The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Haha, noen som sa at Samsung Galaxy S II ikke har sikkerhet? http://www.engadget.com/2012/01/16/samsung-galaxy-s-ii-and-galaxy-tab-get-security-nod-certified-f/ 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Hei folkens. S2en min vil ikke slå seg på nå. Jeg har brukt den en del i dag, også når den gikk tom for strøm, og jeg skulle lade, så prøve jeg konstant å slå den på mens den ladet, og den gikk hele tiden tom. Altså, jeg satt i laderen når batteriet var 0%, ladet litt, jeg slo den på, gikk tom for strøm, jeg slo den på, og til slutt vil den ikke slå seg på, og den viser heller ikke ladesymbolet når den lader. Dette er var sikkert veldig dumt gjort av meg, men jeg var midt i en Wordfeud match ;S Er det noe jeg kan gjøre uten om å levere den til service? Setter stor pris på hjelp! Min erfaring med mobiler er at når du har tømt dem helt, må de lade en stund før de orker å slå seg på. Koble til lader, og la den være i fred en stund. Beskrivelsen din av hendelsesforløpet passer bra med min forrige mobil, en Nokia N8. Endret 16. januar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Takker for svar, jeg har nå satt den på lading, også skal jeg la den ligge til i morgen tildig Lenke til kommentar
Recon Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Circlelauncher var kul! Endret 16. januar 2012 av Recon Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Jepp det er den :-) Liker spesielt bra at når man velger en kontakt kan man ringe direkte med et kort trykk, og med et litt lengre trykk får man valg mellom sms, mail, kontaktinfo og gtalk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Har ikke hatt restart på ca 24t nå Så kan være verdt å prøve for alle som har random shutdowns og reboots å legge noe i bunnen av batteriet (tynn papp/papirstripe, tape) så det sitter ordentlig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Jeg benytter NRK-appen hjemme. Jeg har wifi. Bildet hakker tidvis, og blir kornete. Det irriterer. Jeg antar den prøver å bruke mobilnettet i stedet for wifi, selv om det er wifi her. Jeg har prøvd å endre på innstillingene, men jeg finner ikke ut hvor dette kan stilles inn. Jeg finner ingen sånn innstilling på de andre appene mine heller, som nettleser eller YouTube. Hvordan vet jeg om apps bruker 3G eller wifi, og hvordan endrer jeg det? Endret 16. januar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Recon Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Med juicedefender kobles datatrafikk ut når wifi kobles inn. Du kan jo teste med det som workaround. Mastodon, hvilken setting har du for contacts da? Directdial eller ...? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har rett og slett en sånn liten widget som skrur av og på datatrafikk, og så skrur jeg den av når jeg ikke trenger den. This kills your phone bill. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Recon: Jepp, directdial :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Var nettop på posten og hentet (bl.a) S2 dock til en fin pris på 124 kr http://www.dustinhome.no/product/5010614421 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har rett og slett en sånn liten widget som skrur av og på datatrafikk, og så skrur jeg den av når jeg ikke trenger den. This kills your phone bill. Det er jo bare å hold inne av/på knappen for så å trykke på datatrafikk av/på. Men anbefaler uansett å ha dataabonnement slik at du slipper å tenke på regningen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Ja, men denne har jeg på førstesiden slik at jeg med et blikk ser om den er på eller av. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har et meget irriterende problem med min SGII. På et vilkårlig tidspunkt bestemmer den seg for at mobilnettet ikke skal virke mer. Får ikke ringt, eller sendt meldinger før jeg har restartet telefonen. Det eneste jeg kan se det på er at det står "kun nødanrop" i hjørnet på skjermen når den er låst. Nettverksindikatoren viser tilgang og alt mulig. Bruker versjon 2.3.5 fra Samsung. Noen som har hatt samme problem, og vet hvordan man løser det? Øystein Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Har opplevd dette flere ganger selv. Løser seg som oftest med å sette den i flymodus en liten stund, også tilbake igjen i vanlig modus. Slipper i allefall å restarte Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Det har jeg vært borti på stort sett alle telefoner jeg har hatt de siste 3-4 årene. Inkludert iPhone. Forskjellig feil hver gang, men det som skjer er vel at modemet blir skrudd av eller noe. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Er det mulig å kjøpe denne telefonen noe sted til en pris rundt 3500,- (totalpris) nå? Eller fins det andre fullgode alternativer til samme telefon? Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har et meget irriterende problem med min SGII. På et vilkårlig tidspunkt bestemmer den seg for at mobilnettet ikke skal virke mer. Får ikke ringt, eller sendt meldinger før jeg har restartet telefonen. Det eneste jeg kan se det på er at det står "kun nødanrop" i hjørnet på skjermen når den er låst. Nettverksindikatoren viser tilgang og alt mulig. Bruker versjon 2.3.5 fra Samsung. Noen som har hatt samme problem, og vet hvordan man løser det? Øystein Dette problemet har ikke jeg. (kjører samme versjon) Ville levert den inn Lenke til kommentar
adale Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Bruker nå den jigen for å få resatt counter som viser at ROM er endret. Hvor lang tid tar det egentlig? Er nå stuck på "Downloading Do not turn off target". Trodde dette bare tok et sekund. Hva skal jeg gjøre? Det har gått ca 10 minutter nå. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Du gikk ikke i download mode før du satte den inn? Det må du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg