Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Taben er nå mye nærmere virkeligheten, selv om virkeligheten er mer tragisk ennd et S2en viser frem Skjermen på S II er jo ikke noe god. Jeg skjønner ikke hvorfor den blir skrytt opp i skyene i diverse tester. Kontrasten er alt for høy og den har magenta-stikk. (Ja, jeg har en S II selv). Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Spørsmål: Er det noen som har problemer med ordliste på denne telefonen? Jeg bruker GO Sms-appen.. Og, når jeg skriver sms, så er det en del ord som ikke står i ordlista, og hver gang jeg skriver dem, så må jeg holde lenge inne på ordet, slok at det stå "saved", men ikke f om den husker ordet til neste gang.. Gjelder f.eks "hehe" som alltid blir "hege", osv.. Veldig irriterende,, noen som vet noe? Takk for all hjelp! Anbefaler sterkt swiftkey. Lagrer ord automatisk og den kan lære fra facebook, meldinger og email. Den har også themes og diverse andre innstillinger. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Finnes det en gratis app som viser hvor mye mb jeg bruker i mnd? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Netcounter funker greit... 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 3G watchdog er bra app. Man ser hvor mye man sender og mottar, både på 3g og wifi. Man kan sette inn advarsler som sier i fra når du har brukt et vist antall MB. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Klarer ikke å la være å kødde med den voice control saken som popper opp når man dobbelttrykker home. Det at man kan stille inn hva den sier når den starter er bare genialt - ble fort "what the fuck do you want". Største latterkula kom da jeg ba den om å "fuck off" og den lukke programmet. Tror det var noe slags merkelig sammentreff siden den ikke ser ut til å reagere på den frasen nå. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er det noen andre som siter med at når telefonen bytter mellom 3g --> h+ og tilbake igjen så stopper nettet opp litt. Og dette skjer ofte. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Tror det var i sånne tilfeller det var anbeflt å skru av "fast dormancy", bruker litt mer strøm, men gir litt mer stabilt nett hos de som har sånne problemer. Da bruker telefone lengr tid på å la nettt "gå i dvale". Mener det har vært diskutert et godt stykke bak i tråden, søk, og du skal finne :-) Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvor finner man fast dormancy? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Er det greit å flashe kernel med CWM appen in ROM, ser ut som DarkyRom2 er borte fra Market (edit. eller er DarkyOTA ny versjon?)... Eller bør jeg flashe zip fra recovery? Funka bra med DarkyOTA. Endret 9. januar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Finnes det en gratis app som viser hvor mye mb jeg bruker i mnd? DroidStats - Helt klart. Overvåker sms og anrop og 1 Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Eg har en samsung galaxy s2 vis Eg rooter Tlf til ica 4.0.3 CyanogenMod æ Men vis samsung kommer med sin hvordan får Eg den vis den er roota med CyanogenMod. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du kan alltids gå tilbake til stock, men du kan ikke gå tilbake til stock via kies når du har custom rom. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Klokken 23 norsk tid har Samsung pressekonferanse på CES, så kansje vi får se noen nye beist fra Samsung, hvis det er telefoner som står på menyen i dag. Iallefall hvis du er intressert kan den streames fra klokken 23 her http://www.facebook.com/SamsungNorge?sk=app_274799142546350 Lenke til kommentar
Recon Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Men i svarte. Mobilen min mista plutselig evnen til å finne og fixe til satelitter!? Drev og lekte og testet dette glympse med de siste prosentene av batteriet til den slo seg av. Ladet og slo på igjen, og nå er GPS HELT på tur. Starter GPS Status og lar den jobbe. I begynnelsen finner den opptil 5 satelitter uten å fixe (5-6 er som regel minimum jeg tar inn i stolen min ved vinduet her), så jobber den seg ned til null og finner ikke noe mer etter litt blinking fram og tilbake mellom 0 og 2, uten å fixe. I tillegg opererer gps ikonet i not. bar litt uavhengig av toggle for aktivering av GPS og ikke. I hvert fall, null satelitter finnes brått. der lynsrask fix til 4-6 er normalen. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Men i svarte. Mobilen min mista plutselig evnen til å finne og fixe til satelitter!? Drev og lekte og testet dette glympse med de siste prosentene av batteriet til den slo seg av. Ladet og slo på igjen, og nå er GPS HELT på tur. Starter GPS Status og lar den jobbe. I begynnelsen finner den opptil 5 satelitter uten å fixe (5-6 er som regel minimum jeg tar inn i stolen min ved vinduet her), så jobber den seg ned til null og finner ikke noe mer etter litt blinking fram og tilbake mellom 0 og 2, uten å fixe. I tillegg opererer gps ikonet i not. bar litt uavhengig av toggle for aktivering av GPS og ikke. I hvert fall, null satelitter finnes brått. der lynsrask fix til 4-6 er normalen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Noen som bruker noen ICS builds ennå? Eneste jeg vet om er CM9, og den er ikke moden nok for meg ennå. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Har brukt CM9 som eneste rom i 2 uker nå jeg Er enten det eller kp8 baserte rom som er tilgjengelig nå, og det er i alle fall ikke noe bedre. Jeg er også fornøyd med cm9 da åpenbart. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 KP8 er et leaked samsung rom regner jeg med? Kanskje jeg skal prøve, CM9 likevel... Men det får bli en dag jeg har tid til å gå tilbake hvis det blir fubar... Backups ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg