DJViking Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg kjøpte meg et Sandisk Extreme SDHC 30MB/s 16GB til 1000kr i fjor når jeg kjøpte mitt speilreflekskamera. Ville ha et godt minnekort som ville egne seg best til HD-opptak. Finnes det microSDHC med samme ytelse? Såvidt jeg har sett er slike kort ikke like raske. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det raskeste mikro-SDHC i dag er class 10. Med dette får man minimum 10MB/sek. (class 6 - minimum 6MB/sek, osv). I noen tilfeller vil man med class 10 oppnå burst på oppmot 25MB/sek, gjerne på mindre filer. Har god erfaring med SanDisk sine kort. Disse gir en god del mer enn minimum garanterte hastighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Får Galaxy S 2 til rundt 2000-2500, go or no go? Tenkte fruen kunne ha den :-) how? Eneste måten er å få til en sånn pris er å kjenne noen som jobber i en butikk som selger telefonen som får kraftig rabatt ved lansering (for å bruke telefonen selv), slik at den kan vises frem til potensielle kunder. Desverre er det mange som utnytter systemet og selger telefonen videre. Waddup :-) Jaja, jeg får poste et bilde av kvitteringen vist jeg velger å gå for den telefonen. En kollega kjøpte Galaxy tab for ca. 1500 av samme fyren :-) Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Tjäna! Er en tur i Stockholm nå og var innom en butikk i dag og de bekreftet at SGS2 kommer i butikk for salg den 12. mai her i sverige. Regner vel ikke med norge er langt etter hvertfall... ..faen at jeg ikke skal väre lengre:-( Endret 6. mai 2011 av fluke2k Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Tjäna! Er en tur i Stockholm nå og var innom en butikk i dag og de bekreftet at SGS2 kommer i butikk for salg den 12. mai her i sverige. Regner vel ikke med norge er langt etter hvertfall... ..faen at jeg ikke skal väre lengre:-( Helvetes dritt det der ja. Mulig jeg skal til sverige snart, men ikke så langt inn, og tviler svinesund selger haha. Begynner å bli desperat her nå -_-;. Men får se, kanskje jeg venter til NFC i sommer. Endret 6. mai 2011 av johnd2407 Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Tjäna! Er en tur i Stockholm nå og var innom en butikk i dag og de bekreftet at SGS2 kommer i butikk for salg den 12. mai her i sverige. Regner vel ikke med norge er langt etter hvertfall... ..faen at jeg ikke skal väre lengre:-( Helvetes dritt det der ja. Mulig jeg skal til sverige snart, men ikke så langt inn, og tviler svinesund selger haha. Begynner å bli desperat her nå -_-;. Men får se, kanskje jeg venter til NFC i sommer. Så lenger klarer hvertfall ikke jeg å vente.. Jeg har hoppet over en generasjon (har HTC Hero) Tenkte å kjöpe meg Galaxy S når den kom, men klarte å motstå. Har ventet på toer'n (altså SGS2, og ikke det hårete alternativet;-) i flere måneder nå og klarer knapt å vente lenger.. Min Hero har problemer med skjermen slik at den ikke registrerer 100% hvor jeg trykker.. Du kan selv tenke deg hvor mye jeg lengter til denne kommer ut. Nesten så jeg vurderte å kjöpe meg en "vente telefon" bare for å slippe frustrasjonen, men nå som jeg har klart meg så langt, skal jeg faen meg klare noen dager til.... Endret 6. mai 2011 av fluke2k 1 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har også lyst på NFC, mest for å leke å programmere med det egentlig. Men orker ikke vente, blir nok ikke så det kan brukes til noe annet enn lek uansett på leeeeenge Lenke til kommentar
kwanza Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Test hos CNET : http://reviews.cnet.com/smartphones/samsung-galaxy-s-ii/4505-6452_7-34505262.html Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Skal bli gøy å se hvordan denne telefonen har utviklet seg la oss si om et halvt år. Virker som det er mye fokus på utvikling på xda-dev da det er en bounty på nesten 700 dollar til den som får til CyanogenMod for sgs2. Det kan også se ut som om voodoo sound og color kan finne veien til sgs2 også. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hei, Jeg lurte på en sak.... Jeg har i dag en HTC Galaxy Desire HD og en Samsung Galaxy Pad. Jeg liker veldig godt samsungs skin, men er langt i fra misfornøyd med Desiren av den grunn... Det som plager meg er batterilevetiden på desien.. Den SLUUUUKER strøm. Hvor mye bedre baterilevetid er forventet på Galaxy s2 da? Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hei, Jeg lurte på en sak.... Jeg har i dag en HTC Galaxy Desire HD og en Samsung Galaxy Pad. Jeg liker veldig godt samsungs skin, men er langt i fra misfornøyd med Desiren av den grunn... Det som plager meg er batterilevetiden på desien.. Den SLUUUUKER strøm. Hvor mye bedre baterilevetid er forventet på Galaxy s2 da? skal være en del bedre. hvis du leser tester ser du at det går igjen at det er bra batteritid (til smartphone å være) Desire Hd er jo kjent for å være dårlig på det da Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Om noen ser etter en bilholder (aktiv holder) er det en her. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Test hos CNET : http://reviews.cnet.com/smartphones/samsung-galaxy-s-ii/4505-6452_7-34505262.html 4/5 fordi den ikke har kamera tast og man må fjerne batteriet for å ta ut minnekortet? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Var ikke veldig store problemene nei. Man skal jo helst skru av telefonen før man bytter minnekort uansett, så plasseringen er ikke noen big deal for min del i allefall Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Tror dere dual sim kort vil virke på denne mobilen? Og hvordan ville det evt ha virket? Skru av mobilen, starte opp på det sim kortet du ønsker? Er det noe valg? Hvilke type sim kort er det til SGS2? http://www.uk-mobilestore.co.uk/categories/Dual-Sim-%28Twin-Sim%29/ Lenke til kommentar
doh123 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Tviler iom at Samsung utgaven ikke støtter gamle Galaxy engang. Samsung: G600 G800 U700 P520 J700 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Står jo ikke i listen over kompatible, står også at det ikke fungere med 3g. Og vet ikke om galaxy er micro sim eller ikke, men om det er er det ikke sikkert at det er plass til 2 sim i tlfen Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvor stor forskjell er det sånn i vanlig bruk med dual core prosessor egentlig?? Er sånn Super Amoled skjermer bedre i solys? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvor stor forskjell er det sånn i vanlig bruk med dual core prosessor egentlig?? Er sånn Super Amoled skjermer bedre i solys? Forskjellen er faktisk veldig stor, spesielt med tanke på krevende oppgaver som å filme i full hd, spille full hd, rendring av nettsider osv. Super AMOLED-skjermer er greie i lys ute, men den nyste varianten på SGS II er helt rå ute. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvor stor forskjell er det sånn i vanlig bruk med dual core prosessor egentlig?? Er sånn Super Amoled skjermer bedre i solys? Forskjellen er faktisk veldig stor, spesielt med tanke på krevende oppgaver som å filme i full hd, spille full hd, rendring av nettsider osv. Super AMOLED-skjermer er greie i lys ute, men den nyste varianten på SGS II er helt rå ute. Veldig flott informasjon det der da.... Deside HD'en er helt ubrukelig ute i sola.. ser jo ikke en dritt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg