Nilsido Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Du finner alt du trenger på xda developers. Gå på forumet om samsung galaxy s II og du finner roms, guider o.s.v. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noen av dere som har erfaringer med "spb shell 3d"? "bump" Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har brukt det, men falt ikke helt i smak. Følger med en del fine widgets. Jeg fant ut at jeg ikke brukte karusellen og at den nesten bare var i veien. Det går heller ikke an å skifte icon. Ellers er den helt grei, men ikke med så mye customization. Litt dyr. 1 Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har hatt et problem de siste dagene. Når jeg forsøker på surfe i nettleseren, både Dolphin og orginal, får jeg følgende beskjed: "Datatilkoblinsproblem. Serveren kunne ikke kommunisere. Prøv på nytt senere." Jeg har forsøkt å restarte telefon, avinnstallere Dolphin og koblet av/på mobilnetterverket. Det er heller ingen driftsmeldinger for området på chess.no. Noen ide om hva det kan være? Har siden igår hatt samme problemet. Twitter og alle andre apps fungerer brillefint,men altså ikke i nettleseren. En annen ting som er merkelig, er at når jeg deler nettet mitt via hotspottil mobilen til dama, fungerer nettet i nettleseren. Har Chess, og ikke opplevd noe problem før igår. Anyone? Hadde akkurat samme problemene i går, også med Chess. Satser på at det var en midlertidig feil? (Ikke hotspotopplegget) Lenke til kommentar
Recon Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er fortsatt på Litening 6.1, og ikke vært aktiv her på noen uker. Hva er det store hotte n av ROM mens vi venter på 4.0? Tenkte gjøre en wipe av det meste og se om jeg samtidig får tatt knekken på com.android.phone krasjen som kommer jevnlig, og den til og fra spontane rebootingen. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noen som har erfaring med at man havner nede på siden når man går til en ny side på vg.no med stock browser? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noen som har erfaring med at man havner nede på siden når man går til en ny side på vg.no med stock browser? Skjer med meg hele tiden også.. 1 Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er det VG det er noe feil med eller browser tro? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er det VG det er noe feil med eller browser tro? Tror det er VG, for jeg bruker Dolphin browsef Lenke til kommentar
wafler Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Opplever det samme med webkit, men har ikke lagt merke til om det er bare hos VG? En annen irriterende ting er jo at det ofte åpnes 2 vinduer når man bruker et bookmark for å åpne f.eks. VG eller annet. Da blir Google åpnet i det andre vinduet av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Dette er kansje ikke riktige tråden, men er galaxy s plus en rimelig bra tlf eller er den mindre bra? Tlf er til tenkt en første gangs smart og android tlf. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har brukt Oxygen nå i hele dag, og er kjempefornøyd. Selvsagt for tidlig å si noe om stabiliteten på lang sikt, men så langt er alt OK. Kopierte over Go Launcher Ex-innstillingene mine fra backup, men skal teste den innebygde tweakete launcheren når jeg gidder. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Når det gjelder tilbehør til SGS2, så har man jo Dealextreme også: Skinnetui: http://www.dealextreme.com/p/durable-leather-protective-case-screen-protector-for-samsung-i9100-s2-black-100014 Har selv bestilt denne, kan si ifra om kvaliteten hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 I min erfaring så har de en litt annen definisjon på ting som "skinn", "gull", "plast" og "virker" på DX, men lykke til Lenke til kommentar
Recon Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Denne greia med mikrofonen i samtaler med S2...kan det være grunnen til at kattefaen i "Talking Tom" ikke hører meg om jeg så snakker rett inn i mic-hullet? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det, eller så vet du med deg selv at du burde spille et bedre spill, og snakker derfor med vilje lavt. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er fortsatt på Litening 6.1, og ikke vært aktiv her på noen uker. Hva er det store hotte n av ROM mens vi venter på 4.0? Tenkte gjøre en wipe av det meste og se om jeg samtidig får tatt knekken på com.android.phone krasjen som kommer jevnlig, og den til og fra spontane rebootingen. Checkrom er vel det mest populære, men selv bruker jeg MIUI. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 hatt galaxy s2 i 1 dag nå angrer ikke et sekund, fantastisk telefon kameraet var overaskene bra og. Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har syncet google kalender på G2. Men jeg får ikke telefonen til å automatisk oppdatere seg lokalt. Hvis jeg går in på calendar.google.com og legger inn en ny avtale, så vil ikke telefonen oppdatere seg automatisk. Jeg må manuelt inn å synce. riktignok så oppdaterer webben seg når jeg legger inn avtaler via mobilen. Men det er motsatt vei som er interessant for meg Noen som vet om en løsning på dette? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Under kontoer i instillinger, og så gmail kontoen der, er calender haket av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg