shadowano Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Under kontoer i instillinger, og så gmail kontoen der, er calender haket av? Du mener Setting og Calendars når jeg er inne i stock kalenderen? Ja, kalenderen jeg ønsker oppdatert er haket av, på den måten ser jeg også ting i kalenderen hvis jeg oppdaterer manuelt. Edit: Under Accountss and sync så er Auto-sync markert og under Manage Accounts er google kontoen markert for sync av calendar. Endret 18. desember 2011 av martin82 Lenke til kommentar
Recon Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det, eller så vet du med deg selv at du burde spille et bedre spill, og snakker derfor med vilje lavt. Haha, dette er for å underholde femåringen, altså! Men det er lite reaksjon du. roper og plystrer. Fanger opp plystringen nå og da. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Takk for tipset om CheckROM. Et spm til, jeg harjo hatt en slik cwm-app som egentlig ikke har funket, den har bare tatt meg til standard recovery. Så hvilken CWM-løsning måtte jeg ha for å funke på S2? Var det ikke ROM manager som ikke funket, men et annet vi måtte ha? Endret 18. desember 2011 av Recon Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Snakket med en kamerat i går som jobber med grafikkdrivere o.l. for Samsung som har en enhet som slippes i Mai. Han jobbet på SGS2 i tre ukers tid før han ble satt på dette prosjektet. Kanskje vi ser SGS3 i mai da. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Har tenkt til å kjøpe denne neste lørdag. Gleder meg Har for øyeblikket en Nokia 6020, så det skal bli godt å få en mer moderne mobil Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Neste lørdag er julaften, du vet det? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ja, hva med det? Kanskje han tror julenissen kommer med en til deg Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Takk for tipset om CheckROM. Et spm til, jeg harjo hatt en slik cwm-app som egentlig ikke har funket, den har bare tatt meg til standard recovery. Så hvilken CWM-løsning måtte jeg ha for å funke på S2? Var det ikke ROM manager som ikke funket, men et annet vi måtte ha? En app som heter cwm manager eller noe sånn, men den må installeres gjennom recovery. Kitchen appen til checkrom har den. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg tror jeg fikk den inn gjennom å kjøre den inn med Odin som PDA også. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Nei ikke noe spesielt, bare merkelig at det er ting åpent som selger SGS2 på julaften, skulle tro slike butikker hadde stengt . Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Nei ikke noe spesielt, bare merkelig at det er ting åpent som selger SGS2 på julaften, skulle tro slike butikker hadde stengt . Elektronikkbutikker som Elkjøp, Lefdal osv vil neppe gå glipp av trafikken på julaften.. Den dagen selges det mange dyre gaver. Lenke til kommentar
ogp Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Prøver å sende mms med bilder tatt med beste kvalitet, den komprimerer bildet når jeg sette de inn i meldingen. Men står bare sender som status etterpå....kommer aldri frem. Prøver å endre size manuelt i bilderedigeringsprogrammet, men der kan du kun crope, ikke resize... tips? skal det være slik at den ikke klarer sende store bilder på mms? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 MMS har en øvre grense på noen få kb (husker ikke nøyaktig), så nei man kan ikke sende flere mb. Jeg vil heller mistenke at du har feil instillinger for MMS. Prøvd nye instillinger fra operatøren? Lenke til kommentar
ogp Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 har chess, lastet ned nytt oppsett for mms. nå sier den at meldinger ikke kan sendes før nettverket er ledig.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Restartet telefonen? Har du noe i utboksen? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 CheckROM ser ok ut så langt, liker det derre Kitchen. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Og nå funker Talking Tom. Vesla hyler av latter! Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Idag når jeg kobla mine G-S2 til pc'n for første gang på lenge, oppdaget jeg at skjermen blir deaktivert, skjer hvertfall ingenting når jeg berører skjermen. Får bare reaksjon når jeg bruker home/power/volum-knappene. Any ideas? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvordan kan jeg skifte mellom ROM? Har lyst å prøve SPB Shell igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg