Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den har ikke NFC? Og jo gratulerer med mobilen. Lurte på selv om jeg skulle gjort dette, men om noe skjer med mobilen så er jeg rimelig kjørt i ræva :p, så tar heller å venter til den er ute nå snart (I hope!).

Edit: Hvor mye kom den på? Frakt, toll, moms osv osv.

 

Kan ikke se noe tegn på at den har NFC nei. Hvis jeg skulle fått problemer så tror jeg det går greit å levere den inn til Samsung Norge, i verste fall må den sendes til England, men satser på det beste ;)

 

Fikk ikke regning fra DHL i dag, så vet ikke akkurat hva det kommer på. Men med litt hoderegning så blir det ganske nært 5000kr + ev. gebyr DHL ser sitt snitt til å putte på toppen.

 

Leifen18:

Så vidt jeg kan se i properties så er det mono 16kHz

 

armanisafari:

De venter nok bare på et nytt parti, så vidt jeg har sett har de hatt to partier inne til nå.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

 

Den har ikke NFC? Og jo gratulerer med mobilen. Lurte på selv om jeg skulle gjort dette, men om noe skjer med mobilen så er jeg rimelig kjørt i ræva :p, så tar heller å venter til den er ute nå snart (I hope!).

Edit: Hvor mye kom den på? Frakt, toll, moms osv osv.

 

Kan ikke se noe tegn på at den har NFC nei. Hvis jeg skulle fått problemer så tror jeg det går greit å levere den inn til Samsung Norge, i verste fall må den sendes til England, men satser på det beste ;)

 

Fikk ikke regning fra DHL i dag, så vet ikke akkurat hva det kommer på. Men med litt hoderegning så blir det ganske nært 5000kr + ev. gebyr DHL ser sitt snitt til å putte på toppen.

 

Leifen18:

Så vidt jeg kan se i properties så er det mono 16kHz

 

armanisafari:

De venter nok bare på et nytt parti, så vidt jeg har sett har de hatt to partier inne til nå.

 

hvis du kjøper fra expansys, er det med garanti?

Lenke til kommentar

Exynos 4210 vs Tegra 2

Samsungs systembrikke Exynos 4210 har noen fordeler fremfor Tegra 2:

•Bedre på video

•Støtte for ARM SIMD-instruksjonssett.

•Prosessoren kjører på 1,2 GHz

 

LG Optimus 2X sin Tegra 2-brikke har også fordeler:

•Åtte grafikkprosessorer mot Exynos' fire.

•Gir tilgang til Tegra Zone-spill optimalisert for Tegra-baserte mobiler.

•Maskinvareaksellerert Flash og Javascript på nettsider.

 

 

Tatt fra mobili.no...

Samsung skal komme med to utgaver,en med Exynos og en med Tegra.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg min SGSII tidligere i dag og førsteinntrykket av den telefonen her er i hvert fall knallbra. Fryktelig rask, knall skjerm og veldig behagelig formfaktor.

 

Så her følger to bilder ved siden av min nå pensjonerte N1. Hvis noen har noen spørsmål så er det bare å spørre, så skal jeg prøve å svare.

 

edit:

DJViking: Jeg holder på å prøve ut Sygic Aura akkurat nå og den ser foreløpig veldig bra ut. Kostet €80 for Europa, Nord-Amerika og Sørøst Asia. Har Navigon fra før, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt, selv om også Navigon gjør jobben helt fint.

 

Har Samsungen optisk varsling slik som N1 har i trackballen? Er det noen form for lys e.l som varsler ny melding, tapt anrop etc.?

Lenke til kommentar

PS! Håper det opprettes en ny tråd når folk begynner å få telefonen. Slik at alle X-sidene med "når kommer den/hvor er den billigst" i denne tråden kan glemmes... :) ... og vi heller får en praktisk tråd med tips&triks.

 

Burde vell snart opprettast eit slags "teknisk" tråd der vi kun diskuterer telefonen og kommer med anbefalinger. Blir veldig uryddig om vi skal ha leveringstid, ventetid og spekulasjoner i samme tråd som det tekniske.

Endret av robert166
Lenke til kommentar

Tipper telefonen blir sendt ut 18.mai -

 

Mange datoer i lufta no, så det er vell berre å vente til datoen er bekrefta.

ja! Så lei dette maset. Man endrer ikke en bekreftet dato sånn i hytt og pine. Men en ubekreftet dato derimot...Men håper folk skriver når deres dato blir bekreftet, så vi andre eventuelt kan avbestille:)

Lenke til kommentar

Hmm, noen som har hørt med cdon sin nye forventet dato? Den er jo satt til 26. mai. Forventet for å være ærlig at mobilen skulle sendes være på de fleste lagre norge over den 12. mai

 

CDON har tidligere også kjørt samme metode. De er utsolgt når det kommer til 1. lagerbeholdning de får (ca 12 Mai). De får da sikkert inn nye 26. og hvis du bestiller nå, er det fra de du får.

Lenke til kommentar

Hmm, noen som har hørt med cdon sin nye forventet dato? Den er jo satt til 26. mai. Forventet for å være ærlig at mobilen skulle sendes være på de fleste lagre norge over den 12. mai

 

CDON har tidligere også kjørt samme metode. De er utsolgt når det kommer til 1. lagerbeholdning de får (ca 12 Mai). De får da sikkert inn nye 26. og hvis du bestiller nå, er det fra de du får.

 

Kjedelig å ikke få noe mail fra de da, bestillte min 26. april (dvs rebestillte den da, bestillte i starten av april da den kostet 4600, og rebestillte 26. april til 4300) :(

Lenke til kommentar

Bestillte den selv rett etter den kom ut for bestilling hos cdon, å er veldig kjipt at det nå står 26 mai på produktet, håper det er sånn (at det ikker er bare BS) at de som bestillte før 1 mai får den rundt den 12. Frister liksom ikke (selv om man ikke har mye valg) å vente til den 26 hehe..

Lenke til kommentar

Noen som har kamera/video samples? Venter på en mobil som har et skikkelig kamera. Og 1080p er jo helt ubrukelig uten noen ordentlig form for stabilisasjon.

Den er ganske ''bra'' for å være mobil. Det vil nok ta tid før mobiler kommer med noe skikkelig, kan ikke akuratt forvente en mobil skal ha bedre kamera enn de som er egentlig er kamera :p. Om du leter litt tilbake i tråden, så finner du reviews og der finner du kvalitet og kvalitet mot andre mobiler som LG.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...