sier at det er en grunn til at de første spørsmålene er svært elementære; de rydder opp i 90% av alle feil ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Wipet etter at jeg hadde flasha :blush: Kanskje problemet ligger der?

Med wipe, hva mener du? Altså volume button up + home button + power button = menyen der og så trykk wipe?

Takk :)

Ja, den som heter "Wipe/Factory reset". Var jeg deg ville jeg flashet på nytt, flash dobbelt i CWM så er du sikker, wipe og prøv på nytt :)

Jeg vet det er kjedelig, men det er nok lite dette forumet kan hjelpe med et italiensk SW med bug som kommer og går..

Lenke til kommentar

Løste problemet med å installere widgetlocker midlertidig.

En venn hadde samme problem, han installerte "no lock" som gir deg mulighet til og slå av/på lås skjermen, slo den av, og så på igjen og da virket det igjen. ;)

http://www.appbrain.com/app/no-lock/org.jraf.android.nolock

Takk, men problemet forsvant da jeg fikk en telefonsamtale for en time siden. Plutselig funker alt igjen... :)

Lenke til kommentar

Er det mulig å desynce google kontakter fra telefonen?

Synca den først med gmail når jeg slo på telefonen, men nå ser jeg at alle jeg noen gang har sendt eller mottatt epost fra ligger som kontakter i kontaktlisten.. :ermm:

Hvis du går på "contacts" trykker på "meny", velger "more", og videre til "display options" kan du velge diverse ting. Der kan du fjerne visning av alle kontakter som ikke har telefonnummer, velge å kun vise de som er lagret i simkort, telefon og google. Gjør ting ganske ryddig. Bare å fikle litt rundt.

Her sletter du ingenting, du bare filtrerer bort det du ikke trenger.

Lenke til kommentar

Er det mulig å desynce google kontakter fra telefonen?

Synca den først med gmail når jeg slo på telefonen, men nå ser jeg at alle jeg noen gang har sendt eller mottatt epost fra ligger som kontakter i kontaktlisten.. :ermm:

Hvis du går på "contacts" trykker på "meny", velger "more", og videre til "display options" kan du velge diverse ting. Der kan du fjerne visning av alle kontakter som ikke har telefonnummer, velge å kun vise de som er lagret i simkort, telefon og google. Gjør ting ganske ryddig. Bare å fikle litt rundt.

Her sletter du ingenting, du bare filtrerer bort det du ikke trenger.

Takk for svar! :) Det funka i grunn det, men er det noen måte å slette kontaktene på uten å slette kontoen fra tlf?

Lenke til kommentar

Etter en restart på mobilen min i dag, så får jeg ikke registrert SIM kortet. SIM kortet vet jeg virker, da jeg har testet det i en annen SGS2. Og mobilen fungerte et par timer før(måtte stenge mobilen pga fly reise ifra Stavanger til Bergen).

Har prøvt å lagt inn en oppdatering(samme som jeg hadde sist, dvs har lagt inn sist, og hatt det siden den kom ut, for ca 1uke siden og har restartet mobilen et par ganger uten problem), ifra CriskeloROM, med CWM(lagt inn CriskeloROM på SD kortet og tatt en oppdatering derfra), uten hjelp. Har og tatt en Wipe Dalvik Cache, uten hjelp.

Har IKKE hatt dette problemet tidligere.

Det som er innstallert på mobilen er:

CriskeloROM v38

- Adroid version 2.3.6

- kjerneversjon 2.6.35.14-Siyah-v2.6.6

- build nr XWKL1

Link til CriskeloROM v38 som jeg bruker / brukt.

Noen som har en annelse hva som kan være galt?

EDIT

Jeg får ikke mulighet til å legge inn koden når jeg starter opp mobilen, og det mobil styrke signal tegnet står det et rødt kryss ved.

EDIT2

Kan se ut som IMEI nummeret er forvunnet, hva er galt da?

Hva kan gjørs / fikses da?

EDIT3

Fikk det til :-)

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Har et raskt spm. angående Kies, tror jeg ikke helt vet hvordan det fungerer..

La inn en mengde sanger her forleden inn på "Muisc Library" på Kies (PCen), dette synka fint over til telefonen.. men nå når jeg kobla telefonen inn igjen, så jeg at den synca musikken IGJEN over på telefonen, så nå har jeg altså dobbelt opp av alt sammen..

Har også hukka av (altså skrudd på) at den skal synke alt av bilder og videoer osv. Men det gjorde den bare den første gangen jeg synca med Kies, nå vil den ikke overføre bilder og vidoer fra telefonen til PCen..

noen som kan hjelpe? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...