JR Ewing Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Bestillte i går morges, telefonen er pr nu på terminal her i Trondheim. Satser på å ha den i hånda om ikke så alt for lenge. Endret 23. november 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ikke verst, satser på at det går like raskt til Orkanger da. 1 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 her er en fin en :!: Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hei, er det noen her som har en løsning på kamerafunksjonen? Problemet er at utløserknappen er kloss innpå returknappen, som lukker kameraet. En enkel løsning på dette problemet hadde vært å snu utløserknappen til den andre siden. Hadde vel egentlig håpet på at det skulle bli gjort noe med dette i en oppdatering. Kameraet og fotokvaliteten er knallbra, men det fortjener langt bedre brukevennlighet, som etter mitt syn havner på bunnlinjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Du kan vel bruke en mod til å endre utløserknapp til en annen knapp? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ikke noe nytt om når Ice Cream Sanwich kommer? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ingenting enda. Har heller ikke sett testbuilds lekke ut. Må nok vente til desember før det begynner å skje noe vil jeg tro. Tipper på offisiell utgivelse (hvertfall i engelskspråklige land) i januar jeg. Skal ikke se bort ifra at custom roms som Cyanogenmod kommer før offisiell rom i Norge. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det er allerede laget alpha utgivelser, men kamera og noen andre ting funker ikke. *ICS Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det skadelig for mobilen å ta ut batteriet mens den er på? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ikke for mobilen nei. Du risikerer å miste ting du holder på med i åpne apps da. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Sjenialt med Wifi hotspot... Kan ikke bruke Thetering over USB på MIUI vel...? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det mulig å scrolle hjemmeskjermene i sirkel med stock launcher? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Andre som ikke får mvps hosts til å funke i MIUI? Merkelig, ligger i etc/ Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er det mulig å scrolle hjemmeskjermene i sirkel med stock launcher? Har du 2,35 så gjør den vel det? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er det mulig å scrolle hjemmeskjermene i sirkel med stock launcher? Har du 2,35 så gjør den vel det? Jeg har 2.3.3. Fjernet denne tråden fra mine innlegg for lenge siden, hvordan får jeg den tilbake? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 På samme måte som du fjernet den "Administrer" på mine innlegg siden, så er den i den andre kolonnen der Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nå har jeg fått telefonen, men ikke rukket å leke så mye med den enda. Dette er også min første andriod-telefon, noen tips om apps som er musts? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nå har jeg fått telefonen, men ikke rukket å leke så mye med den enda. Dette er også min første andriod-telefon, noen tips om apps som er musts? Jeg trives med følgene Apps: Widget Locker (lar deg endre låseskjermen slik du vil ha den) IMDB Posten Sporing TV2 Sporten Norsk Tipping Viber (kan ringe og sende sms/mms over internett. Funker bra når du er i utlandet og er tilkoblet WiFi) Dolphin Browser (nettleser som jeg mener er bedre en standardnettleseren) Quick Pic (bildeprogram som jeg mener er bedre enn det som følger med) Shazam (finner ut hvilken sang du hører på) Norsk TV-program Gulesider (Du kan finne numre, men en annen ting som er genialt er at den sjekker numre som ringer deg, slik at det står hvem som ringer deg hvis du ikke har lagret nummeret) Trafikanten Filmweb Oslo Lufthavn (greit å ha hvis du er der en gang i blant) 1 Lenke til kommentar
Recon Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 En fråge om dette "viber". Dette funker mellom de som HAR viber, sant? Hvordan vet man om folk HAR det eller ikke, ift når man bruker viber, eller har jeg gått glipp av noe her nå? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Viber finner selv ut hvem i telefonlista de som har Viber, og viser da en egen telefonliste med Viber-kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg