Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Taben er nå mye nærmere virkeligheten, selv om virkeligheten er mer tragisk ennd et S2en viser frem :p

Skjermen på S II er jo ikke noe god.

Jeg skjønner ikke hvorfor den blir skrytt opp i skyene i diverse tester. Kontrasten er alt for høy og den har magenta-stikk. (Ja, jeg har en S II selv).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål: Er det noen som har problemer med ordliste på denne telefonen? Jeg bruker GO Sms-appen.. Og, når jeg skriver sms, så er det en del ord som ikke står i ordlista, og hver gang jeg skriver dem, så må jeg holde lenge inne på ordet, slok at det stå "saved", men ikke f om den husker ordet til neste gang.. Gjelder f.eks "hehe" som alltid blir "hege", osv..

Veldig irriterende,, noen som vet noe?

Takk for all hjelp!

Anbefaler sterkt swiftkey. Lagrer ord automatisk og den kan lære fra facebook, meldinger og email. Den har også themes og diverse andre innstillinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Klarer ikke å la være å kødde med den voice control saken som popper opp når man dobbelttrykker home. Det at man kan stille inn hva den sier når den starter er bare genialt - ble fort "what the fuck do you want". Største latterkula kom da jeg ba den om å "fuck off" og den lukke programmet. Tror det var noe slags merkelig sammentreff siden den ikke ser ut til å reagere på den frasen nå.

Lenke til kommentar

Tror det var i sånne tilfeller det var anbeflt å skru av "fast dormancy", bruker litt mer strøm, men gir litt mer stabilt nett hos de som har sånne problemer. Da bruker telefone lengr tid på å la nettt "gå i dvale". Mener det har vært diskutert et godt stykke bak i tråden, søk, og du skal finne :-)

Lenke til kommentar

Men i svarte. Mobilen min mista plutselig evnen til å finne og fixe til satelitter!?

Drev og lekte og testet dette glympse med de siste prosentene av batteriet til den slo seg av. Ladet og slo på igjen, og nå er GPS HELT på tur. Starter GPS Status og lar den jobbe. I begynnelsen finner den opptil 5 satelitter uten å fixe (5-6 er som regel minimum jeg tar inn i stolen min ved vinduet her), så jobber den seg ned til null og finner ikke noe mer etter litt blinking fram og tilbake mellom 0 og 2, uten å fixe.

I tillegg opererer gps ikonet i not. bar litt uavhengig av toggle for aktivering av GPS og ikke.

I hvert fall, null satelitter finnes brått. der lynsrask fix til 4-6 er normalen.

Lenke til kommentar

Men i svarte. Mobilen min mista plutselig evnen til å finne og fixe til satelitter!?

Drev og lekte og testet dette glympse med de siste prosentene av batteriet til den slo seg av. Ladet og slo på igjen, og nå er GPS HELT på tur. Starter GPS Status og lar den jobbe. I begynnelsen finner den opptil 5 satelitter uten å fixe (5-6 er som regel minimum jeg tar inn i stolen min ved vinduet her), så jobber den seg ned til null og finner ikke noe mer etter litt blinking fram og tilbake mellom 0 og 2, uten å fixe.

I tillegg opererer gps ikonet i not. bar litt uavhengig av toggle for aktivering av GPS og ikke.

I hvert fall, null satelitter finnes brått. der lynsrask fix til 4-6 er normalen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...