FJERNET111 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Har fått brukt telefonen noen dager til nå og skjermen er bare helt fantastisk og jeg kan bekrefte at den fungerer meget bra i sollys (blå himmel og sol her i Bergen for en gangs skyld ). Kvaliteten på høytaleren er også bedre enn jeg er vant til, høyere og klarere lyd uten forvregning gjør at den fungerer utmerket i samtaler. Eneste jeg har noe å utsette på er nok at kvaliteten på GPS-signalet er litt dårligere enn jeg er vant til fra andre mobiler, slik at posisjonen din på kartet ofte lagger med et sekund eller to. Men bevares brukte den i et par timer med Sygic Aura og fungerer absolutt som bil-navigasjon. Mulig Samsung kan gjøre noen forbedringer i software her (selv om jeg vet at de slet med Galaxy S på dette området) Endret 8. mai 2011 av SBS Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hva er egentlig den største forskjellen mellom Android 2.2 Froyo og Android 2.3 Gingerbread ? Ta en titt her Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Det kan se ut som om den svenske versjonen at sgs II blir uten samsung's logo på forsiden. No SAMSUNG logo above the screen on Swedish retail version as I saw it today in Media Market store in Norrkoping. dealer said package contains MHL converter. Han sier lengre nede i tråden at han gjorde det klart at det var 1.2 Ghz versjonen han holdt i hånden. As you know, from one certain date Samsung replaced pictures with ones with logo. from then almost every online store and mobile reviewer changed their pictures too. Recently I realized Telenor and Tele2 (bigest phone companies in sweden) changed back pictures to ones without Samsung logo.You can chek it yourself.( As I am sure you know! web sites are .se rather than .com or ...) Blir spennende å se om dette er sant. Kanskje vi i Norge får denne modellen også. Jeg vil helst ha den uten logo Endret 8. mai 2011 av Nyph Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ser den ligger på 4900 på Chess. Dette virker jo rimlig mye dyrere, om folk gir 4500 på cdon feks. Lenke til kommentar
iAreCosmic Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Aaaaarghhhh.... Ringte telebutikken der jeg bor igår og lurte på når de fikk inn. Så sa de at de skulle ha fått den inn i begynnelsen av denne uka.......MEN SÅ GLEMTE DEM Å BESTILLE INN PÅ FREDAGEN ELLER NO SÅ DE FÅR IKKE INN FØR OM ET PAR UKER! skuffa ..... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det betyr kanskje at alle butikker har mulighet til å få inn mobilen i løpet av uka? (Noe jeg tipper samtlige gjør da denne mobilen vil selge godt) Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Elkjøp er det ihvertfall bare å glemme. Ny dato 23.05 Tipper mange vil avbestille. http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobil-uten-abonnement/I9100BLACK/samsung-galaxy-s-ii-i9100-sort Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Elkjøp er det ihvertfall bare å glemme. Ny dato 23.05 Tipper mange vil avbestille. http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobil-uten-abonnement/I9100BLACK/samsung-galaxy-s-ii-i9100-sort HUff da.... Men da er det jo bare å bestille på CDON.COM da... ^^ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er mange forskjellige datoer ute å går. Komplett har 10 mai, Netonnet 13 mai, chess 18 mai, mens cdon har nå 26 mai. Blir spennende å se om noen a disse er reelle eller om alt er tulledatoer. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Som nevnt tidligere i tråden så vil butikkene få den samtidig inn +/- en dag på tross av det som står som forventet dato. Forventet dato er kun en pekepinn som blir endret hele tiden, og det kan stå to uker, men kan komme neste dag om så. Ta en bolle og få den i posten når den kommer. bump Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Da var ordren fra Elkjøp kansellert. På min bestilling fra CDON står det fortsatt den gamle prisen som hadde 7% rabatt: 2011-05-01, Ikke sendt, 27705250, 1, 4368 kr Håper det er denne prisen jeg ender opp med å betale! Endret 9. mai 2011 av Magnetar Lenke til kommentar
Torhaccc Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Håper det er denne prisen jeg ender opp med å betale! Det er prisen du skal betale ja Forøvrig står det nå "forventet 09.06" på CDON. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Blir vel å avbestille derfra da... så heller kjøpe den fra butikken som får den først. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) (Fra Facebook) Samsung Norge På vei ut i butikk: Nye Galaxy S II - tynnere, raskere og smartere www.samsung.com Denne uken sendes Samsungs tynneste smartmobil ut til butikkene. Men nye Galaxy S II er ikke bare tynnere, den er også raskere, smartere, skarpere og enklere enn storselgeren Galaxy S. Ved å være først ute med en raskt arbeidende dobbeltkjerne-prosessor på 1,2 gigahertz, 4,3-tommers skjerm og sylska... Wohooo! Endret 9. mai 2011 av Caliente Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Til dere som blir gal av nye forventet datoer til butikkene: Telefonen sendes til butikkene denne uken, alle nettbutikker jeg har snakket med regner med å sende ut telefonen til kunder som har forhåndsbestillt 12. mai. Dette er første lagerholdning og den er vel utsolgt overalt, derfor er ny forventet dato satt på neste lagerholdning (som ser ut til å være rundt 26. mai). CDON f.eks sender ut 12. mai til de som har forhåndsbestilt før 1. mai, alle som har bestilt etter får den en gang etter 26. mai! Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Takk for bra info Winnie og Caliente! Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Dustin Home har 16 som dato og komplett 10.Men man vet da aldri.Det første partiet er vel utsolgt allerede overalt.Det blir vel ikke noe før i juni,men i sommer skal jo også mobilen komme med Tegra 2. Og ang Tegra 2,hva tenker dere her ang hvilken verson og hvorfor? Selv tror jeg det blir å gå for Exynos. Begge har sine pluss-sider om man ser testene som ligger ute. Endret 9. mai 2011 av Njord74 Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 dette er ikke uvanlig. Det første partiet er allerede kjøpt opp. Så datoen blir bare endret til et senere tidspunkt automatisk. Som egentlig er datoen for parti nr.2 med mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg