Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Der jeg leier har jeg ikke tråløst nett. Kun kabel. Er det en løsning i form av en adapter til mobilen eventuelt noe som gjør at pc-en kan sende ut ?

Ja, en.. trådløs ruter...

Men jeg kan vel ikke koble på en tråløs ruter når jeg får en kabel fra en annen tråløs ruter ?

Jo da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Noen som vet om en måte å bytte ut musikkspilleren med en annen? Jeg bruker egentlig PowerAMP pga støtte for flere filtyper, men i docken er det så mye enklere å bruke den innebygde spilleren. Kan jeg få den snarveien til å peke til PowerAMP i stedet?

Nå vet jeg ikke hvordan stock launcheren fungerer på S II men anbefaler å bytte til en tredjeparts-launcher. Bruker ADW Launcher EX på Galaxy Tab 7.0 Plus og der kan du putte hva du vil i docken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

:D oh

Vel.................igjen så er ikke det her basert på en faktisk S II, men snarere android in general. Prøv å gå til settings, applications, finn Music Player der (den som launcher når du docker) og se om det er noen mulighet for å resette default actions eller noe i den dur.

Funker ikke det, så prøv https://market.android.com/details?id=net.dinglisch.android.taskerm&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5ldC5kaW5nbGlzY2guYW5kcm9pZC50YXNrZXJtIl0.

Lenke til kommentar

Kjører nå en tidlig version av Cyanogen mod 9 med ICS på min telefon. Det fungerer overaskende bra, og er veldig stabilt. Det eneste som jeg merker ikke fungerer bra, er at videoavspilling vises ikke skikkelig, med masse merkelige fargeforvridninger. Batterilevetiden har jeg ikke testet skikkelig enda, men det virker som den holder mål med 2.x.

Lenke til kommentar

inne der det står hva som bruker strøm står det x antall timer på batteri, hva mener de med det ?

Timer siden du plugget ut laderen, mens den var 90% eller høyere på batteri

Noen som kan anbefale en ultratynn gummi beskyttelse til denne (hørtes nesten litt perverst ut).

Har kjøpt et par i "TPU" gel, men de blir litt tykke, og forstørrer telefonen unødvendig mye synes jeg.

Linker :)

Vil du ha beskyttelse, eller plastfolie på telefonen din? Du får ikke begge deler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Funker ikke det, så prøv https://market.andro...C50YXNrZXJtIl0.

Argh, Tasker ga jeg opp. For dillete å sette opp. Skjønte jo ikke hva en brøkdel av valgene betydde.

Er dillete ja, men funker in the end. Vet om folk som bruker det til å konfigurere hva en HP touchpad gjør på en touchstone dock

In other news, er det noen som har sett en veske som likner på flip casen som kommer bundlet med mange galaxy note? Hvor baksiden av vesken er et bakdeksel som erstatter batteridekselen, og fremdelen er en lærklaps?

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...