Shruggie Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ah, duly corrected Lenke til kommentar
sprettass Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ah, shit.. mange systemprosesser krasjet (med feilmelding - tving lukking) om og om igjen hele tiden i dag da jeg skulle bruke telefonen, og problemet ble heller ikke borte etter å ha startet telefonen på nytt to ganger. Fikk heldigvis hentet ut alle bildene, så tok jeg en factory reset. Funker som smurt nå, men irriterende at slikt skjer. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nå, 6 mnd etter jeg kjøpte telefonen, holder batteriet mellom 2 og 3 dager som regel med mitt vanlige bruk. Trur jeg må ta en sjekk HELT uten juicedefender snart, for jo mindre jeg aktiverer der, jo lenger varer det. Nå klokker den kun ned cpu på idle, og styrer datatilkoblingen. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 p.s. finnes det en app som kan liste alle apps du har installert og eksportere det til/lagre det i en fil? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 p.s. finnes det en app som kan liste alle apps du har installert og eksportere det til/lagre det i en fil? Jeg lurer på om titanium backup kan det. Så sjekk den Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) p.s. finnes det en app som kan liste alle apps du har installert og eksportere det til/lagre det i en fil? AVG Antivirus Pro gjør det. Samme med MyBackup. Endret 22. desember 2011 av HellMate Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 p.s. finnes det en app som kan liste alle apps du har installert og eksportere det til/lagre det i en fil? mesapp , Listables , atrackdog , Appbrain Lenke til kommentar
Recon Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 JA, sharemyapps og appBrain ja, ser jeg. Takk for innspill. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kommer det en ny utgave av SII i starten av 2012? Har lest noe om det, men finner ikke noe informasjon om det på norske sider. Kommer den ikke til Norge? Er vel snakk om at det skal komme en versjon med en liten spec bump og LTE. Altså Galaxy S II LTE. Spurte samsung tidligere i år, og de sa at den kom til å havne i norske butikkhyller i starten av 2012. Er dette den versjonen med HD-skjerm (720p), eller blir den versjonen bare sluppet i Asia? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Da jeg var i kontakt med Samsung (begynner å bli en to-tre måneder siden) ga de meg bare info om den vanlige LTE-versjonen, altså den med samme oppløsning som vi sitter med i dag. SII HD LTE (den med 4,65" 720p skjerm) kunne de ikke si noe om på det tidspunktet. Endret 22. desember 2011 av xdye Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Noen andre som opplever at innholdet i mapper detter ut? Har laget ei spillmappe hvor jeg har 19 spill liggende. Alle spillene er installert på telefonminnet. Ofte når jeg skrur av telefonen (eller dersom telefonen ufrivillig restarter) så tømmes denne mappa og applikasjonene blir liggende løst i "Programmer". Har slitt med å finne noe særlig via Google, men kanskje noen her vet om en løsning eller hva problemet skyldes? Har 2.3.5 som ikke er modifisert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Har samme oppsettet - men har aldri opplevd det samme som deg. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av Det høres ut som et skikkelig kjedelig julebord. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av Det høres ut som et skikkelig kjedelig julebord. Ikke nødvendigvis - det kan jo hende at saken ble oppbrukt på å ta endel spennende vdo ... Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Rykter om SGS 3 og bilde http://www.youmobile.org/blogs/entry/Samsung-Galaxy-S-III-I9500-press-images-leaked 1 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Den såg jo deilig ut, men 5" er litt stort. Har galaxy S 5" wifi og det er stort. Men den er noe tykkere såklart en S-III'n sikkert. 4,5-4,75" hadde vært nok. Skal bli gøy å se om mann må pensjonere S-II'n og på grunn av nesste mann i rekken Lenke til kommentar
Roybenz Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hvis det stemmer så er det jo en helt syk mobil!! Får håpe den kommer med stoooort batteri Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Er det noen måte man kan legge til telefonnummer på facebook-kontaktene man får etter syncing? Litt verdiløst å ha så mange kontakter uten nummer... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Do want! SGS3 så helt pr0n ut. Tror mange er klar for å gå opp litt i skjermstørrelse. Skjermen går helt ut til kanten, i motsetning til SGS2. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Do want! SGS3 så helt pr0n ut. Tror mange er klar for å gå opp litt i skjermstørrelse. Skjermen går helt ut til kanten, i motsetning til SGS2. SGS3 var en lekkerbisk ja.... Jeg hadde liksom ikke planer om bytte ut SGS2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg