Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale alle å teste å lese bøker fra mobilen, med sort bakgrunn er det bare en fryd å lese fra Amoled skjermen. Helt topp kontrast, og ettersom svært lite av skjermen er lyst opp bruker det også lite batteri :)

 

Jeg er svært fornøyd med Kindle både når det gjelder utvalg, og synking og utseende på appen :)

Lenke til kommentar

Oppdaterte nylig fra 2.3.3 til 2.3.5, og synes bildene jeg tar med kameraet er vesentlig dårligere nå enn før jeg oppdaterte: Mer støy, mindre fokusert, o.l. Noen andre som sliter med det samme?

 

Min camera firmware er nå: SCEE07.

 

EDIT: I tillegg til dette har TouchWiz-launcheren forsvunnet etter oppdateringen. Jeg bruker ikke denne, men det er likevel rart at den har forsvunnet og at jeg ikke har mulighet til å bruke den.

Endret av Exozza
Lenke til kommentar

Som relativt ny S2-eier har jeg et spørsmål: Noe av det siste jeg drev på med min iPhone før jeg byttet var å vurdere en handsfree-løsning hvor jeg kunne bruke et 3.parts headset. jeg har nemlig valgt hodetelefoner, og får dem etterhvert. Men det er ordentlige klokker, og de har ikke noen mikrofon eller samtaleknapp.

 

Så spørsmålet er om det finnes noe slikt som passer til Galaxy S II. Jeg fant noen løsninger til iPhone, der du fikk en plugg med splitter og en ledning opp til mikken med samtaleknappen. Så kunne du koble hodetelefonene i splitteren. Ikke alle like elegante, det blir mye overganger og styr.

 

Noen som vet om noe slikt som funker med en S II? Det er vel ikke samme systemet som på iPhone, der mic-ledningen (trur eg) kortsluttes til jord for å svare og avslutte samtaler.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Jupp, det er typen. Takk skal du ha. Billader trenger jeg ikke, jeg har USB i bilen.

 

Får se om jeg finner noen tester. På iPhone var de av svært varierende kvalitet, og jeg antar at det samme er tilfelle her. Hodetelefonen har 1/4" pluss, så jeg må ha en overgang. Derfor hadde det vært best med en som hadde hodetelefoninngangen nede ved pluggen, ikke oppe på mikken, fordi det blir så voldsomt med kabelspaghetti der da.

 

Edit: Ser at Samsung har sin egen versjon: Link.

 

01_medium.jpg

 

Så ellers en artikkel som sa at forskjellen på iPhone og Galaxy er at de har omvendt plassering av mic og jord.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Det er go launcher med en annimasjon mellom sidene i app draweren. Bildet er nok tatt akkurat idet appdraweren skifter mellom 2 sider

Hvis det siktes til det midterste bildet er det nok circlelauncher som er blitt brukt, ikke noe "skifting mellom 2 sider"

 

Datasmurf:

Ta tak i de, hold nede litt, og du kan flytte de.

Endret av Byxxi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...