Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Har nettopp kjøpt meg SAMSUNG GALAXY S II EXTENDED BATTERY KIT - BLACK. 2000mah. Når jeg sjekker i Battery Monitor Widget står det kun 1650mah, dvs. det samme som originalbatteriet er. Har kun ladet det opp 1 gang, nooen andre med erfaringer her?

Battery monitor widget gjetter bare på hva batteriet ditt er (basert på modellnummeret), og du må selv endre det i innstillinger for å få riktige målinger :)

Lenke til kommentar

Hei! Har nettopp kjøpt meg SAMSUNG GALAXY S II EXTENDED BATTERY KIT - BLACK. 2000mah. Når jeg sjekker i Battery Monitor Widget står det kun 1650mah, dvs. det samme som originalbatteriet er. Har kun ladet det opp 1 gang, nooen andre med erfaringer her?

Battery monitor widget gjetter bare på hva batteriet ditt er (basert på modellnummeret), og du må selv endre det i innstillinger for å få riktige målinger :)

Aha, fins det en app som måler/viser riktig MAH i sanntid?

Lenke til kommentar

Hvordan endrer man batteriet i innstillingene? Det eneste jeg kan finne er strømsparingsinnstillinger.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få alarmen til å virke mens en snakker i telefonen?

Jeg har flere ganger hatt noe i ovnen og satt på timer funksjon. Litt før alarmen går av så har noen ringt meg, og jeg har blitt sittende og prate og glemt av det som er i ovnen.

Med en gang jeg legger på så aktiveres alarmen, men en smule for sent, for da er maten brent...

Lenke til kommentar
Hvordan endrer man batteriet i innstillingene? Det eneste jeg kan finne er strømsparingsinnstillinger.

Ser ut som om de har fjernet det, jeg har ikke brukt det på en stund nå, så fant det ikke selv nå. Ser ut som om du må sende de en mail "request mA help" nederst der. Litt synd at de har gjort det sånn :/

Lenke til kommentar

Ang Bravia, så flashet jeg bare zip-filen i linken, fungerte fint selv om jeg ikke hadde den anbefalte ROMen. Har ikke sett den enorme forskjellen, kanskje bare litt mer crispy bilder.

Rotasjonen fikk jeg sammen med ICS dialer og det andre i linken, viss du kun vil ha rotasjonen mener jeg at den ligger på xda et sted, men har ingen link. Du får google det i søkefeltet :-D

Lenke til kommentar

Hei igjenn...

. I går begynte telefonen automatisk å spille av lyd-filer på telefonen når jeg tar telefonen når folk ringer. Det samme om jeg ringer ut. Og hvis noen ringer meg, og jeg ikke tar telefonen, så starter lydfilen å spille når mannen i motsatt ende legger på.

Pussig....

Kjører CM7.1

Noen som har vert borti dette problemet? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvorfor får ikke jeg til å koble meg på nett via mobilnettet? Får beskjed om at det ikke er nettverksforbindelse. Pakkedata er huket av. Det er ikke dataroaming - dette som er feil?

Hvis du har en operatør som roamer, må det være haket av ja. Typisk talkmore, chess, onecall.

Hvis ikke det hjelper, sjekk APN-instillinger. Søk på operatørens nettside, de har garantert en side for det :)

Lenke til kommentar

Funket det. Takk.

Et annet spørsmål; jeg bruker google news widgeten og endret den til å åpne nettsider i opera i stede for den medfølgende nettleseren. Dette funker ikke like bra, og jeg vil bytte tilbake, men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan hjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...