Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

En fråge om dette "viber". Dette funker mellom de som HAR viber, sant? Hvordan vet man om folk HAR det eller ikke, ift når man bruker viber, eller har jeg gått glipp av noe her nå?

Det funker mellom de som har Viber, uansett telefon. Du har en egen kontaktliste i Viber der du kan se hvem av kontaktene dine som har Viber :)

Endret av .Anders.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått telefonen, men ikke rukket å leke så mye med den enda. Dette er også min første andriod-telefon, noen tips om apps som er musts?

Mye jeg er "avhengig" av ved android, men for meg er nytt tastatur helt essensielt.

Mye å velge mellom, men swiftkey x er helt der oppe for meg, får spader av å skrive uten.

Om du ikke vil kjøpe med en gang finnes det trial i market :)

Lenke til kommentar

Jeg vet at dette sikkert er et håpløst spørsmål, beklager det. Men hvordan "rebooter" man mobilen, eller hva det nå heter?

Helt siden jeg fikk den har jeg irritert meg over en "bzzz"-lyd når jeg prater i telefonen. Ble rådet til å installere hele softwaren (?) på nytt for å se om det hjalp, men ehm.. Hvordan? Dere trenger ikke å forklare steg-for-steg om dere ikke gidder, en link til en side som setter meg i gang er nok :)

Lenke til kommentar

Vil bare bekrefte at den oppgitte begrensningen på 32 GB bare er no sprøyt. Satt inn et 64 GB micro SDXC ("Ultra" - class 6) fra Sandisk. Og etter en liten formattering i mobilen, har jeg jammen 59,46 GB mer å rutte med. Har ikke fått testa det noe voldsomt ennå, men filma halvannet minutt i beste oppløsning, og kan ikke se noe hakking ved avspilling.

Hvor mye kostet denne saken?

Hvilke merke?

Pris?

Og ja, jo stor jo bedre, enkelt og greit:-)

Lenke til kommentar

Vil bare bekrefte at den oppgitte begrensningen på 32 GB bare er no sprøyt. Satt inn et 64 GB micro SDXC ("Ultra" - class 6) fra Sandisk. Og etter en liten formattering i mobilen, har jeg jammen 59,46 GB mer å rutte med. Har ikke fått testa det noe voldsomt ennå, men filma halvannet minutt i beste oppløsning, og kan ikke se noe hakking ved avspilling.

Hvor mye kostet denne saken?

Hvilke merke?

Pris?

Og ja, jo stor jo bedre, enkelt og greit:-)

http://www.dustinhome.no/sandisk-microsdxc-mobile-ultra-class-6-64-gb/product/5010610005

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vet at dette sikkert er et håpløst spørsmål, beklager det. Men hvordan "rebooter" man mobilen, eller hva det nå heter?

Helt siden jeg fikk den har jeg irritert meg over en "bzzz"-lyd når jeg prater i telefonen. Ble rådet til å installere hele softwaren (?) på nytt for å se om det hjalp, men ehm.. Hvordan? Dere trenger ikke å forklare steg-for-steg om dere ikke gidder, en link til en side som setter meg i gang er nok :)

Oppdater først via Kies på PCn. Samsung.com/kies

Deretter for å sette den tilbake til null: Settings->Privacy->Factory reset

Håper det løser seg :)

Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ikke sett mms meldinger i meldinginnboksen min?? Går det an å endre på det?

Hvorfor du ikke får det aner jeg ikke. Jeg får da det uten å ha gjort noe spesielt...

Det er veldig tungvint å alltid gå inn på mine sider på telenor for å sjekke hver mms melding jeg får skjønner du..

Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ikke sett mms meldinger i meldinginnboksen min?? Går det an å endre på det?

Hvorfor du ikke får det aner jeg ikke. Jeg får da det uten å ha gjort noe spesielt...

Det er veldig tungvint å alltid gå inn på mine sider på telenor for å sjekke hver mms melding jeg får skjønner du..

Du har kanskje ikke aktivert pakkedata? (Innstillinger, Trådløs og nettverk, mobilnettverk, huk av for "bruk pakkedata".)

Lenke til kommentar

Uten å ha fulgt diskusjonen over tid, har du skrudd på pakkedata? Bruker APNdroid selv og må opprette ett ekstra APN (trådløs/nettverk -> mobilnettverk -> tilgangspunktnavn) og har ett for internett og ett for mms. Mulig dette er spesielt for kombinasjonen Telenor og APNdroid, men det kan kanskje få deg inn på rett spor i feilsøkingen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...