Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som opplever forsinkelse i lyden i det man svarer mobilen når noen ringer deg?

Det går 2-3 sekunder fra jeg trykker på mottak av samtale til en person hører meg.

Har hatt 3 stk av SGS2 og de har alle samme feilen samt den jævla dårlige samtalekvaliteten.

Har stock rom 2.3.5.

 

Begynner å bli sabla lei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har forstått så er denne feilen knyttet til modemet på telefonen. Har sett at det har hjulpet for andre å flashe en eldre versjon av modemet, men dette krever imidlertid root og CWM Recovery. Vil nok forhåpentligvis bli fikset ved neste oppdatering fra Samsung. En oppdatering med Android 2.3.6 er allerede rullet ut i andre land, så kommer nok hit også snart.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har forstått så er denne feilen knyttet til modemet på telefonen. Har sett at det har hjulpet for andre å flashe en eldre versjon av modemet, men dette krever imidlertid root og CWM Recovery. Vil nok forhåpentligvis bli fikset ved neste oppdatering fra Samsung. En oppdatering med Android 2.3.6 er allerede rullet ut i andre land, så kommer nok hit også snart.

Har prøvd 2.3.6 uten at jeg synes dette hjalp.

Gikk tilbake til 2.3.5

Har også gjort hullet til mic i enden av mobilen større uten at dette hjalp nevneverdig på samtalekvaliteten.

 

Får håpe på oppgradering snart.

Lenke til kommentar

Hvor kunne vi hendvende oss/gjøre vi som sliter med dårlig batteri?

 

Ekstremt glad i telefonen, men 10 timer på batteri med LITEN bruk er ikke akseptabelt. Ja, den er ny, og tiden er ikke optimal enda, men får da være grenser...

 

Du kan jo legge ved skjermbilde av batteritiden. Av grafen og den andre. Gjerne ta med antall timer skjermen har vært på.

Lenke til kommentar

Hvor kunne vi hendvende oss/gjøre vi som sliter med dårlig batteri?

 

Ekstremt glad i telefonen, men 10 timer på batteri med LITEN bruk er ikke akseptabelt. Ja, den er ny, og tiden er ikke optimal enda, men får da være grenser...

 

Du kan jo kjøpe større batteri. men 10 timer hørtes ekstremt ut ved lite bruk.

Det er ikke noe som har hengt seg opp da?

Har du på WIFI/3G/GPS hele tiden?

Lenke til kommentar

Ser ut som du har android os problemer. Kanskje en app som har hengt seg opp? Se mer her. Selv hadde jeg også problemer med android os i en tidlig fase, men den forsvant etter en stund. Kan være den må tilpasse seg, eller kanskje var det oppdateringer som fikset det. Pass på at du har aktivert en innstilling slik at wifi går av sammen med skjermen. Tror du kan gjøre det i innstillinger, men selv bruker jeg Juicedefender som gjør det samme og mer til.

Endret av Nilsido
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ja, den er ny, og tiden er ikke optimal enda, men får da være grenser...

 

Nei. Det du prater om er feilinformasjon nå til dags fordi det henger igjen fra da man hadde andre batterityper, Med lithium ion og lithium polymer batterier så kan du røske det ut av esken, stappe det inn i telefonen, og løpe ut døra. Du trenger ikke lade det før du bruker det, du trenger ikke lade det i 12 timer, 16 timer, 20 timer første gangen. Du trenger ikke lade det helt ut, helt opp, opp ned eller bak fram. Jeg ble så forbanna her om dagen da jeg henta min nye S2 og brosjyren fra telenor ba meg lade telefonen i 12 timer. Er ufattelig hvor dårlig informert både de, selgere og kunder er nå om dagen. Forslår at du googler litt rundt om lithium ion og leser, så du slipper å gå rundt og behandle batteriene som om de var av en annen type.

 

Har du dårlig batteritid så er det telefonen som driver med noe. Android har innebygd batteriovervpkning så da er det en smal sak å se nøyaktig hva som bruker batteri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...