Vallhall Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Nå har jeg vært påkoblet wifi med tlf, og ikke f an om jeg har kunnet motta MMS. Hva pokker problemet ? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Wifi gir ikke MMS - datanettverkmodus(pakkedata) gjør det. Går ikke det, så må du sjekke settings på MMS hos din leverandør og om disse er riktige. Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Da har jeg akkurat kjøpt meg en S2, og må si jeg er mektig imponert, Heroen begynte å slite litt kan en si.. Har dog et lite spm. ang. volumkontrollen. På Heroen når man setter ned volumet (tast ned) cycla den først til lydløs uten vibrasjon, så lydløs MED vibrasjon, likte dette veldig godt, og ser at S2en ikke gjør dette.. Noen som vet om jeg kan få dette? Har lekt meg med den i et par timer nå og må si jeg elsker den! Noe dere anbefaler av programmer osv. som kan enhance den enda mer? Takker og bukker Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Wifi gir ikke MMS - datanettverkmodus(pakkedata) gjør det. Går ikke det, så må du sjekke settings på MMS hos din leverandør og om disse er riktige. Ok takker Det var da svært så mye om å men for å får MMS til å virke Lenke til kommentar
spetter Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Da har jeg akkurat kjøpt meg en S2, og må si jeg er mektig imponert, Heroen begynte å slite litt kan en si.. Har dog et lite spm. ang. volumkontrollen. På Heroen når man setter ned volumet (tast ned) cycla den først til lydløs uten vibrasjon, så lydløs MED vibrasjon, likte dette veldig godt, og ser at S2en ikke gjør dette.. Noen som vet om jeg kan få dette? Har lekt meg med den i et par timer nå og må si jeg elsker den! Noe dere anbefaler av programmer osv. som kan enhance den enda mer? Takker og bukker S2 hadde det før. Kunne cycle volum opp og ned. Lydløs med og uten vibrasjon forsvant etter en firmware update Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Noen anbefalte "silent toggle widget", Men er det ingen mulighet for å få noe som man kan styre kun med volumknappene? Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Et annet spm. Har synca opp mot Kies nå, og da fant den masse tullebilder, småikoner osv. noe jeg gjetter er til programmene jeg har installert, er det noen mulighet for å ikke vise disse i "Gallery" picturesene på telefonen? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Begrensningen er stort sett at man ikke kan lagre "tiles" evig, uten hackede kart. Det er det jeg er ute etter. Med Nokiaen kunne jeg via dataen/mobilen laste ned kart for en og en stat i USA (eller hele USA), enkelte land i Europa (eller hele Europa), Asia osv, for så å bruke GPS uten å måtte koble seg til mobilnettet, WiFi, 3G etc. Bare bruke GPS/Navigasjon som en hvilken som helst Garmin eller TomTom GPS. Det var vel nevnt lengre oppe at man kan laste inn tiles fra Google. Tror disse kan lagres så lenge man vil. http://www.zdnet.com/blog/mobile-news/android-google-maps-takes-users-offline/3186 Lenke til kommentar
anbar Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 er det noen updates på firmware fronten som gir bedre batteritid? sitter på android 2.3.3. kernel 2.6.35.7-i9100xwke7 baseband i9100XXke4 Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Vel, da gikk den i gulvet... Smalt i flisene så det sang. Glasset på utsiden sprakk. Skjermen og touch virker enda. Noen som vet hvor det går an og få det fikset? Har sett at det går an å kjøpe og fikse selv, men vet ikke om det er verdt det. Lenke til kommentar
ropheim Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Vel, da gikk den i gulvet... Smalt i flisene så det sang. Glasset på utsiden sprakk. Skjermen og touch virker enda. Noen som vet hvor det går an og få det fikset? Har sett at det går an å kjøpe og fikse selv, men vet ikke om det er verdt det. Ikke bra dette. Koster fort en tusenlapp for komplett skjerm. Skal selv skifte selve glasset når det kommer i posten. Tror ikke dette er så lett da dette er laminert til lcd og digitizer. Se litt på Ebay. http://www.ebay.com/itm/NEW-LCD-Touch-Screen-Digitizer-Samsung-i9100-Galaxy-S2-PH-LCD-SS-8215-/170761190132?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27c228faf4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Vel, da gikk den i gulvet... Smalt i flisene så det sang. Glasset på utsiden sprakk. Skjermen og touch virker enda. Noen som vet hvor det går an og få det fikset? Har sett at det går an å kjøpe og fikse selv, men vet ikke om det er verdt det. https://www.facebook.com/pages/Mobilrepratøren/222633651152138 Har god erfaring derifra selv. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 1500 for å skifte er vel ikke aktuellt. har jo innboforsikring med 1000 i egenandel Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Android 4,0,3 med touchwiz.. http://software2tech.com/2012/01/14/update-samsung-galaxy-s2-android-4-0-3-i9100xxlp2-more-stable-and-support-face-unlock-video/ Ikke optimalt enda men,morsomt å prøve:) Last ned Nova launcher fra marked om du vil prøve orginal ics:) Endret 15. januar 2012 av cosm0 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) [solved] How to update Android Marketplace? From v2.3.6 to the newest version. How to: • Applications > Settings > Applications > Manage applications > All Scroll down to "Market". From there, press "Clear cache" and "Clear data". When you launch marketplace again, you need to appect the terms and conditions again. Exit the application, and then open it again. You have now updated Android Marketplace. Good luck. Endret 15. januar 2012 av Requi Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Android 4,0,3 med touchwiz.. http://software2tech.com/2012/01/14/update-samsung-galaxy-s2-android-4-0-3-i9100xxlp2-more-stable-and-support-face-unlock-video/ Ikke optimalt enda men,morsomt å prøve:) Last ned Nova launcher fra marked om du vil prøve orginal ics:) Helvete... alt jeg hadde på mobilen forsvant! Klandre ikke deg.. Endret 15. januar 2012 av MeBerg Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Mobilen skrudde seg nettopp av da jeg tok av bakdekselet. Prøver den analoge batteri-hacken. Sier ifra om det funker. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Helvete... alt jeg hadde på mobilen forsvant! Man bør absolutt ta backup før man legger inn OS. Selv bruker jeg "Airdroid" til å hente alle apk-filene til PC. Det går kjapt over wlan. Legger de tilbake etter telefonen er satt opp med nytt OS. Bruker man f.eks GO launcher ex, så er det kjapt å organisere de igjen. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Android 4,0,3 med touchwiz.. http://software2tech.com/2012/01/14/update-samsung-galaxy-s2-android-4-0-3-i9100xxlp2-more-stable-and-support-face-unlock-video/ Ikke optimalt enda men,morsomt å prøve:) Last ned Nova launcher fra marked om du vil prøve orginal ics:) Helvete... alt jeg hadde på mobilen forsvant! Klandre ikke deg.. Nei men,jeg kunne jo skrevet at man bør ta backup.. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Da er vel min S2 avskrevet (knust). Er det noe annet som er verdt å prøve? Eller skal det bli en S2 til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg