Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har funnet programmer som WinX DVDRipper, men de må man betale for å få over i formatet. Google free dvd ripper Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Orderen på MobileTech ble nettopp oppdatert. Altså fikk de telefonen, og den er faktisk reparert... Jeg må si jeg er imponert for den var virkelig føøøøkd øpp. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei, jeg har fått overføring av filer osv. til å fungere nå, så nå vil jeg overføre filmer... Har funnet programmer som WinX DVDRipper, men de må man betale for å få over i formatet. Er det noen tilsvarende programmer der ute som er gratis eller må jeg punge ut med 35 dollar for å få overført dem? Er ikke så interessert i å betale pr film og har mange mange DVD'er så hadde vært fint Handbrake er vel generelt regnet som den beste frie transcoderen. Lenke til kommentar
haugsmeister Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 hvordan tar eg screenshot m sII'en min? ^^ uten å roote den Lenke til kommentar
wafler Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hold inne Home-knappen + Lås-knappen på høyresia = screenshot Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Noen som har et bra bakrunnsbilde program å anbefale? Har Flikie Wallpapers HD, men savner en del HTC bakgrunner. Regner med at det finnes på andre telefoner enn HTC? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Bruker Zedge her og, en del bra der. Lenke til kommentar
xTheImp Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Har et lite problem. Jeg roota nettopp telefonen ved å bruke denne guiden. Jeg gjorde alt som stod der og alt gikk helt fint. Etter root rebootet telefonen seg slik som er normalt. Problemet ligger i at etter at jeg skrev inn sim-kort passordet ser det ut som telefonen har fryst seg. Den har stått på "Låser opp sim-kort..." nå i 15 min uten endringer. Noen som har en forklaring/løsning? På forhånd takk. ny: fiksa det, trengte bare å skru av og på telefonen. Endret 27. desember 2011 av -StarKiller- Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Har et lite problem. Jeg roota nettopp telefonen ved å bruke denne guiden. Jeg gjorde alt som stod der og alt gikk helt fint. Etter root rebootet telefonen seg slik som er normalt. Problemet ligger i at etter at jeg skrev inn sim-kort passordet ser det ut som telefonen har fryst seg. Den har stått på "Låser opp sim-kort..." nå i 15 min uten endringer. Noen som har en forklaring/løsning? På forhånd takk. ny: fiksa det, trengte bare å skru av og på telefonen. Hvordan opplever du telefonen etter du rootet den? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Etter root oppleves telefonen helt likt, men man har tilgang til "det indre i systemet" og man kan installere apps som trenger tilgang der. Man kan også flashe custom rom. Endret 27. desember 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
lals Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 fikk min s2 i dag. syns hvit fargen er utrolig dårlig. er mer grønn.. noen andre som syns dette? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 fikk min s2 i dag. syns hvit fargen er utrolig dårlig. er mer grønn.. noen andre som syns dette? på skjermen mener du? Nei. Da må det være noe galt, enten med synet eller telefonen. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 fikk min s2 i dag. syns hvit fargen er utrolig dårlig. er mer grønn.. noen andre som syns dette? Min hvit er perfekt Lenke til kommentar
lals Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) tok noen bilder med min LG optimus 2x ved siden av. begge har lys styrken på fult.. litt vanskeligt å se kansje, men der ser mye bedre ut på lg optimus 2x Endret 27. desember 2011 av lals Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Sikker på at du har skrudd opp lysstyrken i nettleseren også? Den er uavhengig av lysstyrken man skrur opp i innstillinger.. Ut ifra bildene, tviler jeg på det. Edit: Trykk på menyknappen (venstre touchknapp) i nettleseren også velg "Lysinnst. nettleser". Endret 27. desember 2011 av MAG8 2 Lenke til kommentar
lals Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 takk for svar, ble bedre no ja Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 tok noen bilder med min LG optimus 2x ved siden av. begge har lys styrken på fult.. litt vanskeligt å se kansje, men der ser mye bedre ut på lg optimus 2x Lysstyrken i nettleseren er nok ikke skrudd på maks nei, men det er helt normalt at hvit er hvitere på en Optimus 2X enn en telefon med Amoled. Hvit vil få en liten anelse grå/blå farge, det er helt normalt. De fleste tenker ikke over det, men når man sammenligner to telefoner som dette (som har helt forskjellig skjermteknologi) ser man det tydelig. Men sortnivået er jo mye bedre med Amoled da. Lenke til kommentar
lals Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) så det veldig tydeligt, men ble mye bedre når jeg endret lysstyrken i nettleseren. Endret 27. desember 2011 av lals Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Leter etter en bra case til GS2, ser for meg en hvit retro casette silikon case. + screen protection. Fant noen fine på play.com, men de sendte ikke til Norge. Noen som vet noe? Jeg ser også etter en lether case som også fungere som en slags lommebok med et par lommer til kort osv. Eksempler lagt i spoiler. http://www.play.com/Mobiles/Mobile/4-/21427364/Magnetic-Close-Leather-Wallet-Case-For-The-Samsung-Galaxy-S2-I9100-With-Screen-Protector-Film-Black/Product.html?searchstring=samsung+galaxy+s2&searchtype=MBLS&searchsource=2&searchfilters=s{samsung+galaxy+s2}%2bc{397}%2b&urlrefer=search http://www.play.com/Mobiles/Mobile/4-/25415126/Yousave-Silicone-Gel-Retro-Cassette-Case-And-Screen-Protector-Film-For-Samsung-Galaxy-S2-i9100-Red-Black/Product.html?searchstring=samsung+galaxy+s2&searchtype=MBLS&searchsource=2&searchfilters=s{samsung+galaxy+s2}%2bc{397}%2b&cpage=2&urlrefer=search Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg