staunchwhirl Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er det flere som har slitt med "Sim-kort fjernet" -feilmeldingen? Jeg har et nytt 64K -simkort fra Netcom, men etter 2-3 måneder nekter mobilen å godta dette. Det som er rart, er at jeg får mulighet til å taste inn pin-kode. Det vil si at den først detekterer simkortet. Først under den siste (andre) "Medieskanning" får jeg feilmeldingen. Noen med tips eller skal jeg bare prøve å be om nytt kort? Cheers. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Regner med jeg endelig tar meg sammen og kjøper denne før nyåret en gang, men jeg har ett par spørsmål om den. Funker voice commands bra på Norsk, eller er det kun engelsk man kan bruke for å skrive meldinger osv? Byggekvalitet - God, dårlig? Og er samtalekvalitet like god som Samsungs andre toppmodeller? Kjøp telefonene og hvis du finner noen problemer med f.eks samtalekvalitet så bruker du garantien din og får en ny. Mikrofon volum problemet er både hardware og software. Hardware pga mic hullet er for lite (kan enkelt forstørres) og software der lyden er stilt for lavt til samtalene (er egentlig ikke stilt for lavt, men pga for lite mic hull må det stilles høyere). Endret 13. desember 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har et lite problem med batterilevetiden her. Helt siden jeg oppdaterte til 2.3.5 har "android system" brukt mest batteri. 32%-40% avhenig av bruk. Det var ikke slik før. Er dette et problem med 2.3.5 eller er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen har dette problemet sammen med OS (meg inkludert), andre har det ikke, merksnodig nok. 2.3.6 er rett rundt hjørne, så ikke så mye å bry seg om tror jeg. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Korleis importerer eg kontaktlista frå simkortet?? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kontakter - menyknapp (nederst til venstre) - import/eksport 1 Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 For å gjøre dette går du inn på innstillinger - trådløs og nettverk - internettdeling og portabel hotspot - innst for portab. Wi-Fi-hotspot. Aktiver det der og så kan du forandre navn eller sette kode på nettverket Takk for svar. Skal teste det ut. Funker dette nogen lunde greit? Funker fett. Leier ut på skolen jeg. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hvordan kan jeg automatisk sortere apps under "applications"? Av en eller annen grunn så etterlates det "hull" når apps uninstalleres, og de neste som blir installert fyller ikke de hullene men legges til på enden istedenfor... Om det også er en mulighet til å sortere apps basert på dato installert, type og/eller alfabetet så hadde det vært kjekt å vite Endret 14. desember 2011 av sureup Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du kan jo skifte launcher. Hvis ikke kan du laste ned appzorter, men da tror jeg ikke du kan få dem tilbake slik de var + du må kjøre den hele tiden du installerer nye apps. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Da er den første Beta versjonen av Android 4.0.1 til Samsung Galaxy S II sluppet. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1391209 Her kan du se et filmklipp i fra Beta versjonen. http://www.youtube.com/watch?v=ISAI6qbQm6U Endret 14. desember 2011 av Vindicator 2 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da er den første Beta versjonen av Android 4.0.1 til Samsung Galaxy S II sluppet. ... Her kan du se et filmklipp i fra Beta versjonen. Advarsel! Dette er en tidlig beta/alpha versjon som er lekket fra Samsung. Den er ikke ment for daglig bruk. Rapporteres om problemer med radio (telefonfunksjon). Ikke ment for daglig bruk ennå dessverre. 1 Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 håper cm9 snart kommer da Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg setter opp lagrede kontakter opp mot facebook sånn at jeg får bildet på kontaktene mine? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du må først ha facebook installert og satt opp til å synce med eksisterende kontakter under instillinger i facebook-appen. Hvis det er noen den ikke finner, åpner du kontakten, endre, meny, join og finner Facebook kontakten der. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 håper cm9 snart kommer da Lekkede alphaer/betaer fra Samsung hjelper nok for dem vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da er den første Beta versjonen av Android 4.0.1 til Samsung Galaxy S II sluppet. http://forum.xda-dev...d.php?t=1391209 Her kan du se et filmklipp i fra Beta versjonen. http://www.youtube.com/watch?v=ISAI6qbQm6U Lovende. Til nå føles betjeningen av sgs2 "som å fingre bestemora di" - men nå synes jeg vi beveger oss ned i årsklasser Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Avinstallerte et program og så kræsjet Android Market. Jeg tok å restartet mobiltelefonen fordi AM kræsjet hver gang jeg gikk inn på Mine Apps. Etter restart finner jeg ut at rekkefølgen på alle mine apps har blitt stokket om. Jeg begynte å gjøre noen få endringer i rekkefølgen, avinstallerte nok et program og finner så ut at rekkefølgen har blitt endret igjen. Noen som har slitt med dette problemet? Edit: Jeg hadde akkurat sortert alle applikasjonene etter min egen sortering og restartet telefonen og så stokker den om ALLE min app igjen. Hva i all verden er det som skjer med telefonen. Den har aldri oppført seg slik tidligere når jeg har restartet. Det skjedde etter jeg avinstallerte appen til Dagbladet. Har ikke veldig lyst å sortere applikasjonen mine hver gang jeg restarter. I verste fall må jeg sikkert ta en liten reset. Det er ikke en vilkårlig omstokking hver gang. Applikasjonene legger seg på samme plass ved hver restart. Edit2: Jeg tok å tømte datacache til TouchWiz. Jeg måtte sette opp alle widgets og snarveier og måtte reorganisere hele listen over applikasjoner. Nå når jeg tar en restart forblir alt som jeg har satt det opp. Endret 14. desember 2011 av DJViking Lenke til kommentar
flekken Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg skal fabrikk gjenopprette min Samsung s ll for salg. (fabrikksdata nullstilling) men da vil telefonen ha et passord. Husker ikke om jeg engang opprettet en Samsung konto. noen som kjenner til et standard samsung passord? Eller vet hvor jeg kan resetter eget passord ( om det er det jeg har gjort) Blir veldig glad for svar. :-) Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du kan jo gå inn i recovery mode og gjenopprette der..? 1 Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvilke setups kjører folk fortiden? Jeg kjører for øyeblikket på CheckRom 1.0 KI4 (har ikke giddet å flashe en nyere ver., da jeg er relativt fornøyd med denne) Utenpå denne bruker jeg syndroid 4.0 ICS theme ( niice theme!) Og golauncher med ICS theme på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg