Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens. S2en min vil ikke slå seg på nå.

Jeg har brukt den en del i dag, også når den gikk tom for strøm, og jeg skulle lade, så prøve jeg konstant å slå den på mens den ladet, og den gikk hele tiden tom. Altså, jeg satt i laderen når batteriet var 0%, ladet litt, jeg slo den på, gikk tom for strøm, jeg slo den på, og til slutt vil den ikke slå seg på, og den viser heller ikke ladesymbolet når den lader. Dette er var sikkert veldig dumt gjort av meg, men jeg var midt i en Wordfeud match ;S

Er det noe jeg kan gjøre uten om å levere den til service?

Setter stor pris på hjelp! :)

Min erfaring med mobiler er at når du har tømt dem helt, må de lade en stund før de orker å slå seg på.

Koble til lader, og la den være i fred en stund.

Beskrivelsen din av hendelsesforløpet passer bra med min forrige mobil, en Nokia N8.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Jeg benytter NRK-appen hjemme.

Jeg har wifi.

Bildet hakker tidvis, og blir kornete. Det irriterer.

Jeg antar den prøver å bruke mobilnettet i stedet for wifi, selv om det er wifi her.

Jeg har prøvd å endre på innstillingene, men jeg finner ikke ut hvor dette kan stilles inn.

Jeg finner ingen sånn innstilling på de andre appene mine heller, som nettleser eller YouTube.

Hvordan vet jeg om apps bruker 3G eller wifi, og hvordan endrer jeg det?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Jeg har rett og slett en sånn liten widget som skrur av og på datatrafikk, og så skrur jeg den av når jeg ikke trenger den. This kills your phone bill.

Det er jo bare å hold inne av/på knappen for så å trykke på datatrafikk av/på. Men anbefaler uansett å ha dataabonnement slik at du slipper å tenke på regningen.

Lenke til kommentar

Jeg har et meget irriterende problem med min SGII.

På et vilkårlig tidspunkt bestemmer den seg for at mobilnettet ikke skal virke mer. Får ikke ringt, eller sendt meldinger før jeg har restartet telefonen. Det eneste jeg kan se det på er at det står "kun nødanrop" i hjørnet på skjermen når den er låst. Nettverksindikatoren viser tilgang og alt mulig.

Bruker versjon 2.3.5 fra Samsung.

Noen som har hatt samme problem, og vet hvordan man løser det?

Øystein

Lenke til kommentar

Jeg har et meget irriterende problem med min SGII.

På et vilkårlig tidspunkt bestemmer den seg for at mobilnettet ikke skal virke mer. Får ikke ringt, eller sendt meldinger før jeg har restartet telefonen. Det eneste jeg kan se det på er at det står "kun nødanrop" i hjørnet på skjermen når den er låst. Nettverksindikatoren viser tilgang og alt mulig.

Bruker versjon 2.3.5 fra Samsung.

Noen som har hatt samme problem, og vet hvordan man løser det?

Øystein

Dette problemet har ikke jeg. (kjører samme versjon)

Ville levert den inn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...