Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke gode GPS navigasjonsapplikasjoner er der ute som kan brukes 100% offline på SGS2? Der man kan installere kart på telefonen (wifi/usb på datamaskin) for så å la GPSen bruke de i offline mode?

 

Gratis GPS apps og betalt-GPS-apps...

 

Jeg har brukt Ndrive og er fornøyd, er vel den billigste av variantene som koster penger.

Litt krøkkete nedlastning av kart - men funker meget bra. Rask og pålitelig.

Lenke til kommentar

Recon: Nei, man må bare ha en kernel som støtter det.

 

Har gitt opp Criskelo, pen rom som stot sett funker supert, men et par irriterende elementer gjorde at jeg nå er tilbake til stock ki8 kun med cf-root. Har også gitt opp echo-void kernel, selv om prinsippet var supert fikk jeg et par random reset og bsod, og det er ikke godt nok.

Eneste jeg savner er mulighet for bln, men jeg er egentlig ikke keen på e alt for superdupermegaultrakernel med ørti guvenører og funksjoner. Noen anbefalinger, annet enn void?

Lenke til kommentar

En venn av meg påstår at han iPhone4S 64gb er bedre enn min SG2(16gb) med www.netshop.no/Avdelinger/MOBIL_GPS/Minne-Mobiltelefon/Micro-SD/Samsung/Samsung-microSDHC-32GB-Class-10-Med-Adapter-49745-p0000176126.aspx

hva mener dere?

Vel.. du spør i en Galaxy SII tråd, så svaret sier seg vel selv. iPhone tråden gir sikkert et annet svar.

 

Personlig syntes jeg begge telefonene har gode og dårlige egenskaper, uten at jeg orker gå inn på dette temaet da det har blitt diskutert frem og tilbake på forumet her i laaaaang tid. Ble vel også opprettet egne tråder for diskusjon rundt dette om jeg ikke huske helt feil.. ;)

Lenke til kommentar

I det siste har telefonen min begynt å tulle veldig. Når jeg skal få på skjermen er den plutselig feil vei, selv om jeg holder telefonen rett. Det er også ett parti midt på som er mørkere på bakgrunnen. Ofte holder det med å slukne skjermen og få den på igjen, men andre ganger henger hele mobilen seg. Når jeg endelig får vekk skjermsparerbildet er helefonen i carmode?? Jeg må da skru av dette og fremdeles insisterer den på å ha på speaker når jeg skal ringe. Har prøvd å stille på den, men noe må være galt for jeg får det ikke til :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jubler litt her, siden jeg er stolt ny eier av galaxy r (har ingen egen tråd).

 

På ingen måte nybegynner med android, men i touchwiz 4 får jeg ikke rullert mellom hjemskjerm 1 og 5, må bla hele veien eller trykke på dottene. Er det altså forskjell på galaxy s2 og R akkurat der i touchwiz?

 

Har 2.3.4, prøvd å søke etter oppdatering, men finner ikke.

Lenke til kommentar

Jubler litt her, siden jeg er stolt ny eier av galaxy r (har ingen egen tråd).

 

På ingen måte nybegynner med android, men i touchwiz 4 får jeg ikke rullert mellom hjemskjerm 1 og 5, må bla hele veien eller trykke på dottene. Er det altså forskjell på galaxy s2 og R akkurat der i touchwiz?

 

Har 2.3.4, prøvd å søke etter oppdatering, men finner ikke.

 

Prøvd med en annen launcher? Launcherpro f.eks.

Lenke til kommentar

Prøvd med en annen launcher? Launcherpro f.eks.

 

Har brukt masse andre launchere, men har lyst til å prøve ut touchwiz, og liker det så langt.

Eneste minus er at man ikke kan scrolle mellom skjerm 1 og den som er satt som "max", nå 4 i mitt tilfelle.

 

Ikke noe stort problem, kan trykke på "dottene", men går an på galaxy s2.

Lenke til kommentar

Jubler litt her, siden jeg er stolt ny eier av galaxy r (har ingen egen tråd).

 

På ingen måte nybegynner med android, men i touchwiz 4 får jeg ikke rullert mellom hjemskjerm 1 og 5, må bla hele veien eller trykke på dottene. Er det altså forskjell på galaxy s2 og R akkurat der i touchwiz?

 

Har 2.3.4, prøvd å søke etter oppdatering, men finner ikke.

 

På min SGS2 Så kan jeg bla til venstre fra 1-5. Dette kom etter enn oppdatering. Husker ikke når

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...