Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke hvit fortere skitten?

Ser det på søss' gamle Nokia, samt de mobiler jeg har hatt som har vært hvite, jeg foretrekker mørke / sort, møkka blir ikke like synlig. :p

Tror ikke det er noe problem. I så fall må du være veldig skitten på hendene.. :whistle:

 

Med svart farge så blir derimot fingermerker osv lettere synlig, har i alle fall hørt det.. ;)

Endret av Grasli
Lenke til kommentar

Ok jeg skal kanskje kjøpe denne eller HTC XE (pga lydkvalitet Beats)

 

Men er det fortsatt veldig lav volum og dårlig kvalitet på Mp3 spilleren ?

 

Musikk kvalitet er viktig for meg og hadde W995 før denne takket for seg her om kvelden. Og dere vet alle WHATS UP with that phone når det gjelder musikk kvalitet.

 

BY the way

 

Svart eller Hvit ? =)

 

 

Lydkvaliteten er normal etter mine ører. Styrken på lyden burde ikke være et problem hvis du ikke hører veldig (veldig) dårlig. Spørs jo også hvilke høretelefoner du har. De som følger med er vel ikke de beste. Du kan jo også laste ned equalizer eller poweramp/andre musikkspillere med innebygd equalizer og stille etter dine behov.

Lenke til kommentar

Knotet akkurat med det samme selv. Finner alt du trenger her. Husk at telefonen har en custom binary counter, som teller hvor mange ganger du har flashet. Kan resettes med en usb jig. NEE står vel for norther europe edition eller noe sånt sikkert..

 

Hei!

 

Har nå flashet SGS2 med Odin, i firmwareversjon XWKI8. Men den lar seg ikke oppdatere noe mer enn før via Kies. Jeg får bare meldingen: Enheten støtter ikke programvareoppgraderinger via Kies. Så da er jeg like langt.

Lenke til kommentar

Lydkvaliteten er normal etter mine ører. Styrken på lyden burde ikke være et problem hvis du ikke hører veldig (veldig) dårlig. Spørs jo også hvilke høretelefoner du har. De som følger med er vel ikke de beste. Du kan jo også laste ned equalizer eller poweramp/andre musikkspillere med innebygd equalizer og stille etter dine behov.

 

Lyden er lav sammenlignet med alt annet.

Lenke til kommentar

Lydkvaliteten er normal etter mine ører. Styrken på lyden burde ikke være et problem hvis du ikke hører veldig (veldig) dårlig. Spørs jo også hvilke høretelefoner du har. De som følger med er vel ikke de beste. Du kan jo også laste ned equalizer eller poweramp/andre musikkspillere med innebygd equalizer og stille etter dine behov.

 

Lyden er lav sammenlignet med alt annet.

Huh? Lav?

 

Snakker vi i vanlige samtaler inntil øret nå da eller? Var dette jeg var redd for med S2 etter å ha lest dinside testen.. :whistle:

Endret av Grasli
Lenke til kommentar

Ok jeg skal kanskje kjøpe denne eller HTC XE (pga lydkvalitet Beats)

 

Men er det fortsatt veldig lav volum og dårlig kvalitet på Mp3 spilleren ?

 

Musikk kvalitet er viktig for meg og hadde W995 før denne takket for seg her om kvelden. Og dere vet alle WHATS UP with that phone når det gjelder musikk kvalitet.

Du er ikke veldig optatt av lydkvalitet om du går for beats. :p Galaxy S II er bra på lyd på papiret, og i praksis om du kobler den til en forsterker, men ikke så god med hodetelefoner, da blir det verre både med frekvensrespons og cross talk.
Lenke til kommentar
Hei!

 

Har nå flashet SGS2 med Odin, i firmwareversjon XWKI8. Men den lar seg ikke oppdatere noe mer enn før via Kies. Jeg får bare meldingen: Enheten støtter ikke programvareoppgraderinger via Kies. Så da er jeg like langt.

Ikke verre enn at du bare fortsetter å oppdatere med Odin. Mye greiere enn å knote med Kies. Har ingenting å si for garantien så lenge du gjør det på riktig måte siden du installerer offisiell firmware. Binary counterfeit øker ikke så lenge du flasher offisielle/originale kernler.

Lenke til kommentar

Vil bare bekrefte at den oppgitte begrensningen på 32 GB bare er no sprøyt. Satt inn et 64 GB micro SDXC ("Ultra" - class 6) fra Sandisk. Og etter en liten formattering i mobilen, har jeg jammen 59,46 GB mer å rutte med. Har ikke fått testa det noe voldsomt ennå, men filma halvannet minutt i beste oppløsning, og kan ikke se noe hakking ved avspilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil bare bekrefte at den oppgitte begrensningen på 32 GB bare er no sprøyt. Satt inn et 64 GB micro SDXC ("Ultra" - class 6) fra Sandisk. Og etter en liten formattering i mobilen, har jeg jammen 59,46 GB mer å rutte med. Har ikke fått testa det noe voldsomt ennå, men filma halvannet minutt i beste oppløsning, og kan ikke se noe hakking ved avspilling.

 

Skal du lage spille film eller ? Trenger u så mye å lagre da.

Lenke til kommentar

Lydkvaliteten er normal etter mine ører. Styrken på lyden burde ikke være et problem hvis du ikke hører veldig (veldig) dårlig. Spørs jo også hvilke høretelefoner du har. De som følger med er vel ikke de beste. Du kan jo også laste ned equalizer eller poweramp/andre musikkspillere med innebygd equalizer og stille etter dine behov.

 

Hvorfor laste ned en mediespiller som har qualizer? Er det noe galt med den som følger med i Android sin mediespiller? Hos meg fungerer den helt greit, og gir lyd jeg selv kan si meg meget fornøyd med. Men nå er ikke jeg spesielt intressert, og ville aldri i verden finne på å bruke flere titusener av kroner på et anlegg i stua.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et rart problem angående batterilevetiden her. Det begynte egentlig for et par uker siden. Jeg merket at batteriet gikk tomt mye raskere enn det den pleide å gjøre, og når jeg sjekket "battery usage" så lå Android OS på 60-65%. Da hadde jeg forsatt android version 2.3.3, så jeg oppdaterte til 2.3.5 i håp om at det skulle fikse seg, men det har det ikke. Nå har batteriet gått ned nesten 10% på 7 timer uten at jeg har brukt den i det hele tatt. Noen som vet noen om hvordan jeg kan fikse dette?

Endret av mas222
Lenke til kommentar

Vil bare bekrefte at den oppgitte begrensningen på 32 GB bare er no sprøyt. Satt inn et 64 GB micro SDXC ("Ultra" - class 6) fra Sandisk. Og etter en liten formattering i mobilen, har jeg jammen 59,46 GB mer å rutte med. Har ikke fått testa det noe voldsomt ennå, men filma halvannet minutt i beste oppløsning, og kan ikke se noe hakking ved avspilling.

 

Skal du lage spille film eller ? Trenger u så mye å lagre da.

 

Det er vel ikke alle som har behov for ekstra lagringsplass. Personlig ser jeg ikke den store utfordringen i å skulle fylle opp kortet med musikk, filming samt spillefilmer og diverse tv-serier..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kun med hodetelefoner jeg snakker om. Skal brukes som MP3 spiller og da trenger jeg bra kvalitet.

 

Jeg er die hard SONY, de lager knall bra lydprodukter. Både på mobiler og ikke minst mp3 spillere.

 

Jeg har både w995 og SGS II og lyden fra w995 er bedre enn standard spilleren i S II men jeg bruker playerpro med DSP pack og det gjør S II klart lydmessig bedre :thumbup:

Lenke til kommentar

@ jenskristian:

 

Ja, for min egen del er det helt greit å oppdatere via Odin, men jeg hadde helst ønsket å selge den med mulighet for å oppdatere via Kies. Kies virker ellers helt fint.

Når du flasher offisiell firmware for riktig region med Odin skal Kies også fungere. Siden det ikke gjør det for deg må det være noe annet som er galt. Prøvd med factory reset?

 

Morro Samsungreklame som gjør narr av Applefantatikere:

http://mashable.com/2011/11/22/samsung-lampoons-apple-mania/

Lenke til kommentar

Lydkvaliteten er normal etter mine ører. Styrken på lyden burde ikke være et problem hvis du ikke hører veldig (veldig) dårlig. Spørs jo også hvilke høretelefoner du har. De som følger med er vel ikke de beste. Du kan jo også laste ned equalizer eller poweramp/andre musikkspillere med innebygd equalizer og stille etter dine behov.

 

Hvorfor laste ned en mediespiller som har qualizer? Er det noe galt med den som følger med i Android sin mediespiller? Hos meg fungerer den helt greit, og gir lyd jeg selv kan si meg meget fornøyd med. Men nå er ikke jeg spesielt intressert, og ville aldri i verden finne på å bruke flere titusener av kroner på et anlegg i stua.

 

Du trenger ikke. Jeg bruker det heller ikke, synes lyden er helt grei. Bedre enn på pc-en med samme headset. Hvis du vil ha mer bass etc kan det jo være lurt å bruke equalizer eller volume+ eller dsp manager. Stock musikkplayer spiller faktisk ganske god lyd (mange som mener at den ikke gjør det. Hvorfor vet jeg ikke)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...