Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt BW i lang tid, og aldri hatt noe problemer med det, ingen lag eller treghet på telefonen. Bortsett fra vær-klokke-widgeten min er den mest brukte "Timed Silence"-widgeten genial, den setter telefonen i stillemodus i ønsket lengde og skrur lyden på ogjen etterpå. Perfekt for jobb/møte/kino/date og så videre. Bare for dette er den verd prisen :D

Lenke til kommentar

Altså hva skjer hvis man installerer mye apps ? Jeg er oppe i 5 sider med programmer nå. Sluker ikke dette mye batteri og gjør telefonen treigere ?

For med alle disse 1 kroners tilbudene går det mye i apps.

Lenke til kommentar

Altså hva skjer hvis man installerer mye apps ? Jeg er oppe i 5 sider med programmer nå. Sluker ikke dette mye batteri og gjør telefonen treigere ?

For med alle disse 1 kroners tilbudene går det mye i apps.

Gode apps vil ikke kreve noe mer av å bare ligge på telefonen din. Noen gode apps krever syncing eller sånt som vil ta litt batteri. Og dårlige apps vil ikke lukke seg skikkelig, vil holde telefonen våken eller lignende.

Det handler ikke om antallet i seg selv, mer at hvis du har mange apps er det større sjanse for at du har noen sorte får :)

Lenke til kommentar

Er det mulig å avinstallere MELDINGER appen?

Den irriterer meg!!! Har installert ny Launcher og fikk oppsettet mitt slik jeg ønsket det mer eller mindre, men hver gang jeg får en sms/mms popper den j.... MELDINGER appen opp midt på skjermen selv om jeg har satt Handcent som default....

Lenke til kommentar

Du kan deaktivere at du får noen hendelser fra den. Åpne appen, trykk meny-knappen -> innstillinger. Ta deg en liten kikk og deaktiver det du må for at det skal være som du selv vil

Hmm... trodde jeg hadde deaktivert alt som gikk an der.... men skal ta en ekstra titt

Takk! :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går an å endre hva svar knappen på handsfreen skal gjøre forutenom å svare?

Trykker på den nå så starter den musikkspilleren, men kunne tenkt meg at den har startet radioen eller en annen musikkspiller muligens...

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Oppdaterte telefonen min i stad: HVA POKKER HAR SKJEDD MED DEFAULT-TASTATURET??

Det var utrolig praktisk, med masse snarveier om man holdt inne på tastene.. ALT er gjort om på nå. Noen som veit om det går å få tilbake det gamle? :(

Fant ut av at til tross for at swype-tastaturet er valgt, så bruker den samsungtastaturet. om jeg velger samsungtastaturet, er det det jeg får.

Jeg valgte samsungtastatur, startet telefonen på nytt, valgte swype, og alt jeg får er en stor, sort boks der tastaturet normalt er. Noen som har vært borti dette tidligere? Råd?

Lenke til kommentar

Er det mulig å endre/fikle med app drawer i Kies? iPhone hadde denne funksjonen.

Jeg "ødela" app drawer igår ved bruk av Appzorter igår :blush:

Jeg var ute etter å automatisere app drawer slik at: hvis ett program på "side 6" i app drawer ble feks avinstallert, så gikk alle apps fra side 7 ett hakk bakover. Noen som skjønner? Syns det er så tungvint å flytte alle apps manuelt og jeg vil heller fylle opp alle sidene enn å bruke 2 halve ekstra sider i app drawer. :p

Uansett, det som skjedde med Appzorter var at alle apps ble alfabetisk sortert... Dette var ikke meningen, jeg liker å ha de standard apps (meldinger, mail, kamera osv*) på første side. :)

Noen som har tips evt bilde av den originale app drawer på S2, så får jeg bare flyttet de manuelt >__>

Lenke til kommentar

Hadde heller kjøpt det enn et nytt 1600-batteri. Problemet er når du skal bytte batteri, og må bytte bakdelen også. Hver gang.

Bakdelen må jo helt av uansett, så det er vel egentlig ikke noe stort problem. Det går vel også helt fint ann å ha pa den store bakdelen til 1600mAh-batteriet, hvertfall i perioder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...