Datasmurf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Samt at Kies kronisk henger seg etter at jeg prøvde å laste inn mediebiblioteket automatisk og den gikk hen og fant alt mulig fra spill og programvare i tillegg til de faktiske mappene. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det er go launcher med en annimasjon mellom sidene i app draweren. Bildet er nok tatt akkurat idet appdraweren skifter mellom 2 sider Hvis det siktes til det midterste bildet er det nok circlelauncher som er blitt brukt, ikke noe "skifting mellom 2 sider" Datasmurf: Ta tak i de, hold nede litt, og du kan flytte de. Ja det er det midterste, men som du ser er det jo inne i en app drawer. Trodde ikke man kunne legge widgets der? Det står jo "All", "Recent" og "running" som er akkurat slik go launchers appdrawer er. Det viser jo også en home knapp tilbake til hjemmeskjermene. CircleLauncher har vel også et icon i midtene av applikasjonene der du trykker for å åpne/lukke. Kan være jeg tar helt feil nå, men det er ihvertfall slik det ser ut som for meg. Jeg vet at Go Launcher har en slik animasjon. Men hvis du vil sette opp applikasjonene i en sirkel er nok circlelauncher et naturlig valg Her er et bilde som jeg har tatt selv med go launcher: Endret 26. november 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei, i det siste har folk klaget på at de så vidt hører meg i telefonen. Skurrete mic. Men setter jeg på høytaler hører de meg bra. Kan dette være software-feil. Eller er det 2 forskjellige microfoner i telefonen? Kjører CM7.1. Det er et trolig et radio-sw-problem som er kjent, kan trolig fikses ved å flashe annen radio (phone). Jeg har skrevet om det lengre bak i tråden... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Takk ca, hvor lenge siden i tråden er det skrevet om dette da? (mange sider og bla gjennom) EDIT: Fant det. ca s 568 Endret 26. november 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
ropheim Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Takk ca, hvor lenge siden i tråden er det skrevet om dette da? (mange sider og bla gjennom) Har samme problemet med min nyinnkjøpte SGS2 fra Siba i dag. Ræva lydkvalitet. Vet at dette kan fikses med annen radio rom. Men hvordan? Må man Roote mobilen eller kan det løses på en annen måte? Kunne tenkt meg en skikkelig "dummies" framgangsmåte på dette. En ting jeg måtte le av når jeg pakket opp mobilen var at Samsung hadde lagt ved en adapter for bruk av Micro simkort som brukes i iPhone 4. Er vel for å blidgjøre brukere av iPhone som går over til SGS2. Endret 26. november 2011 av ropheim Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Ja det er det midterste, men som du ser er det jo inne i en app drawer. Trodde ikke man kunne legge widgets der? Det står jo "All", "Recent" og "running" som er akkurat slik go launchers appdrawer er. Det viser jo også en home knapp tilbake til hjemmeskjermene. CircleLauncher har vel også et icon i midtene av applikasjonene der du trykker for å åpne/lukke. Kan være jeg tar helt feil nå, men det er ihvertfall slik det ser ut som for meg. Jeg vet at Go Launcher har en slik animasjon. Men hvis du vil sette opp applikasjonene i en sirkel er nok circlelauncher et naturlig valg La ikke merke til at det stod "all, recent og running" der. Da er det nok go launcher ja Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei, i det siste har folk klaget på at de så vidt hører meg i telefonen. Skurrete mic. Men setter jeg på høytaler hører de meg bra. Kan dette være software-feil. Eller er det 2 forskjellige microfoner i telefonen? Kjører CM7.1. Det er et trolig et radio-sw-problem som er kjent, kan trolig fikses ved å flashe annen radio (phone). Jeg har skrevet om det lengre bak i tråden... Hvis jeg forstår det rett må jeg bare gå i recoverymod, velge XXKI, så flashes modemet. Og jeg vil ikke miste CM 7.1 eller noe programmer. Man forandrer bare på modemdelen? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har også mottat min telefon fra Siba nå. Liker den veldig godt. Første android og smart telefon for meg. Kjøpte det tilbudet til 1 kr der og 239 i måneden. Kjempe tilbud spør du meg når det står at man slipper minimums debiteringen hvis man forlenger som jeg gjorde. Fint at man får med 100mb data i måneden, men shit det går kjapt ! Skulle hatt hvertfall min 600mb i måneden. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som har et fornuftig svar på hvorfor denne ellers så fantastiske telefonen ikke vil/bruker timer/dager på å sende MMS? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Får Error unable to search for network, og står no service øverst til venstre.. Tips? MIUI. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Noen som har et fornuftig svar på hvorfor denne ellers så fantastiske telefonen ikke vil/bruker timer/dager på å sende MMS? Fordi du ikke har aktivert pakkedata? Fordi du ikke har riktig oppsett fra din operatør? Endret 27. november 2011 av Superparanoid Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Går det an å koble til mobilen til pcen slik at vi ser skjermen til sgsII på pc-skjermen? Ja, hvis du har HDMI inngang på pc-skjermen så kan du bruke denne: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=266142&title=Samsung%20MHL-HDMI%a0Adapter& Får Error unable to search for network, og står no service øverst til venstre.. Tips? MIUI. Airplane mode on/off eller reboot. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Får Error unable to search for network, og står no service øverst til venstre.. Tips? MIUI. Airplane mode on/off eller reboot. Restartet 2 ganger nå, får ikke beskjed om å skrive pin... Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg bruker MIUI på min SGS2 og er veldig fornøyd. Forøvrig ser jeg at xiaomi kommer med egen telefon som yter omtrent som SGS2 for 310$. Ser ut til at den kommer for salg på DealExtreme i nær framtid. http://www.engadget.com/2011/09/27/xiaomi-phone-review/ Kan være et godt alternativ for folk på budsjett! Hey, hvordan er avspillingen av HD video for din del? MIUI er noen fantastike ROM men irriterer meg at jeg ikke spille av HD video uten at det skulle hakke. Begynner å savne stock rom nå... Restartet 2 ganger nå, får ikke beskjed om å skrive pin... Og du har pin-kode til vanlig? Ta ut SIM kortet og sett det inn på nytt, kan være et forsøk? Men wifi og bluetooth funker? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nexus knuser SGS II i hastighet ved surfing: Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Skulle egentlig bare mangle siden Nexus kjører ICS. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvordan kan jeg velge min musikk som ringetone i stedet for de standard som ligger inne i telefonen fra før av? 1 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Skulle egentlig bare mangle siden Nexus kjører ICS. SGS II med ICS blir enda raskere.. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvordan kan jeg velge min musikk som ringetone i stedet for de standard som ligger inne i telefonen fra før av? Gå inn på Musikk i menyen, finn låten du vil bruke og så trykker du og holder inne en stund. Da får du opp noen valg, og velger "bruk som" og deretter "ringetone". Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Tok 4 restarter før den ville ha PIN Oppe nå. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg