Larserik78 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 http://www.dustinhome.no/klipsch-image-s4a/product/5010611346 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvilke nettlesere bruker dere? Er det noen som er raskere enn opera, som jeg bruker nå? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nei. Bruker Opera mobile, syns ingen andre kan måle seg med Opera på hverken hastighet eller GUI... Bruker mobile over mini for desktop UA. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Heter minnekortet bare "sdcard", i en path ( har en.xml-fil hvor jeg skal ha riktig path for hvor noen bilder ligger, og foreløpig er den feil slik at bildene ikke blir funnet/vist)? Ikke noe med external? Endret 22. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kommer det en ny utgave av SII i starten av 2012? Har lest noe om det, men finner ikke noe informasjon om det på norske sider. Kommer den ikke til Norge? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Kommer det en ny utgave av SII i starten av 2012? Har lest noe om det, men finner ikke noe informasjon om det på norske sider. Kommer den ikke til Norge? Er vel ikke annet enn ICS... Endret 22. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
xdye Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kommer det en ny utgave av SII i starten av 2012? Har lest noe om det, men finner ikke noe informasjon om det på norske sider. Kommer den ikke til Norge? Er vel snakk om at det skal komme en versjon med en liten spec bump og LTE. Altså Galaxy S II LTE. Spurte samsung tidligere i år, og de sa at den kom til å havne i norske butikkhyller i starten av 2012. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Da har jeg fått 2000mAh batteriet. Fikk ladet det til 95% i går. Etter å ha spilt masse, surfet mye på wifi og 3g, er den nå på 54% etter 25 timer. Så det virker lovende. Endret 22. desember 2011 av HellMate Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvor mye koster det? Og hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 http://cdon.no/elektronikk/samsung_extended_batterykit_galaxy_s_ii_black-14878910 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Heter minnekortet bare "sdcard", i en path ( har en.xml-fil hvor jeg skal ha riktig path for hvor noen bilder ligger, og foreløpig er den feil slik at bildene ikke blir funnet/vist)? Ikke noe med external? sdcard = intern sd sd-ext = eksternt micro-sd 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Heter minnekortet bare "sdcard", i en path ( har en.xml-fil hvor jeg skal ha riktig path for hvor noen bilder ligger, og foreløpig er den feil slik at bildene ikke blir funnet/vist)? Ikke noe med external? sdcard = intern sd sd-ext = eksternt micro-sd Takk, da prøver jeg det. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei , har merkeet at mange skifter batteri til et sterkere et, men hvis man spiller , sender meldinger og Facebook på en dag, holder batteriet i ca en dag? (Standard batteriet jeg snakker om her). Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Da har jeg fått 2000mAh batteriet. Fikk ladet det til 95% i går. Etter å ha spilt masse, surfet mye på wifi og 3g, er den nå på 54% etter 25 timer. Så det virker lovende. Passer diverse beskyttelses vesker med det batteriet? Kunne også tenkt meg større batteri, da jeg faktisk sliter med å få telefonen til å holde en hel dag fra kl 06:00 til 23:00 om kvelden. På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Da har jeg fått 2000mAh batteriet. Fikk ladet det til 95% i går. Etter å ha spilt masse, surfet mye på wifi og 3g, er den nå på 54% etter 25 timer. Så det virker lovende. Passer diverse beskyttelses vesker med det batteriet? Kunne også tenkt meg større batteri, da jeg faktisk sliter med å få telefonen til å holde en hel dag fra kl 06:00 til 23:00 om kvelden. På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av Noen passer og noen passer ikke. Mitt eget passet ikke. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Prøvde på nytt. Og fikk faktisk mitt click-on til å passe. er dette jeg har: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-58721p.html Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Passer diverse beskyttelses vesker med det batteriet? Kunne også tenkt meg større batteri, da jeg faktisk sliter med å få telefonen til å holde en hel dag fra kl 06:00 til 23:00 om kvelden. På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av Du kan se på xda. Linken ligger noen sider bak. Klarer ikke å finne det akkurat nå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av Enkel løsning: snakk med andre folk på julebordet i stedet for å flørte med folk på telefonen 1 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av Enkel løsning: snakk med andre folk på julebordet i stedet for å flørte med folk på telefonen Hehe, telefonen ble faktisk brukt til filming og bilder. Vi som jobber i elektro bransjen er vant til å måtte dokumentere arbeidet vårt, slik ble det også på julebordet Noen som vet hvor mye mange standby timer etc det "nye" 2000mAh batteriet har kontra det originale? Endret 22. desember 2011 av ICS-FD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg