MrMastodon Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) @toro3: Kan fjernes ved å roote telefonen og installere JKay Deluxe Theme og JKay Deluxe settings. Da får du en settings-app som lar deg slå av og på denne overscroll glow-effekten. Edit: Det er lov å innse at man tar feil, for deretter å fjerne feilen Endret 7. desember 2011 av MrMastodon Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Heisann folkens! Er nå en heldig eier av en galaxy s2 etter at min htc ble stjålet for en uke siden! Har null nr og lurer på hvordan jeg kobler den opp mot facebook slik at jeg får nr derfra.. Noen som kan hjelpe meg? Og er det noen apps som anbefales? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Heisann folkens! Er nå en heldig eier av en galaxy s2 etter at min htc ble stjålet for en uke siden! Har null nr og lurer på hvordan jeg kobler den opp mot facebook slik at jeg får nr derfra.. Noen som kan hjelpe meg? Og er det noen apps som anbefales? Hadde du ikke syncet kontaktene med Google-kontoen din med HTCen? Isåfall ligger de der Endret 7. desember 2011 av .Anders. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen so mkan si meg hvordan man fjerner/bytter ut ikonene på nederste linje på SGS2? De vil ikke la seg flytte slik normale snarveier og widgets gjør, og jeg er ikke interessert i å bruke default MELDINGER programmet som ligger der... I app-oversikt-delen, menu -> edit. Kan endre snarveiene nede også da. Lenke til kommentar
FitLine Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen so mkan si meg hvordan man fjerner/bytter ut ikonene på nederste linje på SGS2? De vil ikke la seg flytte slik normale snarveier og widgets gjør, og jeg er ikke interessert i å bruke default MELDINGER programmet som ligger der... I app-oversikt-delen, menu -> edit. Kan endre snarveiene nede også da. Hmm... mener du under innstilinger og programmer og administrer programmer? Finner ikke Meny eler Endre her... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du må trykke på den fysiske meny-knappen på telefonen, og så edit på den menyen som kommer opp Ikke inne i instillinger på telefonen, men i launcheren (hjemmeskjermen/app-skjermen) Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Noen so mkan si meg hvordan man fjerner/bytter ut ikonene på nederste linje på SGS2? De vil ikke la seg flytte slik normale snarveier og widgets gjør, og jeg er ikke interessert i å bruke default MELDINGER programmet som ligger der... Trykk på applikasjonssnarveien - meny og edit så kan du dra hvilke du vil. Hvis ikke kan du bytte launcher. Edit: så at mange hadde svart på dette tidligere Endret 7. desember 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Korleis får eg fjerna ein widget frå ein startskjerm utan å fjerne alt på den sida? Edit: Halda inne og dra i bosskorga ja... Takk Zeph! Edit2: Kan ikkje alle apps leggast på ein startskjerm? Edit3: Snarvei ja. Takk igjen. Endret 7. desember 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så morsomt med Kies - wtf liksom. Kobler til tlf via usb og får Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du må vel lukke alle programmer på S2 og samt ha debugging av/på? Husker ikke helt hvordan det var med Kies, men jeg har slutta å bruke det. Finnes jo mange andre bedre alternativer. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bruker GO Launcher EX, og har lagt merke til at noen ganger når jeg vekker skjermen, og åpner lock skjermen, også skal jeg trykke på noen av knappene i "taskbaren" i bunn, så skjer det rett og slett ikke noe første gangen, så må trykke 1-2 ganger mer før det faktisk skjer noe. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Eg får berre opp "Filoverføringen fra PC-en til GT-I9100 har blitt avbrutt". Kva alternativ føreslår du Ali I Hagen? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Regner med det er Odin eller Heimdall som det står i første post ^^ Endret 7. desember 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Eg får berre opp "Filoverføringen fra PC-en til GT-I9100 har blitt avbrutt". Kva alternativ føreslår du Ali I Hagen? USB-kabel: For fil overføring (ikke flashing eller oppdatering av programvare) via kabel foretrekker jeg stort sett bare å plugge inn med usb kabelen som fulgte med og deretter navigere via Windows utforsker. Med custom rom MIUI får jeg opp to vinduer automatisk, en for intern minne og en for ekstern minne. Bilder og video hiver jeg inn på siste nevnte. Trådløst (via en wifi router) - AirDroid (http://www.dinside.no/883713/airdroid-%A0styr-android-telefonen-fra-pc-en)som jeg syntes jeg er veldig enkel og brukervennlig. - Dropbox som synkroniserer mellom flere PC-er via en nettsky. - Kies Air: Er vel pre-installert og gjør det samme som AirDroid. Er mer tilpasset S2 enn AirDroid. Regner med det er Odin eller Heimdall som det står i første post ^^ Odin/Heidall er stort sett for flashing. En trenger ikke så avanserte program for "vanlig" filoverføring, slik jeg forstod på Zeph. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Synes ikke det hakket noe på den filmen Gikk helt greit å spille av med Galnet video Etter at jeg oppdaterte til siste GalnetMiui så er alt bare smooth og herlig. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så morsomt med Kies - wtf liksom. Kobler til tlf via usb og får ... Løste seg med å feilsøke og deretter restarte PC Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bruker GO Launcher EX, og har lagt merke til at noen ganger når jeg vekker skjermen, og åpner lock skjermen, også skal jeg trykke på noen av knappene i "taskbaren" i bunn, så skjer det rett og slett ikke noe første gangen, så må trykke 1-2 ganger mer før det faktisk skjer noe. Noen som har vært borti dette? Har merka det samme. Er vel en bug som har vart lenge nå, til tross for at det kommer ukentlige oppdateringer av Go Launcher. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bruker GO Launcher EX, og har lagt merke til at noen ganger når jeg vekker skjermen, og åpner lock skjermen, også skal jeg trykke på noen av knappene i "taskbaren" i bunn, så skjer det rett og slett ikke noe første gangen, så må trykke 1-2 ganger mer før det faktisk skjer noe. Noen som har vært borti dette? Ja, jeg har også merket dette. Må være en bug. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Poster denne her også: Dagens 1-kroners Apps! Fruit Ninja Flick Golf Christmas HD Read It Later Pro BB - Bedtime Battle Star Chart NFL Rivals Airsync By Doubletwist Reckless Racing Beautiful Widgets 3 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bruker GO Launcher EX, og har lagt merke til at noen ganger når jeg vekker skjermen, og åpner lock skjermen, også skal jeg trykke på noen av knappene i "taskbaren" i bunn, så skjer det rett og slett ikke noe første gangen, så må trykke 1-2 ganger mer før det faktisk skjer noe. Noen som har vært borti dette? Har merka det samme. Er vel en bug som har vart lenge nå, til tross for at det kommer ukentlige oppdateringer av Go Launcher. Okay, godt at det ikke bare er noe rart her, hehe. Men ja, vart en stund, og skulle jo tru at det skulle blitt fikset med alle oppdateringene som kommer til launchern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg