Magnetar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fett! Hvor får man tak i rotasjonen? Hvis du leser, så står det at den er laget at en på xda-developers. Gracias Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Da har jeg tatt steget over i ICS (4.0.1). Fikk min Nexus i går :-) Gled dere! Jeg lurer imidlertid på om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i ny USB-port til min SGSII. Telefon har de siste ukene fortsatt å vise lading selv om telefonen ikke er tilkoblet strøm. Viser også temperaturadvarsel når den er avslått. Tenkte jeg skulle prøve å bytte USB-porten. Har prøvd med annet batteri. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Tenkte jeg skulle bestille en USB jig fra ebay, i tilfellet jeg skulle få liv i den gamle (like sannsynlig)... Men står dette i beskrivelsen: Note: it does not work with latest European Version 2.34 Er det Android versjon eller S IIen? Evt noen som kan låne meg sin? Betaler for postgang... Endret 10. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du kan sikkert låne min hvis jeg får den tilbake Den fungerer ikke med nyeste versjon software, da de har endret bootloaderen slik at knepet ikke fungerer ennå. Om det har noe med hardware å gjøre vet jeg ikke. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Edit: ble svart på over Endret 10. desember 2011 av xdye Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) edit Endret 10. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Da har jeg tatt steget over i ICS (4.0.1). Fikk min Nexus i går :-) Gled dere! Jeg lurer imidlertid på om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i ny USB-port til min SGSII. Telefon har de siste ukene fortsatt å vise lading selv om telefonen ikke er tilkoblet strøm. Viser også temperaturadvarsel når den er avslått. Tenkte jeg skulle prøve å bytte USB-porten. Har prøvd med annet batteri. Jeg vasket/kostet min med en tørr tannbørste og deretter bøyde jeg litt på tingen som stikker ut inni slik at den var mer mot midten. Fikset mitt usb problem. Hvis ikke det funker kan du jo vaske med isopropyl eller kjøpe ny usbport (sikkert noe å finne på e-bay). Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fett! Hvor får man tak i rotasjonen? Lastet den ned i går, så da har jeg linken her enda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1362354. Selv installerte jeg fra CWM: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=20053075&postcount=25, det er filen som ligger litt ut i tråden. Funker flott på min med stock rom. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei, i det siste har folk klaget på at de så vidt hører meg i telefonen. Skurrete mic. Men setter jeg på høytaler hører de meg bra. Kan dette være software-feil. Eller er det 2 forskjellige microfoner i telefonen? Kjører CM7.1. Det er et trolig et radio-sw-problem som er kjent, kan trolig fikses ved å flashe annen radio (phone). Jeg har skrevet om det lengre bak i tråden... Hvis jeg forstår det rett må jeg bare gå i recoverymod, velge XXKI, så flashes modemet. Og jeg vil ikke miste CM 7.1 eller noe programmer. Man forandrer bare på modemdelen? Prøvde og flashe til den. Ble ikke noe bedre. Jeg får teste flere når jeg får tid.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Frustrerende. Har filma en halv russerevy i dag, samt tatt en del bilder, men når jeg åpner Kies og prøver å få de over til maskina, virker det som det er tomt. Åpner telefonen i Windows Utforsker, og ser ingenting på SD-kortet eller telefonen generelt. -_- e: Prøver å synke nå, men har stått det siste kvarteret og idla på "Forbereder" og 0%. -_- Endret 10. desember 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg vet ikke om det er noen innstillinger på det, men hos meg kommer filmer og bilder i en mappe på internminnet som heter "DCIM." Har du sjekket den? Nå bruker jeg stort sett bare å klikke meg inn på telefonen direkte fra Min datamaskin, men så skal det jo nevnes at jeg aldri har hatt problemer med Kies, og sitter stort sett som et lite spørsmålstegn når jeg ser at det er så mange andre som har det. 2 Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Frustrerende. Har filma en halv russerevy i dag, samt tatt en del bilder, men når jeg åpner Kies og prøver å få de over til maskina, virker det som det er tomt. Åpner telefonen i Windows Utforsker, og ser ingenting på SD-kortet eller telefonen generelt. -_- e: Prøver å synke nå, men har stått det siste kvarteret og idla på "Forbereder" og 0%. -_- Du kan prøve med FTP istedet. Android klient : AndFTP Android server: SwiFTP Windows klient / server : FileZilla Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Frustrerende. Har filma en halv russerevy i dag, samt tatt en del bilder, men når jeg åpner Kies og prøver å få de over til maskina, virker det som det er tomt. Åpner telefonen i Windows Utforsker, og ser ingenting på SD-kortet eller telefonen generelt. -_- e: Prøver å synke nå, men har stått det siste kvarteret og idla på "Forbereder" og 0%. -_- Du kan prøve med FTP istedet. Android klient : AndFTP Android server: SwiFTP Windows klient / server : FileZilla Takk, men fikk fiksa det ved å avslutte Kies via Task Manager, koble fra mobilen, skru den av, la den ligge litt, skru den på igjen, koble den til og så fungerte alt. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Diskuteres launchers her? Uansett, jeg har byttet til ADW Launcher EX og lurte på om det var mulig å "stokke om" rekkefølgen på apps i drawer? Jeg har funnet ut at man kan lage grupper, men der hvor alle vises vil jeg veldig gjerne "stokke" litt på rekkefølgen. Er dette mulig? Å er det mulig med infinte loop scrolling i app drawer? Jeg finner ikke muligheten for å huke av dette, så det stopper opp. Man kan ikke bla fra første til siste side, ved å swipe til høyre. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Tror bare det er i tw-launcher man kan få loop i app drawer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Finnes det program som overvåker og lagrer Internett-trafikk på mobilnettet? Det skal ikkje ta med trafikk som går via wi-fi. Lenke til kommentar
chamunds Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) ... Jeg lurer imidlertid på om noen kan fortelle meg hvor jeg får tak i ny USB-port til min SGSII. Telefon har de siste ukene fortsatt å vise lading selv om telefonen ikke er tilkoblet strøm. Viser også temperaturadvarsel når den er avslått. Tenkte jeg skulle prøve å bytte USB-porten. Har prøvd med annet batteri. Jeg vasket/kostet min med en tørr tannbørste og deretter bøyde jeg litt på tingen som stikker ut inni slik at den var mer mot midten. Fikset mitt usb problem. Hvis ikke det funker kan du jo vaske med isopropyl eller kjøpe ny usbport (sikkert noe å finne på e-bay). Samme erfaring her, bortsett fra at jeg kun har brukt tannbørstetrikset. Mitt problem starter med at telefonen plutselig mente den var ferdig ladet på rundt 70%. Tok jeg ut kontakten mente den derimot at ladekabelen fremdeles stod i, og diverse reboots og factory resets etterpå sa den fremdeles det samme. Bruk utover dagen og kvelden medførte heller ikke at batteristanden gikk ned før den plutselig sa takk for seg ut på ettermiddagen som følge av at den helt sikkert var tom. Etterfølgende forsøk på å lade telefonen førte ingen steds hen. Telefonen lå på lading en hel natt, uten annet resultat enn at telefonen ble veldig varm. Trodde da at det var batteriet som hadde sagt takk for seg og fikk ordnet nytt batteri allerede neste dag. Hadde da i mellomtiden også forsøkt 3 andre ladere jeg hadde liggende, så det var ikke laderen som var problemet. Nytt batteri lot seg heller ikke lade, så da rettet jeg oppmerksomheten på selve usb-porten. Etter saumfaring av xda-forumet og heftig googling forsøkte jeg så tannbørstetrikset, og overraskelsen var stor når det faktisk virket. Alle symptomer er dog ikke borte. Problemet nå er at den titt og ofte setter meg i bil-modus, samtidig som den også rapporterer at jeg har koblet til usb-kabel (mtp-mode). Dette gjør den selv om telefonen ligger på bordet, så det er tydelig at det er usb-porten som ikke er helt som den skal. Skal nå forsøke vaske med "tannpirker-dyppet-i-isopropyl"-trikset, så snart jeg har klart å anskaffe det. Fungerer ikke det blir det nok bytte av usb-port. Det hører med til historien at telefonen ikke har vært utsatt for fukt, bortsett fra en ørliten sjangs for at billaderen i disse vintertider har vært så kald at kondens har oppstått i kontakt med lommevarm usb-port, men da snakker man jo ikke akkurat om mye fukt... Kommer tilbake med status uansett hva som blir enden på visa. Er svært lite lysten i å levere den til service selv om det er en garantisak etter at Deltaservice brukte 4 uker sist gang på å skifte glass tilbake i april/mai... Endret 11. desember 2011 av chamunds Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Finnes det program som overvåker og lagrer Internett-trafikk på mobilnettet? Det skal ikkje ta med trafikk som går via wi-fi. Traffic Counter er ganske bra. Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Får prøve det trikset med isoprop. og tannbørste. Har renset ut med en tynn synål, og det var myyye dritt inni porten... Litt OT: Hvordan får jeg slått av at telefonen sier hvem som ringer? Samboerens Galaxy R har plutselig begynt med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg