Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk testet tyverisikringen idag på telefonen. Er noe av det smarteste jeg har sett da jeg har opplevd å bli frastjålet telefoner tidligere. Byttet simkort på telefonen. Når den ble skrudd på, så ble opplysningene på det nye simkortet, blant annet telefonnummeret sendt til kontakter jeg hadde forhåndsprogrammert, pluss gps-sporingen ble aktivert via Samsung Kies eller hva det nå heter. De fleste visste sikkert dette allerede, men jeg synes det er så genialt at jeg bare måtte fyre det inn...! :p:thumbup:

Lenke til kommentar

Klarer fortsatt ikke å forstå hvorfor dette problemet med mic ikke er fikset i oppdateringer.. Kan vel ikke være noe problem å fikse det. Etter oppdateringen til 2.3.5 har i tillegg tlf begynt å restarte seg.. Da blir det veldig irriterende å må fikse mic hver gang. Synd det skal ødelegge for en ellers god telefon..

Prøvde med et annet "Modem" ROM. Graderte ned til XXKI1 (har 2.3.5) Synes kanskje dette hjalp litt. Må ikke ROOTE får å gjøre dette.

Opplevde nettopp at den har begynnt å restarte seg selv som din gjør.

Hva er galt med disse mobilene. Den andre jeg har nå.

Samme problemet med begge ang.lyden.

Endret av ropheim
Lenke til kommentar

Fikk testet tyverisikringen idag på telefonen. Er noe av det smarteste jeg har sett da jeg har opplevd å bli frastjålet telefoner tidligere. Byttet simkort på telefonen. Når den ble skrudd på, så ble opplysningene på det nye simkortet, blant annet telefonnummeret sendt til kontakter jeg hadde forhåndsprogrammert, pluss gps-sporingen ble aktivert via Samsung Kies eller hva det nå heter. De fleste visste sikkert dette allerede, men jeg synes det er så genialt at jeg bare måtte fyre det inn...! :p:thumbup:

 

Rått! Fikk du tatt hestkuken som stjal?

 

Btw, hvilket app er det snakk om? Eller har Samsung Dive du har brukt?

Lenke til kommentar

Hvordan funker forsikringen som følger med på telefonen. Er det bare til å levere inn telefonen (hvor?) og så ser de på den uten å ta betalt? Hvor lenge varer den? Jeg vet at den går bort når man flasher osv så skal bruke download jig (hvor er det billigst å kjøpe?) til å fjerne flash counteren, men var det ikke slik at det har kommet ny bootloader? Funker download jigen på ki8?

 

Det er vel xwki8 som er siste nordiske versjon, så det er den jeg skal flashe?

Lenke til kommentar

Det følger ikke med forsikring på telefonen. Det kan følge med garanti, men alle produkter som selges fra forhandler til privatperson i Norge, må selges med reklamasjonsrett. Reklamasjonsrett på telefoner er på 5 år. Det betyr at den dekker produksjonsfeil, svakheter som var i produktet fra du kjøpte det. Det er som sagt ikke en forsikring, da forsikring dekker plutselige ytre hendelser som fallskader.

 

Hvis du flasher KI8 kommer det an på om du flasher med bootloader eller ikke, du må finne en uten for at du kan bruke jig. Bestill via ebay, det er normalt billigst.

Lenke til kommentar

Var egentlig garanti jeg mente. Mikrofonen funker ikke som den skal og det har den heller aldri gjort. Begynner å bli lei av det nå.

Regner med at du også mener dårlig samtalekvalitet når du snakker om Mic??

Fikk min andre SGS2 på lørdagen fra SIBA. Samme ræva kvalitet på denne som den jeg hadde for et par mnd siden.

Skal ta turen innom de i dag.

Endret av ropheim
Lenke til kommentar

Hei.jeg har et problem med min samsung...når noen ringer meg kan de ikke høre meg sikklig,må aktivere høytaleren for at de skal høre meg.Er det noen her som kan hjelpe meg?

Velkommen i klubben.

Er vel ingen som har en 100% løsning på dette.

Skal returnere min i dag. Bare noen dager gammel.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min fra siba igår, første jeg gjorde var å ta noen telefoner for å sjekke om folk hørte meg. Heldigvis var det ingen problemer med min, men det er tydeligvis et ganske utbredt problem. Hadde returnert den umiddelbart hadde min vært dårlig.

Endret av Looptop
Lenke til kommentar

La inn Galnet MIUI på galaxy'en i dag (ICS greier, woop), så sliter meg med å slå sammen kontakter slik jeg kunne før (stock android).

Er det en funksjon jeg overser, eller er det faktisk ikke mulig? Er en funksjon som heter "Remove duplicates", men den er automatisk og fungerer heller dårlig.

 

Edit: Såklart, etter å ha fikla med det lenge fant jeg ut av det rett etter jeg postet det her.

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Jeg fikk min fra siba igår, første jeg gjorde var å ta noen telefoner for å sjekke om folk hørte meg. Heldigvis var det ingen problemer med min, men det er tydeligvis et ganske utbredt problem. Hadde returnert den umiddelbart hadde min vært dårlig.

Folk hører meg, men det er jo en så dårlig kvalitet. Ullen lyd og folk høre meg langt borte.

Min restarter seg også.

Retur i dag. Regner dette går som DOA sak.

Fikk den på lørdagen.

Endret av ropheim
Lenke til kommentar

La inn Galnet MIUI på galaxy'en i dag (ICS greier, woop), så sliter meg med å slå sammen kontakter slik jeg kunne før (stock android).

Er det en funksjon jeg overser, eller er det faktisk ikke mulig? Er en funksjon som heter "Remove duplicates", men den er automatisk og fungerer heller dårlig.

 

Edit: Såklart, etter å ha fikla med det lenge fant jeg ut av det rett etter jeg postet det her.

Hvordan opplever du avspilling av 1080p video eller HD video generelt?

Lenke til kommentar

Var egentlig garanti jeg mente. Mikrofonen funker ikke som den skal og det har den heller aldri gjort. Begynner å bli lei av det nå.

 

Det er en mangel ved telefonen. Reklamer overfor forhandler, så skal de rette opp i dette.

 

Gjelder garantien selv om jeg kjøpte den i omtrent juni (da den kom ut i Norge)?

Lenke til kommentar

Jeg har også store problemer med mikrofonen på telefonen. Når jeg snakker med andre, uten handsfree, tror de det er dårlig kontakt, og til slutt legger de bare på. Ganske frustrerende.

 

Har ikke annet valg enn å bruke handsfree når jeg skal bruke telefonen. Med batteriproblemene som følger med, så synes jeg dette begynner å bli en skikkelig møkkatelefon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...