Ali I Hagen Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Bruker miui rom for øyeblikket, men får ikke installert GTA 3. Først fant jeg ikke spillet på Android Market app via mobilen, så jeg kjøpte den via web grensesnittet. Fikk kjøpt den den der men installasjon starter ikke. Får opp faktisk to enheter på web grensesnittet. Det begge er 19100 hvor den ene ikke er kompatibel mens den andre er kompatibel men allerede installert...... Wtf? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Veit vi datoen for når ICS begynner å rulle ut til SG2 forresten ? Kommer Samsung med offisiell ICS til SGS2? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Veit vi datoen for når ICS begynner å rulle ut til SG2 forresten ? Kommer Samsung med offisiell ICS til SGS2? Selvfølgelig gjør de det. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 http://www.amobil.no/artikler/snart_faar_flere_samsung-mobiler_ics/105022 Lenke til kommentar
Recon Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Putta det offisielle 2000mah batteriet fra Samsung i mobilen i dag. Ser det viser ca 60% lading, men tenker det er best å tømme det helt og så lade helt opp for å manuelt kalibrere? Kalibreringen må vel bli tullete om jeg skulle drive og veksle mellom originalbatteri og dette? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Bruker miui rom for øyeblikket, men får ikke installert GTA 3. Først fant jeg ikke spillet på Android Market app via mobilen, så jeg kjøpte den via web grensesnittet. Fikk kjøpt den den der men installasjon starter ikke. Får opp faktisk to enheter på web grensesnittet. Det begge er 19100 hvor den ene ikke er kompatibel mens den andre er kompatibel men allerede installert...... Wtf? Det at du kun får opp en versjon i marked på mobilen tror jeg er at den andre som er billigst ikke er for norske brukere... Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Putta det offisielle 2000mah batteriet fra Samsung i mobilen i dag. Ser det viser ca 60% lading, men tenker det er best å tømme det helt og så lade helt opp for å manuelt kalibrere? Kalibreringen må vel bli tullete om jeg skulle drive og veksle mellom originalbatteri og dette? Det skal egentlig ikke være nødvendig å kalibrere batteriet med denne telefonen. Den gjør det selv. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Putta det offisielle 2000mah batteriet fra Samsung i mobilen i dag. Ser det viser ca 60% lading, men tenker det er best å tømme det helt og så lade helt opp for å manuelt kalibrere? Kalibreringen må vel bli tullete om jeg skulle drive og veksle mellom originalbatteri og dette? Det skal egentlig ikke være nødvendig å kalibrere batteriet med denne telefonen. Den gjør det selv. Min surrer litt ved første lading etter batteribytte, etter det ser det ut til at den "skjønner" det. Bytter ofte mellom original batteriet og et på 3500 mAh. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Det at du kun får opp en versjon i marked på mobilen tror jeg er at den andre som er billigst ikke er for norske brukere... Jeg får opp ingen på selve Android marked app utgave. Via nettleseren på mobilen får jeg opp en, via desktop nettleseren får jeg opp TRE (?!?!) Lenke til kommentar
Recon Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Putta det offisielle 2000mah batteriet fra Samsung i mobilen i dag. Ser det viser ca 60% lading, men tenker det er best å tømme det helt og så lade helt opp for å manuelt kalibrere? Kalibreringen må vel bli tullete om jeg skulle drive og veksle mellom originalbatteri og dette? Det skal egentlig ikke være nødvendig å kalibrere batteriet med denne telefonen. Den gjør det selv. Ja, men likevel, så ser jeg at det blir seigere over tid, og når det er tømt og ladet helt opp. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 En annen ting, som skjer nå og da, og bl.a skjedde akkurat nå. Tidvis når telefonen ringer, er den helt sort foruten notification bar, ingen ting på skjermen ellers. og når jeg prøver svare kutter den, og skjermen slår seg av og låser seg (ikke fryser, men sikkerheslåsen). Når jeg trykker for å åpne igjen ser jeg en varseltrekant med utropstegn som blinker i notification, og at det er et kryss der dekningsgraden skal være, altså som jeg ikke har dekning. Men innen jeg får låst opp og dratt ned notification er den varseltrekanten borte. I tillegg deaktiveres pakkedata av det!? så det må jeg reaktivere manuelt. Ideer? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Det at du kun får opp en versjon i marked på mobilen tror jeg er at den andre som er billigst ikke er for norske brukere... Jeg får opp ingen på selve Android marked app utgave. Via nettleseren på mobilen får jeg opp en, via desktop nettleseren får jeg opp TRE (?!?!) Er det den til 21 kroner som du skal ha tror jeg. Jeg får opp en til 17 og en til 21 Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg spør igjen: hva er gjeldende firmware versjon? Får ikke til å koble mobilen opp mot pcen for å se om det er en oppdatering tilgjengelig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg spør igjen: hva er gjeldende firmware versjon? Får ikke til å koble mobilen opp mot pcen for å se om det er en oppdatering tilgjengelig.. Min S II som kom i dag tasser rundt med build versjon gingerbread.xwki8. hverken Kies eller OTA har noen update så regner med det er nyeste Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Noen som har byttet USB-port på telefonen? Hvor har dere eventuelt skaffet den? Var det en grei prosedyre? Telefonen er helt på jordet når det gjelder lading. Har prøvd annet batteri men det hjelper ikke. Tror den lader hele tiden, og når den er avslått viser den temperaturvarsel. Andre forslag til løsning mottas med takk :-) Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Oki, takker Har visst den samme. Men har lest at det skulle komme en 2.3.6 versjon av android, så begynte å lure på om det var den oppdateringa jeg mangla. For mobilen har begynt å oppføre seg merkelig, av og til får jeg ikke lada den, og kies finner heller ikke mobilen, så er litt småfrustrert.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Hei, har et spørsmål til dere med denne telefonen, er den veldig kjekk? Jeg var nemelig så heldig å få meg en S2 av et familie medlem som skulle kaste den, på grunn av skjermen er knust på innsiden, skjermen er alltid svart, men det kommer lyd ved trykk av volum taster, og begge touch knappene på høyre og venstre side av fysiske meny knappen lyser opp ved berøring, så det skal vist bare være skjermen som er knust, så spørsmålet blir om folk her tror det er verdt å bruke 1800,- for nyskjerm inkludert montering? Endret 7. januar 2012 av Bendorama Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Hvis den funker etter reperasjonen så er det absolutt verdt det. Er så og si den beste telefonen på markedet fortsatt selv om den begynner å bli gammel. Noen som har byttet USB-port på telefonen? Hvor har dere eventuelt skaffet den? Var det en grei prosedyre? Telefonen er helt på jordet når det gjelder lading. Har prøvd annet batteri men det hjelper ikke. Tror den lader hele tiden, og når den er avslått viser den temperaturvarsel. Andre forslag til løsning mottas med takk :-) Du kan jo prøve å rense usbinngsngen. Hjalp for meg. Jeg brukte bare en tannkost, men hvsid u vil være helt på den sikre siden kan du bruke isopropyl. Endret 7. januar 2012 av Nilsido Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Oki, takker Har visst den samme. Men har lest at det skulle komme en 2.3.6 versjon av android, så begynte å lure på om det var den oppdateringa jeg mangla. For mobilen har begynt å oppføre seg merkelig, av og til får jeg ikke lada den, og kies finner heller ikke mobilen, så er litt småfrustrert.. Prøvd recovery mode? Hei, har et spørsmål til dere med denne telefonen, er den veldig kjekk? Jeg var nemelig så heldig å få meg en S2 av et familie medlem som skulle kaste den, på grunn av skjermen er knust på innsiden, skjermen er alltid svart, men det kommer lyd ved trykk av volum taster, og begge touch knappene på høyre og venstre side av fysiske meny knappen lyser opp ved berøring, så det skal vist bare være skjermen som er knust, så spørsmålet blir om folk her tror det er verdt å bruke 1800,- for nyskjerm inkludert montering? Med skjerm fra ebay, porto, evt moms etc havner du fortsatt langt under 1000 om du gjør det selv. Det er en 4000 kroners mobil. Do the math Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Oki, takker Har visst den samme. Men har lest at det skulle komme en 2.3.6 versjon av android, så begynte å lure på om det var den oppdateringa jeg mangla. For mobilen har begynt å oppføre seg merkelig, av og til får jeg ikke lada den, og kies finner heller ikke mobilen, så er litt småfrustrert.. Prøvd recovery mode? Hei, har et spørsmål til dere med denne telefonen, er den veldig kjekk? Jeg var nemelig så heldig å få meg en S2 av et familie medlem som skulle kaste den, på grunn av skjermen er knust på innsiden, skjermen er alltid svart, men det kommer lyd ved trykk av volum taster, og begge touch knappene på høyre og venstre side av fysiske meny knappen lyser opp ved berøring, så det skal vist bare være skjermen som er knust, så spørsmålet blir om folk her tror det er verdt å bruke 1800,- for nyskjerm inkludert montering? Med skjerm fra ebay, porto, evt moms etc havner du fortsatt langt under 1000 om du gjør det selv. Det er en 4000 kroners mobil. Do the math Nei, jeg har ikke prøvd recovery mode... Hvordan går man frem da? Edit: Prøvde recovery mode, også slette "all data", det fungerte heller ikke.. Får ikke kontakt med pcen i det hele tatt... Endret 7. januar 2012 av freddyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg