Kakeshoma Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvorfor i huleste funker ikke hosts-filen min Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Dessverre er det flere som har batteriproblemet i oppstarten, leser jeg. Her er flere med samme problem, ikke lovende: Superius Battery Temperature... Til info oppdaterte jeg til siste firmware i går, før jeg fikk problemet. Endret 29. november 2011 av AK47 Lenke til kommentar
xdye Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) har du stock eller rooted? Det funker på min og jeg har stock, men på min rootede HTC Desire var det det noe ad-block greier som sperret for rss-urln. Måtte manuelt inn inn ei fil og fjerne noen parametere da. Rooted stock, med ad-block. Men... Fjerne "127.0.0.1 int.sitestat.com" fra etc/hosts-fila, hvis jeg ikke husker helt feil. ...fikset saken! Takk for svar Endret 30. november 2011 av xdye Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dessverre er det flere som har batteriproblemet i oppstarten, leser jeg. Her er flere med samme problem, ikke lovende: Superius Battery Temperature... Til info oppdaterte jeg til siste firmware i går, før jeg fikk problemet. Har du byttet mellom 2 baterier? Uansett så prøv å ladd ut batteriet helt for så å ladde det opp igjen. Hadde noe trøbbel med min forrige Galaxy 2 som ligger på havets bunn, der batteriet ble vanvittig varmt og ikke ville laddes opp igjen. Problemet dukket opp da jeg prøvde et annet batteri i tlf. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dessverre er det flere som har batteriproblemet i oppstarten, leser jeg. Her er flere med samme problem, ikke lovende: Superius Battery Temperature... Til info oppdaterte jeg til siste firmware i går, før jeg fikk problemet. Den tråden indikerer at det er skitt eller fuktighet som skaper problemet. Leser du øvers på side to i tråden, så står det tips om innvendig rengjøring, Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Noen som vet hvordan jeg fjerner vibrering på SwiftKey når jeg taster inne bokstaver? Og vet noen hvorfor youtube videoen stopper opp hvis jeg har tlf i hvilemodus? Var ikke sånn før jeg oppdaterte youtube appen Endret 30. november 2011 av gattuso Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Noen som vet om en fix til lavt volum i samtale? Jeg hører de andre veldig godt, men de hører nesten ikke meg. Jeg har flashet nytt modem, men gjorde ikke mye nytte. Å disable nr hjalp litt. Går det an å kjøpte en mikrofon eller noe? Endret 30. november 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hva er "restore ringer" som popper opp når man slår av lyden? Hva har dere andre valgt der? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Noen som vet om en fix til lavt volum i samtale? Regner med du har husket på å øke mic fra 88 til 100 på volum? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Noen som vet om en fix til lavt volum i samtale? Jeg hører de andre veldig godt, men de hører nesten ikke meg. Jeg har flashet nytt modem, men gjorde ikke mye nytte. Å disable nr hjalp litt. Går det an å kjøpte en mikrofon eller noe? Prøv denne. Ulempen er at du må legge inn på nytt hver gang du har restartet telefonen. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ja har prøvd den, men jeg fikk bare høyere lyd fra den som ringte. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Du må velge Speech RX Volume Velger du RX volume får du lyden inn. Prøvde en gang med 120, og det ble vel høyt Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nå er det vel 100 som er maks, så det å sette 120 skal ikke være noe forskjell fra 100 egentlig Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Du må velge Speech RX Volume Velger du RX volume får du lyden inn. Prøvde en gang med 120, og det ble vel høyt Har [1] SRC Speech RX Volume. Ikke RX Volume så kan ikke ha tatt feil. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Regner med du fulgte hele 'guiden' og fikk med [7] HANDSET(2MIC) ? Endret 30. november 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ja, men betyr ikke rx recive? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fant denne posten. Tror jeg skal teste. Kanskje en god idé til andre? Lenke til kommentar
kathom Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Klarer fortsatt ikke å forstå hvorfor dette problemet med mic ikke er fikset i oppdateringer.. Kan vel ikke være noe problem å fikse det. Etter oppdateringen til 2.3.5 har i tillegg tlf begynt å restarte seg.. Da blir det veldig irriterende å må fikse mic hver gang. Synd det skal ødelegge for en ellers god telefon.. Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei, jeg har fått et problem med telefonen (egentlig flere, men får ta det mest kritiske først). Når jeg nå har tatt restart, så ser jeg batterisymbolet ved oppstarten, og der står den og blinker med en gul varseltrekant og en temperaturmåler. Jeg har tatt ut batteriet, latt det ligge en ti minutters tid, og temperaturen er helt normal, og det har den vel også vært hele tiden. Nå får jeg ikke start på telefonen. Noen med noen gode råd? Min begynte med akkurat det samme for to timer siden! Den piper eller vibrerer som når du setter i laderen med jevne mellomrom. Er det tilfeldig at vi får det samme dag? Min har 2.3.5 og root. Kjøpt ca mai. Merkelig min vibrerte også helt vilt i dag. Kunne ikke se hva det var siden jeg var på skolen og hadde den på lydløs. Det var ingenting i notification baren. Hva... Min vibrerte også helt uforklarlig tidligere i dag. Ingen varsler eller noe. Skjedde bare en gang. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dette har skjedd med meg også uten at det hjalp å restarte telefonen. Tok da ut batteriet og kortsluttet polene i telefonen. Det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg