Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg akkurat kjøpt meg en S2, og må si jeg er mektig imponert, Heroen begynte å slite litt kan en si.. Har dog et lite spm. ang. volumkontrollen. På Heroen når man setter ned volumet (tast ned) cycla den først til lydløs uten vibrasjon, så lydløs MED vibrasjon, likte dette veldig godt, og ser at S2en ikke gjør dette.. Noen som vet om jeg kan få dette? :p

 

Har lekt meg med den i et par timer nå og må si jeg elsker den! Noe dere anbefaler av programmer osv. som kan enhance den enda mer?

 

Takker og bukker

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat kjøpt meg en S2, og må si jeg er mektig imponert, Heroen begynte å slite litt kan en si.. Har dog et lite spm. ang. volumkontrollen. På Heroen når man setter ned volumet (tast ned) cycla den først til lydløs uten vibrasjon, så lydløs MED vibrasjon, likte dette veldig godt, og ser at S2en ikke gjør dette.. Noen som vet om jeg kan få dette? :p

 

Har lekt meg med den i et par timer nå og må si jeg elsker den! Noe dere anbefaler av programmer osv. som kan enhance den enda mer?

 

Takker og bukker

 

S2 hadde det før. Kunne cycle volum opp og ned. Lydløs med og uten vibrasjon forsvant etter en firmware update

Lenke til kommentar

Begrensningen er stort sett at man ikke kan lagre "tiles" evig, uten hackede kart.

Det er det jeg er ute etter. Med Nokiaen kunne jeg via dataen/mobilen laste ned kart for en og en stat i USA (eller hele USA), enkelte land i Europa (eller hele Europa), Asia osv, for så å bruke GPS uten å måtte koble seg til mobilnettet, WiFi, 3G etc. Bare bruke GPS/Navigasjon som en hvilken som helst Garmin eller TomTom GPS.

Det var vel nevnt lengre oppe at man kan laste inn tiles fra Google. Tror disse kan lagres så lenge man vil.

 

http://www.zdnet.com/blog/mobile-news/android-google-maps-takes-users-offline/3186

Lenke til kommentar

Vel, da gikk den i gulvet... Smalt i flisene så det sang.

Glasset på utsiden sprakk. Skjermen og touch virker enda.

Noen som vet hvor det går an og få det fikset? Har sett at det går an å kjøpe og fikse selv, men vet ikke om det er verdt det.

Ikke bra dette. Koster fort en tusenlapp for komplett skjerm.

Skal selv skifte selve glasset når det kommer i posten. Tror ikke dette er så lett da dette er laminert til lcd og digitizer.

 

Se litt på Ebay.

 

http://www.ebay.com/itm/NEW-LCD-Touch-Screen-Digitizer-Samsung-i9100-Galaxy-S2-PH-LCD-SS-8215-/170761190132?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27c228faf4

Lenke til kommentar

[solved] How to update Android Marketplace? From v2.3.6 to the newest version.

 

How to:

 

• Applications > Settings > Applications > Manage applications > All

 

Scroll down to "Market". From there, press "Clear cache" and "Clear data".

 

When you launch marketplace again, you need to appect the terms and conditions again. Exit the application, and then open it again. You have now updated Android Marketplace. Good luck.

Endret av Requi
Lenke til kommentar

Android 4,0,3 med touchwiz.. http://software2tech.com/2012/01/14/update-samsung-galaxy-s2-android-4-0-3-i9100xxlp2-more-stable-and-support-face-unlock-video/

Ikke optimalt enda men,morsomt å prøve:)

Last ned Nova launcher fra marked om du vil prøve orginal ics:)

Helvete... alt jeg hadde på mobilen forsvant! :mad:

 

Klandre ikke deg..

Nei men,jeg kunne jo skrevet at man bør ta backup..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...