Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Dette er smud. Kjøpte SoundHound for 1 kr

Kjøpte dette, men hvilket musikk streaming program er å foretrekke ? Jeg har kun spotify, men etter 7 dager får jeg ikke høre på noen sanger. Kun de jeg har lagret på telefonen.

Må jeg virkelig ha spotify premium for å streame musikk ? Må ikke det på data, der får man reklame istedenfor.

Musikk programmer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skjer med min og resten av familien sine div android og ios enheter med gjevne mellomrom .. en restart av ruteren løser det som regel:-)

Har allerede restartet ruteren, har fortsatt det samme problemet :/

Edit: googlet litt, og fant noen som skrev dette

To solve this "obtaining ip address problem". Set the following manually in the advanced configuration and save it.

1. ip address(your choice).

2. subnet mask(255.255.255.0).

3. default gateway(192.168.1.1).

4. dns servers(8.8.8.8,8.8.4.4)

Note: The above given values are the most commonly used, you change it if you want so.

After entering these values manually(and correctly), it will connect to the networ in 1 or 2 seconds.

Skrev inn disse innstillingene og koblet til, funket det perfekt, vertfall for nå. Jeg vet ikke hva jeg har gjort en gang, noen som kan forklare?

Endret av Eikill
Lenke til kommentar
Er det mulig å fjerne de blå feltene som dukker opp når man "treffer veggen"? Du skjønner sikkert hvilke jeg mener.

Ikke uten root tror jeg. Mulig 2.3.6 fjerner det og det er ikke lenge til den kommer nå

Krysser fingra for det. For noe så irriterende har jeg ikke sett på en stund.

Lenke til kommentar

Dette er smud. Kjøpte SoundHound for 1 kr

Kjøpte dette, men hvilket musikk streaming program er å foretrekke ? Jeg har kun spotify, men etter 7 dager får jeg ikke høre på noen sanger. Kun de jeg har lagret på telefonen.

Må jeg virkelig ha spotify premium for å streame musikk ? Må ikke det på data, der får man reklame istedenfor.

Musikk programmer ?

Selv har jeg Spotify Premium. Du har Wimp, men det koster også penger. Er faktisk ikke sikker på hvilke gratis musikk-streaming programmer som finnes der ute.

Lenke til kommentar

Hei jeg lurte på om noen vet noe om den funksjonen støyreduksjon under en santale.Min må jeg huke av eller på hver j...gang når noen ringer meg?noen som vet hva jeg gjør for å slippe det .De hører meg ikke på andre siden ..hm

Det nærmeste jeg har kommet en løsning på dette problemet (har ikke prøvd selv) blir beskrevet i denne tråden på xda. Du må bytte ut stock Phone.apk ++ med en moddet versjon fra en custom rom som har støykansellereing av som default. Om enn litt omfattende er det iallefall en løsning. Flere finnes sikkert der ute med litt kjapp googling ;)

Lenke til kommentar

Heisann.

Jeg har kjøpt SGS II til dama i julegave fra pixmania.com, og lurer på om noen vet om di kommer med skandinavisk oppsett fra pixmania.com? Isåfall er det grei skuring om jeg må gjøre noen tiltak for og få skandinavisk oppsett på denne ?

Fikk litt småpanikk her da julen nærmer seg med stormskritt, og jeg hadde helt glemt å ta hensyn til dette.. :| Vet at telefon til pappan hennes som var en Samsung Wave 2, også kjøpt ifra pixmania.com, kun hadde tysk,fransk og engelsk meny! :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Heisann.

Jeg har kjøpt SGS II til dama i julegave fra pixmania.com, og lurer på om noen vet om di kommer med skandinavisk oppsett fra pixmania.com? Isåfall er det grei skuring om jeg må gjøre noen tiltak for og få skandinavisk oppsett på denne ?

Fikk litt småpanikk her da julen nærmer seg med stormskritt, og jeg hadde helt glemt å ta hensyn til dette.. :| Vet at telefon til pappan hennes som var en Samsung Wave 2, også kjøpt ifra pixmania.com, kun hadde tysk,fransk og engelsk meny! :ohmy:

De fleste android telefoner (Wave har ikke android) kommer med en rekke språk preinstallert.

Til neste gang: De uslene kronene du sparer med å handle hos Pixmania hadde jeg heller investert i en annen trygg norsk nettbutikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...