Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager hvis dette er nevnt før:

 

Min Nokiatelefon viser klokkeslett på skjermen når skjermen er "av", det vil si at jeg trenger ikke å "vekke" telefonen for å se hva klokka er.

Veldig praktisk om natta, da trenger jeg ikke å rote rundt etter knapper for å få liv i skjermen.

Den viser alltid tiden, og det ser ikke ut til å gå veldig utover batterilevetiden.

 

 

Denne funksjonen savner jeg, nå som jeg har gått over til den telefonen som denne tråden handler om.

For å finne ut hva klokken er på min S2, må jeg trykke på en knapp så skjermen våkner.

 

Kan jeg få S2 til å vise tiden konstant?

Jeg snakker ikke om noe fancy med tung grafikk. Bare tall og dato som "skjermsparer" med touch deaktivert.

 

n8-screen.jpg

Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk til å legge inn dusinvis av apps, blant annet fordi det kan være udokumenterte funksjoner i dem.

Funksjoner som ødelegger personvernet, for eksempel.

 

Derfor hadde jeg håpet at det fantes en innstilling for dette, slik som på Nokiaen min.

 

Jeg har lett under skjerminnstillingene, uten hell.

 

Jeg kan installere en app om jeg må, men foretrekker om noen kan fortelle meg om en innstilling som jeg har oversett.

 

Hvis jeg må ha en app, setter jeg pris på tips og erfaringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, har et stort problem med min Galaxy S II. Greia er at den viser at den koblet til datamaskin/lader selv når det ikke er det. Noen ganger 'kobler' den seg til og fra mens den ligger i bukselommen. Det største problemet er egentlig når telefonen tror den er koblet til en datamaskin som en ekstern lagringsenhet og følgende ikke vil koble seg opp mot datamaskinen min når jeg faktisk prøver og koble den opp med usb-kabel.

 

Er denne en kjent software bug eller må den kanskje sendes på verksted? Har prøvd å googlet meg fram til noe fornuftig svar, men det eneste jeg finner galaxy'er som ikke vil koble seg til Kies.

Lenke til kommentar

Har et lite spm, er vel kanskje litt mere grunnlegende data og android. Men siden det gjelder S2 så spør jeg her.

 

Siden lyd utgangen på min pc er defekt, så har jeg tlf'n tilkoblet anlegget, bruker spotify.

Ser på spotify'n på pc'n att den vil synce med tlf'n. Men er det mulig og styre spotify på S2'n fra pc'n?

Litt krunglete spm, men dere skjønner det vel?

Lenke til kommentar

Hei, har et stort problem med min Galaxy S II. Greia er at den viser at den koblet til datamaskin/lader selv når det ikke er det. Noen ganger 'kobler' den seg til og fra mens den ligger i bukselommen. Det største problemet er egentlig når telefonen tror den er koblet til en datamaskin som en ekstern lagringsenhet og følgende ikke vil koble seg opp mot datamaskinen min når jeg faktisk prøver og koble den opp med usb-kabel.

 

Er denne en kjent software bug eller må den kanskje sendes på verksted? Har prøvd å googlet meg fram til noe fornuftig svar, men det eneste jeg finner galaxy'er som ikke vil koble seg til Kies.

Sånne problemer pleier å være rusk i usb-kontakten, prøv å rense med en børste eller komprimert luft og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk til å legge inn dusinvis av apps, blant annet fordi det kan være udokumenterte funksjoner i dem.

Funksjoner som ødelegger personvernet, for eksempel.

 

Derfor hadde jeg håpet at det fantes en innstilling for dette, slik som på Nokiaen min.

 

Jeg har lett under skjerminnstillingene, uten hell.

 

Jeg kan installere en app om jeg må, men foretrekker om noen kan fortelle meg om en innstilling som jeg har oversett.

 

Hvis jeg må ha en app, setter jeg pris på tips og erfaringer.

 

Nå er jo apps en stor del av android. Jeg er en appnarkoman, men har ikke hatt noen problemer på telefonen som skyldes disse. Har til tider hatt mer enn 200 apps. Jeg pleier å lese kommentarene og som oftest er det gode (Du får mange mer hvis du har engelsk som standard språk på tlf). Hvis ikke så installerer jeg ikke applikasjonen. Hvis den likevel skaper trøbbel er det bare å av-installere den. Ingen apps kan skade telefonen (hvis den ikke krever root)+ hva skal en (mest sannsynlig) utenlandsk developer med din personvern informasjon?

Endret av Nilsido
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...