CellularDude Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Jo, den kommer opp som ekstra harddisk Men Jeg må innom i menyoppsettet for trådløs og nettverk. Så må jeg velge USB-verktøy. Etter å ha kobet telefonen til vis USB, velger jeg Koble lagringsplass til PC. Så er telefonen tilkoblet. På Mac er det mer knot. Når jeg vil overføre bilder til iPhoto, finner programmet telefonens "harddisk", men det kommer ikke opp noen bilder. De må importeres, altså en omvei i forhold til om jeg bruker HTC eller Phone. Endret 1. januar 2012 av CellularDude Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Kjører MIUI 1.11.11 med Siyah 2.5 GT. Vil det funke å flashe Criskelo med dette, eller bør jeg flashe CF-Root først? Står bare flash zip i CWM på Criskelo, betyr det at den vil automatisk wipe selv? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg klarte selvfølgelig ikke holde fingrene fra fatet. Checkrom funket gull, ingen reboots, og jeg måtte seff inn og endre kernel i kitchen. Først til dark knight 252,men syntes batteritid ble dårligere. Deretter Siyahkernel 262,og da ble det helt håpløst. Jf skjermbildene. Tømte seg over natta, og det er jo intet som stikker seg ut i skjermbildene som skyldig heller! Har noen a) tips til bedre kernel for SGS2 med checkrom revolution v4, eller b) navnet på den kernel som er med checkrom ved installasjon? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Og - vet noen om/hvordan man kan velge hvilke muligheter man skal ha når man velger "share" på en fil/bilde etc? Jeg begynner å få for mange apps jeg kan dele til/med, så må scrolle ned etter handcent. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Fikk den til Jul knall fornøyd, bortsett i fra batteri tiden ! Så fiks på det? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Vil anbefale void echo, en enkel og strømgjerrig kernel med god ytelse. Utvikleren fokuserer på å gjøre den mest effektiv for minst strøm, og kutte vekk unødvendige funksjoner. Har brukt den en stund, og er så langt veldig fornøyd med ytelse og batteritid. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ser interessant ut den MrM! Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 hei akkurat kjøpt mobilen og var kjempe fornøyd helt til skjermen ikke vill snu seg når eg sendte meldinger eller når eg ser video eller bilder. ett ekstremt irriterende problem trenger hjelp fort takk ^^ Lenke til kommentar
Recon Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 har du aktivert den funksjonen? Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 ja, det står den er aktivert,men når det står jeg kan teste den på ett bilde vil det ikke snu seg. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 som i at når du drar ned notification menyen så er "lyser" den som aktiv der? I så fall aner ikke jeg i hvert fall. Have you tried turning it off and on again? Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 fikk det itl nå takk for hjepen Lenke til kommentar
jens-e Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Trenger hjelp!kamera på min galaxy er kjempe dårlig.bildene blir kjempe uklare.Har prøvd flere innstillinger,men nytter ikke.kjører 2.3.5 Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Finnes det en App som lar meg skru min S2 på lydløs og uten vibrasjon? Dette kunne man på HTC å savner det på min S2.. Lenke til kommentar
vampen87 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 til nå er jeg ca 50% fornøyd og 50% misfornøyd med min galaxy.. som jeg har nevnt tidligere: Gå inn på innstillinger-om tlf- status- servicestatus: i tjeneste (det skal det i alle fall stå) derfor er det jo utrolig tragisk at den ofte går til Ute av Tjeneste ettersom jeg da ikke mottar noe som helst, verken samtaler eller sms osv. helt utrolig tragisk. Nr 2 er at jeg har alt som skal til for MMS! alt av oppsett og alt, men det funker ikke å sende eller motta (joda, mottar etter ei uke) Så vurderer å gå tilbake til min gamle samsung i steden Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Når du får en telefon som ikke virker som den skal har vi noe som kalles reklamasjonsrett. Bruk den. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Finnes det en App som lar meg skru min S2 på lydløs og uten vibrasjon? Dette kunne man på HTC å savner det på min S2.. Du treger ikke app til dette, gå til instillinger-->Lyd-->Vibrasjon-->så velger du "Bare når ikke i stillemodus" Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Antar at det Thomassen mener er at volumkontrollen kan skrus ned "et hakk til", hvor telefonen vibrerer uten lyd. Savner selv dette på S2-en min. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Neida, du kan ha både vibrasjon uten lyd, lyd uten vibrasjon, begge deler eller ingen av delene. Du kan enten bruke et profil-app til å få til dette, eller noen roms har det inkludert. 1 Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvilke profil app da? På HTC så trykker du volumknappen nedover til du er på lydløs. Ett klikk til etter det er lydløs med vibrering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg