Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg har fått en sprekk i LCD-displayet på min S2 (bak glasset) noen som forslag til noen som kan fikse dette raskt og rimelig? :)

Lenke til kommentar

Hei har hatt telefonen i 2 dager nå men jeg sliter med at jeg plutselig ikke har noen signaler og får ikke gjort noe som behøver nettverks dekning. Er dette noe andre har sliti med også eller er det noe feil? :dontgetit:

Jeg har samme problemet. Jeg har OneCall og dette er min andre S2 med samme irritable problem.

For meg så blir telefonen tilnærmet ubrukelig når datatilkobling funker bare når den selv føler for. I tillegg til at datatilkobling faller ut så er alt signal plutselig fraværende. Uten forvarsel er jeg plutselig utilgjengelig.

Jeg har sendt en mail til OneCall for å høre om de vet noe om dette, men forventer vel egentlig ikke all verden til svar.

Spørsmålet er om jeg skal bytte telefon eller abonnement.....

Lenke til kommentar

Skal nå på jakt etter å kjøpe et nytt batteri til min S2 etter å ha vært misfornøyd med battertiden. Hørt at den orginale Samsung Extended Batterykit Galaxy S II skal være bra, men kun 25% øking hørtes lite ut.

Har sett på forum at det er noen som har 3500mhv osv, hvor får man kjøpt det og hjelper det virkelig?

Lenke til kommentar

Hei har hatt telefonen i 2 dager nå men jeg sliter med at jeg plutselig ikke har noen signaler og får ikke gjort noe som behøver nettverks dekning. Er dette noe andre har sliti med også eller er det noe feil? :dontgetit:

Jeg har samme problemet. Jeg har OneCall og dette er min andre S2 med samme irritable problem.

For meg så blir telefonen tilnærmet ubrukelig når datatilkobling funker bare når den selv føler for. I tillegg til at datatilkobling faller ut så er alt signal plutselig fraværende. Uten forvarsel er jeg plutselig utilgjengelig.

Jeg har sendt en mail til OneCall for å høre om de vet noe om dette, men forventer vel egentlig ikke all verden til svar.

Spørsmålet er om jeg skal bytte telefon eller abonnement.....

Har du både pakkadata og data roaming aktivert? Med andre abbonement enn Telenor eller Netcom må du det pga de bruker deres nettverk.

Andre har hatt problemer med OneCall og SGSII, men selv har jeg ingen problemer.

Endret av Nilsido
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har andre som bruker GPS Status merket at etter bruk så tar den totalt over på batteriforbruk?

Jeg har sett dette flere ganger nå. I går før sengetid hadde jeg den oppe et halvt minutt og gikk så ut av den. Slo også GPA helt av (notification tray). Men i dag nå har den passert skjermen i listen over strømbruk!?

How-to-fix?

p.s. ser at Note har kommet. Dødt her for tida. ;)

Skal nå på jakt etter å kjøpe et nytt batteri til min S2 etter å ha vært misfornøyd med battertiden. Hørt at den orginale Samsung Extended Batterykit Galaxy S II skal være bra, men kun 25% øking hørtes lite ut.

Har sett på forum at det er noen som har 3500mhv osv, hvor får man kjøpt det og hjelper det virkelig?

Mugin har vel bra batterier. Er mye fake-drit der ute også. Bare husk at telefonen blir tjukkere også.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med en følgende:

- I dag når jeg sto opp var plutselig koden for å låse opp min S2 endret (evt så vil den bare ikke godta den gamle) - jeg har kode av type bare-tall (Nei ikke SIM-koden, den husker jeg og får unlocka SIM-kortet hvis jeg restarter). Ja jeg er sikker på at jeg ikke har glemt koden, bruker den vel 40-50 ganger om dagen.

- En factory reset vil vel fungere (skjønt det er ikke noe jeg har lyst til) - men her kreves et passord. Hvilket passord er dette? Evt finnes det noen workaround?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Noen som har noe formening om S II til 1 kr fra tele2 med Tele 2 Champion og 1GB/mnd gratis pr mnd? Tenker da i forhold til eventuelt bedre tilbud eller problemer folk har hatt med tele2

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

349 kr. betaler for bruk, unntatt da data. Prismessig passer det bra, men stoler ikke helt på et mobilselskap som ikke kan nås på twitter :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...