rapak1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 takk skal dere ha, får vel prøve det da. Lenke til kommentar
jeebs Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Tidligere så synca telefonen mailen fortløpende. Bruker exchange, og har satt begge trafikkplanene på push. Nå oppdaterer den seg bare når jeg går inn i mailboxen, noen som vet hvordan jeg får den til å synce hele tiden? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg vil anbefale alle å teste å lese bøker fra mobilen, med sort bakgrunn er det bare en fryd å lese fra Amoled skjermen. Helt topp kontrast, og ettersom svært lite av skjermen er lyst opp bruker det også lite batteri Jeg er svært fornøyd med Kindle både når det gjelder utvalg, og synking og utseende på appen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg bruker MIUI på min SGS2 og er veldig fornøyd. Forøvrig ser jeg at xiaomi kommer med egen telefon som yter omtrent som SGS2 for 310$. Ser ut til at den kommer for salg på DealExtreme i nær framtid. http://www.engadget.com/2011/09/27/xiaomi-phone-review/ Kan være et godt alternativ for folk på budsjett! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hei, i det siste har folk klaget på at de så vidt hører meg i telefonen. Skurrete mic. Men setter jeg på høytaler hører de meg bra. Kan dette være software-feil. Eller er det 2 forskjellige microfoner i telefonen? Kjører CM7.1. Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Oppdaterte nylig fra 2.3.3 til 2.3.5, og synes bildene jeg tar med kameraet er vesentlig dårligere nå enn før jeg oppdaterte: Mer støy, mindre fokusert, o.l. Noen andre som sliter med det samme? Min camera firmware er nå: SCEE07. EDIT: I tillegg til dette har TouchWiz-launcheren forsvunnet etter oppdateringen. Jeg bruker ikke denne, men det er likevel rart at den har forsvunnet og at jeg ikke har mulighet til å bruke den. Endret 25. november 2011 av Exozza Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bah, telefonen min ligger på posten og jeg fikk ikke henta den i dag som planlagt. Jeg henter den jo selvfølgelig i morgen, men jeg hadde så lyst til å begynne og leke med den nå! Må vel uansett vente på minnekortet og gummibeskyttelsestingen jeg bestilte. Samt USB-jigen i fall jeg fucker til ting. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hatt telefonen i 2 dager nå. Nydelig å bruke, nydelig kamera, nydelig lyd. Beste telefonen jeg har hatt hittil, fine meny'r, ikke vanskelig å sette seg inn i heller - pga Netcom.. Bestill en Hvit Galaxy S II, så får du en Sort Galaxy S II.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ha-ha, jeg bestilte en sort. Håper jeg ikke får en hvit. Det hadde vært litt nedtur for min del. Lenke til kommentar
Grasli Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 - pga Netcom..Bestill en Hvit Galaxy S II, så får du en Sort Galaxy S II.... What? Fikk du sort isteden? Du har vel rett til å sende den tilbake da, hvis du ikke er for gira allerede selvsagt.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Som relativt ny S2-eier har jeg et spørsmål: Noe av det siste jeg drev på med min iPhone før jeg byttet var å vurdere en handsfree-løsning hvor jeg kunne bruke et 3.parts headset. jeg har nemlig valgt hodetelefoner, og får dem etterhvert. Men det er ordentlige klokker, og de har ikke noen mikrofon eller samtaleknapp. Så spørsmålet er om det finnes noe slikt som passer til Galaxy S II. Jeg fant noen løsninger til iPhone, der du fikk en plugg med splitter og en ledning opp til mikken med samtaleknappen. Så kunne du koble hodetelefonene i splitteren. Ikke alle like elegante, det blir mye overganger og styr. Noen som vet om noe slikt som funker med en S II? Det er vel ikke samme systemet som på iPhone, der mic-ledningen (trur eg) kortsluttes til jord for å svare og avslutte samtaler. Geir Endret 25. november 2011 av tom waits for alice Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noe sånt du tenker på? http://www.ylmart.com/samsung-galaxy-ii--gt-i9100--converter-with-microphone.html Eller i hvit? http://www.ebay.com/itm/WHITE-3-5MM-HANDSFREE-HEADSET-REMOTE-ADAPTER-MIC-SAMSUNG-I9100-GALAXY-S2-II-/150707058395?pt=PDA_Accessories&hash=item2316d736db Eller med billader og USB kabel http://www.dealextreme.com/p/designer-s-car-power-adapter-3-5mm-earphone-microphone-usb-data-cable-kit-for-samsung-i9100-73483 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Jupp, det er typen. Takk skal du ha. Billader trenger jeg ikke, jeg har USB i bilen. Får se om jeg finner noen tester. På iPhone var de av svært varierende kvalitet, og jeg antar at det samme er tilfelle her. Hodetelefonen har 1/4" pluss, så jeg må ha en overgang. Derfor hadde det vært best med en som hadde hodetelefoninngangen nede ved pluggen, ikke oppe på mikken, fordi det blir så voldsomt med kabelspaghetti der da. Edit: Ser at Samsung har sin egen versjon: Link. Så ellers en artikkel som sa at forskjellen på iPhone og Galaxy er at de har omvendt plassering av mic og jord. Geir Endret 26. november 2011 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 - pga Netcom..Bestill en Hvit Galaxy S II, så får du en Sort Galaxy S II.... What? Fikk du sort isteden? Du har vel rett til å sende den tilbake da, hvis du ikke er for gira allerede selvsagt.. Har vel rett, men var alt for gira til å komme meg vekk fra en gammel SE Skyvetelefon.. ^^ Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Går det an å koble til mobilen til pcen slik at vi ser skjermen til sgsII på pc-skjermen? Lenke til kommentar
oneroffa Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvordan får jeg ordnet ikonene slik? Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hva får dere på browsermark? jeg får kun 51000, mens en kompis av meg som har Iphone 4 får 53000 :s Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvordan får jeg ordnet ikonene slik? Det er go launcher med en annimasjon mellom sidene i app draweren. Bildet er nok tatt akkurat idet appdraweren skifter mellom 2 sider Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Da har jeg fått telefonen min og er så langt fornøyd med den, bortsett fra at jeg ikke har funnet ut hvordan jeg fjerner widgets og snarveier fra de forskjellige skjermene. Trenger ikke halvparten av alt det som allerede lå der ... Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det er go launcher med en annimasjon mellom sidene i app draweren. Bildet er nok tatt akkurat idet appdraweren skifter mellom 2 sider Hvis det siktes til det midterste bildet er det nok circlelauncher som er blitt brukt, ikke noe "skifting mellom 2 sider" Datasmurf: Ta tak i de, hold nede litt, og du kan flytte de. Endret 26. november 2011 av Byxxi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg