Njord74 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ser at Dustin Home har dato 16.05..Prisen er ca samme som cdon. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Det er vel i hovedsak dette minnekortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=631992 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Leste litt lengre bak i tråden at overføringen fra PC til det interne minnet skjedde i en hastighet på 5MB/sek. Tror nok at jeg går for 16GB-versjonen og kjøper et 32GB class 10 kort da. Regner med at prismessig blir det ikke rare forskjellen, men kan da overføre store filmfiler mye kjappere dobbelt så fort. Selvfølgelig kan man gå for 32GB-mobilen OG kjøpe et 32 GB class 10 kort, men 16+32GB holder plenty for mitt vedkommede, selv med Spotify som legger seg inn på internminnet. Ønsker selv 32GB-kort med class 10, men jeg finner lite av de på nettet! Hvor tenker du å kjøpe? Ja du sier noe der... De er ikke lett å finne. Her er et fra psdata av et for meg noe ukjent merke. Skulle helst hatt fra SanDisk. De har jeg utmerkete erfaringer med. Men dette duger sikkert. Tror neppe de selger ting som ikke virker selv om merket er ukjent for meg. Edit: Dette var et SD-kort Endret 8. mai 2011 av gammalerik Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da er Samsung G S2 bestilt, har en god expert test her: God expert test her Hvor bestilte du den fra? Netcom.no hjemmeside, i flik kjøp mobil. Står leveres 18 mai, men jeg tviler,,,,, Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ang. ræview`s av denne, hvor har amobil gjort av sin? Har amobil blitt så små/lite interessante for Samsung at dem ikke har fått noe testeksemplar? lol Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Leste litt lengre bak i tråden at overføringen fra PC til det interne minnet skjedde i en hastighet på 5MB/sek. Tror nok at jeg går for 16GB-versjonen og kjøper et 32GB class 10 kort da. Regner med at prismessig blir det ikke rare forskjellen, men kan da overføre store filmfiler mye kjappere dobbelt så fort. Selvfølgelig kan man gå for 32GB-mobilen OG kjøpe et 32 GB class 10 kort, men 16+32GB holder plenty for mitt vedkommede, selv med Spotify som legger seg inn på internminnet. Ønsker selv 32GB-kort med class 10, men jeg finner lite av de på nettet! Hvor tenker du å kjøpe? Ja du sier noe der... De er ikke lett å finne. Her er et fra psdata av et for meg noe ukjent merke. Skulle helst hatt fra SanDisk. De har jeg utmerkete erfaringer med. Men dette duger sikkert. Tror neppe de selger ting som ikke virker selv om merket er ukjent for meg. det er SD kort og kanskje vel stort for telefonen syns du ikke? telefonen bruker microsd Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) det er SD kort og kanskje vel stort for telefonen syns du ikke? telefonen bruker microsd Auda Var egentlig klar over at tlf bruker mikro-SD (har jo SGS), men PSdata har klasket alle kortene uansett type inn under samme side. Ro-ro til fiskeskjær... Jaggu godt du sa fra for jeg sendte inn bestilling. Takker for den du Endret 8. mai 2011 av gammalerik Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ang. ræview`s av denne, hvor har amobil gjort av sin? Har amobil blitt så små/lite interessante for Samsung at dem ikke har fått noe testeksemplar? lol Mobilen.no har fått tak i et eksemplar, men ikke noe review enda, kommer nok til uka nå. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 det er SD kort og kanskje vel stort for telefonen syns du ikke? telefonen bruker microsd Auda Var egentlig klar over at tlf bruker mikro-SD (har jo SGS), men PSdata har klasket alle kortene uansett type inn under samme side. Ro-ro til fiskeskjær... Jaggu godt du sa fra for jeg sendte inn bestilling. Takker for den du hehe ingen problem, regnte med det bare var en liten tabbe men måtte si noe Lenke til kommentar
Uncledeewz Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da var tlf bestillt fra cdon ettersom de virker mest seriøse angående dato og jeg gleder meg sinnsykt mye nå Trenger bare å skaffe screen protector i tillegg ettersom jeg blir lett paranoid når det kommer til mine gadgets Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Auda Var egentlig klar over at tlf bruker mikro-SD (har jo SGS), men PSdata har klasket alle kortene uansett type inn under samme side. Ro-ro til fiskeskjær...Jaggu godt du sa fra for jeg sendte inn bestilling. Takker for den du Du kan jo se på minnekortet jeg postet. Det kommer ikke ut før litt senere i mai, men det er 32GB class 10 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Aldri skjønt hva folk gjør med telefonen sine som gjør at de trenger screen protectors. Min hero er 2 år nå snart og har vært mistet ned flere ganger, ligget i lommer, sekker, vært med på hytter. Og er ikke en eneste stripe på skjermen. Folk må ha mobilene sine i lommen sammen med nøkler elns... 1 Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er nok nøkler ja. Nå skal gorilla glass være sterkt nok til at nøkler ikke lager merker i skjermen da. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Var en video her tidligere som viste kvaliteten på glasset. Tror du måtte ha tapetkniv for å få riper. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Var en video her tidligere som viste kvaliteten på glasset. Tror du måtte ha tapetkniv for å få riper. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er nok nøkler ja. Nå skal gorilla glass være sterkt nok til at nøkler ikke lager merker i skjermen da. Sikkert gammel vane ^^ Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Edit: Dobbel post... Endret 8. mai 2011 av ICS-FD Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Morsom film.. Men den knuste jo til slutt da Om man så på til eksempel denne så skulle en jo nesten tro at den skulle tåle det siste fallet?? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hva er egentlig den største forskjellen mellom Android 2.2 Froyo og Android 2.3 Gingerbread ? Lenke til kommentar
Torhaccc Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hva er egentlig den største forskjellen mellom Android 2.2 Froyo og Android 2.3 Gingerbread ? Nja, lite tydelige forandringer. En del forbedringer under panseret for å gjøre Android mer smooth, og en del Eye-Candy, sånn som svart statusbar, batteriikon mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg