Mixy Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det er en "vanlig" ting som kan skje når telefonen får et støt, er en liten motor med et halvt lodd i en sylinder, hvis sylinderen får seg en trøkk, vil ikke lenger loddet gå rundt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 android.process.acore FC i Criskelo... Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg har fått en sprekk i LCD-displayet på min S2 (bak glasset) noen som forslag til noen som kan fikse dette raskt og rimelig? Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei har hatt telefonen i 2 dager nå men jeg sliter med at jeg plutselig ikke har noen signaler og får ikke gjort noe som behøver nettverks dekning. Er dette noe andre har sliti med også eller er det noe feil? Jeg har samme problemet. Jeg har OneCall og dette er min andre S2 med samme irritable problem. For meg så blir telefonen tilnærmet ubrukelig når datatilkobling funker bare når den selv føler for. I tillegg til at datatilkobling faller ut så er alt signal plutselig fraværende. Uten forvarsel er jeg plutselig utilgjengelig. Jeg har sendt en mail til OneCall for å høre om de vet noe om dette, men forventer vel egentlig ikke all verden til svar. Spørsmålet er om jeg skal bytte telefon eller abonnement..... Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Skal nå på jakt etter å kjøpe et nytt batteri til min S2 etter å ha vært misfornøyd med battertiden. Hørt at den orginale Samsung Extended Batterykit Galaxy S II skal være bra, men kun 25% øking hørtes lite ut. Har sett på forum at det er noen som har 3500mhv osv, hvor får man kjøpt det og hjelper det virkelig? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hei har hatt telefonen i 2 dager nå men jeg sliter med at jeg plutselig ikke har noen signaler og får ikke gjort noe som behøver nettverks dekning. Er dette noe andre har sliti med også eller er det noe feil? Jeg har samme problemet. Jeg har OneCall og dette er min andre S2 med samme irritable problem. For meg så blir telefonen tilnærmet ubrukelig når datatilkobling funker bare når den selv føler for. I tillegg til at datatilkobling faller ut så er alt signal plutselig fraværende. Uten forvarsel er jeg plutselig utilgjengelig. Jeg har sendt en mail til OneCall for å høre om de vet noe om dette, men forventer vel egentlig ikke all verden til svar. Spørsmålet er om jeg skal bytte telefon eller abonnement..... Har du både pakkadata og data roaming aktivert? Med andre abbonement enn Telenor eller Netcom må du det pga de bruker deres nettverk. Andre har hatt problemer med OneCall og SGSII, men selv har jeg ingen problemer. Endret 3. januar 2012 av Nilsido 1 Lenke til kommentar
Recon Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har andre som bruker GPS Status merket at etter bruk så tar den totalt over på batteriforbruk? Jeg har sett dette flere ganger nå. I går før sengetid hadde jeg den oppe et halvt minutt og gikk så ut av den. Slo også GPA helt av (notification tray). Men i dag nå har den passert skjermen i listen over strømbruk!? How-to-fix? p.s. ser at Note har kommet. Dødt her for tida. Skal nå på jakt etter å kjøpe et nytt batteri til min S2 etter å ha vært misfornøyd med battertiden. Hørt at den orginale Samsung Extended Batterykit Galaxy S II skal være bra, men kun 25% øking hørtes lite ut. Har sett på forum at det er noen som har 3500mhv osv, hvor får man kjøpt det og hjelper det virkelig? Mugin har vel bra batterier. Er mye fake-drit der ute også. Bare husk at telefonen blir tjukkere også. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har sett på forum at det er noen som har 3500mhv osv, hvor får man kjøpt det og hjelper det virkelig? Selvfølgelig hjelper det å doble kapasiteten ! 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Vær obs på at mange av disse 3500mA batteripakkene er billige "kinabatterier" som ikke har optimal kapasitet. http://www.ebay.com/...&_udlo=0&_udhi= Endret 3. januar 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Zerqent Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Noen som kan hjelpe meg med en følgende: - I dag når jeg sto opp var plutselig koden for å låse opp min S2 endret (evt så vil den bare ikke godta den gamle) - jeg har kode av type bare-tall (Nei ikke SIM-koden, den husker jeg og får unlocka SIM-kortet hvis jeg restarter). Ja jeg er sikker på at jeg ikke har glemt koden, bruker den vel 40-50 ganger om dagen. - En factory reset vil vel fungere (skjønt det er ikke noe jeg har lyst til) - men her kreves et passord. Hvilket passord er dette? Evt finnes det noen workaround? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er det mulig å skrive inn epost gateway på tekstmeldinger på galaxy s2 ? Lenke til kommentar
Zerqent Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Glem mitt spørsmål. For å ta factory reset trenger man et passord... Men dersom man skriver dette feil n antall ganger... så tar den factory reset uansett... WTF? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jeg vet den 'treg gps' tråden ble lukket som løst, men dette funket faktisk bra. Aldri før vært i nærheten av fix på 9 satelitter fra stuevinduet mitt, som etter å gjøre det der. Og da tuslet jeg ikke ut en gang som han anbefalte, siden det snør og er gråvær. http://androidforums.com/2918122-post88.html Endret 3. januar 2012 av Recon Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Der jeg leier har jeg ikke tråløst nett. Kun kabel. Er det en løsning i form av en adapter til mobilen eventuelt noe som gjør at pc-en kan sende ut ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Noen som har noe formening om S II til 1 kr fra tele2 med Tele 2 Champion og 1GB/mnd gratis pr mnd? Tenker da i forhold til eventuelt bedre tilbud eller problemer folk har hatt med tele2 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har hatt tele2 mye og ikke noe spesielt negativt med de. Hvor mye er månedsprisen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 349 kr. betaler for bruk, unntatt da data. Prismessig passer det bra, men stoler ikke helt på et mobilselskap som ikke kan nås på twitter Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 inne der det står hva som bruker strøm står det x antall timer på batteri, hva mener de med det ? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Noen som kan anbefale en ultratynn gummi beskyttelse til denne (hørtes nesten litt perverst ut). Har kjøpt et par i "TPU" gel, men de blir litt tykke, og forstørrer telefonen unødvendig mye synes jeg. Linker Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Der jeg leier har jeg ikke tråløst nett. Kun kabel. Er det en løsning i form av en adapter til mobilen eventuelt noe som gjør at pc-en kan sende ut ? Ja, en.. trådløs ruter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg