Requi Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Noen som har en "car mount" å anbefale? Tenker å bruke GPS'en en god del under kjøring. Kom gjerne med anbefaling til beskyttelses-cover rundt telefonen også. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 KP8 er et leaked samsung rom regner jeg med? Kanskje jeg skal prøve, CM9 likevel... Men det får bli en dag jeg har tid til å gå tilbake hvis det blir fubar... Backups ftw! Jeg har brukt det i to dager nå og har bare hatt et par små bugs. Funker fint utenom. Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Er det mulig å endre de fire ikonene nede på hjem-siden? Vil blant annet legge inn et alternativt oppringingsprogram og Handcent i stedet for "meldinger" Lenke til kommentar
klo Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Menyknapp og endre, fra programmenyen. 1 Lenke til kommentar
danielekkje Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Er det ein video hub eller noen form for leige/kjøp av filmer på Galaxy`en? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Backups FTW ja. Jeg er fornøyd med CM9 i alle fall, klarer ikke gå tilbake nå! Stemmer at KP8 er leaked ja, kernelen brukes til CM9 frem til koden blir åpen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Tror jeg satser på overgang til ICS i helga, jeg da. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Hvike bugs er det med CM9 i øyeblikket? Har hørt om flere, men er usikker på om de er fikset i siste versjon.. * Internett leseren treg? * Film avspilling ikke akselerert? * Kamera fungerer tregt / video fungerer ikke? Er de blitt fikset? Eventuelt andre bugs som er der? Er selve telefonen stabil (random reboots / FC's)? Har hovedsaklig kjørt på stock ROM hittil fordi jeg vil ha en pålitelig telefon. Men etter 2.3.5 oppgraderingen har den vært ganske tullete, så vurderer å prøve ut noe annet. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Nettleseren er ikke treg. Jeg har kun få fc, ingen random reboots, men anbefaler atdu er forsiktig med hvilke apps du laster inn. Kameraet er tregt og vi funker ikke nei. Ellers fungerer det jeg har vært borti tilfredsstillende. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Nettleseren på Sensation er bedre? Hva om du kjører Dolphin på begge? De færreste bruker vel stock-nettleseren. Jeg bruker Opera Mobile, mest fordi jeg kan bruke Opera turbo som i teorien skal gjøre opplevelsen noe raskere. Jeg kan ikke si at jeg merker så veldig mye, selv når jeg er på EDGE. Så et spørsmål, skal det virkelig være nødvendig å slå av autorotasjon for å kunne se en film når man holder telefonen sidelengs?. Det er utrolig irriterende at bildet snur seg slik at filmen ikke fyller skjermen. Hva gjør jeg galt? Samtidig: Hva er en god filmavspiller som støtter streaming og et godt utvalg av formater? Akkurat nå bruker jeg MXvideoplayer, som jeg syns fungerer bra. Gjør ikke noe om den koster noen kroner, bare den er bra. Helst gratis selvsagt. Endret 10. januar 2012 av Nedward Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Nettleseren på Sensation er bedre? Hva om du kjører Dolphin på begge? De færreste bruker vel stock-nettleseren. Jeg bruker Opera Mobile, mest fordi jeg kan bruke Opera turbo som i teorien skal gjøre opplevelsen noe raskere. Jeg kan ikke si at jeg merker så veldig mye, selv når jeg er på EDGE. Så et spørsmål, skal det virkelig være nødvendig å slå av autorotasjon for å kunne se en film når man holder telefonen sidelengs?. Det er utrolig irriterende at bildet snur seg slik at filmen ikke fyller skjermen. Hva gjør jeg galt? Samtidig: Hva er en god filmavspiller som støtter streaming og et godt utvalg av formater? Akkurat nå bruker jeg MXvideoplayer, som jeg syns fungerer bra. Gjør ikke noe om den koster noen kroner, bare den er bra. Helst gratis selvsagt. Du sier du bruker MX player - da går du inn i preferences, screen, og velger fast orientation istedetfor auto Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Er denne ANT+ ? Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 jeg klarer tydeligvis ikke å få nytt rom igjennom cwm for når jeg klikker meg inn på eksternal_sd står det bare "file not found." Noen som har opplevd det samme , evt. vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Noen som har en "car mount" å anbefale? Tenker å bruke GPS'en en god del under kjøring. Kom gjerne med anbefaling til beskyttelses-cover rundt telefonen også. Har bestilt selv fra http://www.mobilshoppen.no/. Relativt dyrt, men fungerer perfekt. Kjøpte feste som jeg har festet fast i dashbordet, og holder som kan byttes ut om en kjøper seg ny telefon. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Nettleseren er ikke treg. Jeg har kun få fc, ingen random reboots, men anbefaler atdu er forsiktig med hvilke apps du laster inn. Kameraet er tregt og vi funker ikke nei. Ellers fungerer det jeg har vært borti tilfredsstillende. Takk for svar. Synd med kameraet / video, bruker det en del. Ellers hadde jeg kunnet levd med resten. Får vente litt til, da Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hvor finner man fast dormancy? Fant ut av det selv til slutt. Skjønner godt at ingen kunne svare, men dere finner det om dere taster *#9900# Nå gjenstår det å se om det hjelper for å bedre signalene som hele tiden forsvinner. Endret 10. januar 2012 av AK47 Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Nettleseren er ikke treg. Jeg har kun få fc, ingen random reboots, men anbefaler atdu er forsiktig med hvilke apps du laster inn. Kameraet er tregt og vi funker ikke nei. Ellers fungerer det jeg har vært borti tilfredsstillende. Takk for svar. Synd med kameraet / video, bruker det en del. Ellers hadde jeg kunnet levd med resten. Får vente litt til, da Dette videokameraet funker Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Vurderte S2 men etter å ha lest her om mic-problemer og andre itriterende ting så velger jeg å holde meg til iPhone 4S. Mer stabil telefon finnes ikke!! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Vurderte S2 men etter å ha lest her om mic-problemer og andre itriterende ting så velger jeg å holde meg til iPhone 4S. Mer stabil telefon finnes ikke!! fint for deg... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Så sinnsykt interessant. Men ang. voicetalk, er det noen enkel måte å rett og slett fjerne driten på? eller deaktivere den funksjonen at det kommer opp når man trykker "meny" tasten to ganger? Vet ikke om det er noe galt med knappen min, men det skjedde flere gang at voicetalk kom opp etter bare å ha trykt en gang, så nå har jeg roota tlf, og "fryst" det med Titanium backup.. litt tungvindt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg