Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det ett headset med "inline" justering for lyd, play/pause og skip?

 

Har prøvd ett jeg har fra Nokia N97 men det funker ikke.

 

 

Vist du går for blåtann, har jeg selv jabra3030.

Den styrer du alt med, og gir en go lyd. Fordelen er da, at du kan velge hva slags headset du vil bruke selv.

 

Hvor ofte må du lade den?

 

Vist jeg bruker den aktiv,så ladder jeg den en gang om dagen. Men, den holder glatt 16 til 18 timer..

 

Den laddes via usb, standar usb. Så, totalt sett, er jeg allefall veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Jeg kan også motta mms uten datatrafikk. Hvis jeg f.eks får et bilde så kommer det en link til internett og så vises bildet i browseren.

 

Kommer disse linkene også når du er tilkoplet mobilnettet? Her virker det heller som at du mangler oppsett for å motta mms. I mitt tilfelle kommer alle bilder og lyder direkte frem i de eksisterende trådene jeg har.

 

Finnes det ett headset med "inline" justering for lyd, play/pause og skip?

 

Har prøvd ett jeg har fra Nokia N97 men det funker ikke.

 

Her har du Samsung sin orginale greie. Har denne selv og synes den fungerer greit. Også her har du en flott liten 3.5mm utgang slik at du kan smelle på plass akkurat de skalletelefonene du selv vil ha. Batteritid er jeg usikker på mtp at jeg langt ifra har brukt den daglig, og har derfor mistet oversikten over hvor mye jeg faktisk har brukt den. For å være orginalt fra Samsung er det jo ei heller noe å si på prislappen.

Endret av seppolaatle
Lenke til kommentar

Er det noen her som vet hvordan jeg kan få opplyst sendetidspunktet for sms jeg har mottatt? På alle tidligere telefoner jeg har hatt vil tidspunktet for sending være opplyst i meldingsdetaljene. På min S2 får jeg kun vite når jeg har mottatt meldingen på telefonen.

Dette er særlig upraktisk når jeg har hatt telefonen avslått over litt tid.

 

Finnes det en innstilling eller en mulighet for å få endret oppsettet på dette?

 

Jeg bruker Handcent SMS, der kommer sendetispunktet opp.

Lenke til kommentar

 

Kommer disse linkene også når du er tilkoplet mobilnettet? Her virker det heller som at du mangler oppsett for å motta mms. I mitt tilfelle kommer alle bilder og lyder direkte frem i de eksisterende trådene jeg har.

 

Det står at jeg må skru på mobilt nettverk for å laste ned dataen, eller jeg kan følge linken.

 

Btw: finnes det en app som skrur på nettverk når jeg mottar mms?

Endret av Nilsido
Lenke til kommentar

Har lagt merke til noe spesielt. Hver gang jeg starter telefonen etter den har vært slått av blir ikonene stokket annerledes en de var før den ble slått av. Som dere ser på bildet under er det to ledige plasser på bunnen til høyre, det samme gjelder på minst en annen side også. Dette er ganske irriterende ettersom det stokker om på ikonene og lager en ny unødvendig side. Noen som har en løsning?

 

1043916.jpeg

Lenke til kommentar

Trenger tips ,min s2 som er litt over en uke slår seg av i snitt 3 ganger om dagen, det skjer som regel etter kl 16 merkelig nok?? Det skjer flere og flere ganger. Det startet med en gang om dagen men nå begynner det å bli litt for ofte. Har ikke endret noe på mobilen siden jeg kjøpte den, annet enn apps.

 

Den kjører 2.3.5

 

På forhånd takk :-D

Lenke til kommentar

Trenger tips ,min s2 som er litt over en uke slår seg av i snitt 3 ganger om dagen, det skjer som regel etter kl 16 merkelig nok?? Det skjer flere og flere ganger. Det startet med en gang om dagen men nå begynner det å bli litt for ofte. Har ikke endret noe på mobilen siden jeg kjøpte den, annet enn apps.

 

Den kjører 2.3.5

 

På forhånd takk :-D

Har skjedd en del med min og, men til gjengjeld skjer det i perioder. Nå for tiden er det en liten stund siden sist, men det kommer tilbake. Kanskje den da restarter 3 ganger på ganske kort tid. Sist gang min gjorde det var på morgenen. Jeg vet ikke hva som er kilden til problemet, men selv har jeg bestemt meg for å vente til Ice Cream Sanvich kommer for å se om den oppdateringen retter problemet. Evt må den bare sendes inn. Tror det er et vanlig problem som ikke er så lett å fikse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...