Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går skjedde det igjen. Spotify klikket på telefonen. Sangen frøs, mobilen frøs, og deretter restartet telefonen. Når jeg åpnet Spotify igjen var ikke spillelistene syncet. Det samme skjedde dagen før, og i går satt jeg på vei til Bardufoss, så det er rimelig irriterende at slik skjer.

 

Er det bare jeg som har dette problemet med Spotify?

Lenke til kommentar

I går skjedde det igjen. Spotify klikket på telefonen. Sangen frøs, mobilen frøs, og deretter restartet telefonen. Når jeg åpnet Spotify igjen var ikke spillelistene syncet. Det samme skjedde dagen før, og i går satt jeg på vei til Bardufoss, så det er rimelig irriterende at slik skjer.

 

Er det bare jeg som har dette problemet med Spotify?

Skjedd meg også, rundt 3 ganger i løpet av året tipper jeg.

Lenke til kommentar

Noen som kjenner til kostnadene ved å fikse knust skjerm? Så vidt meg bekjent, så må hele dritten byttes, selv om bare glasset er knust. Stemmer dette?

 

Har hørt rundt 2000,- pluss moms, men det er lenge siden så mulig det var på Galaxy S. Billigste er å bestille komplett skjerm på ebay og gjøre det selv. Fins bra guider på dette.

Lenke til kommentar

Joiner her, nettopp kjøpt en strøken 2-3 mnd gammel telefon for 2000 kr. TV, nettbrett og nå telefon fra Samsung :new_woot:

 

Ser ut til at både kamerabildene og musikken til forrige eier ligger lagret internt på telefonen. Hvordan får jeg lagt over til dataen?

 

Har ikke fått USB-kabelen ennå så jeg har ikke fått testet om det er så enkelt som å bare koble seg til.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Er det verdt det å kjøpe seg en Samsung Galaxy S II nå? Har en gammel nokia fra før av :p

Galaxy SII kjører vel fortsatt med den SoC-en (altsa prosessorpakken++) som er raskest på markedet, (Omjeg husker rett og Sensation bruker den samme, og ikke en raskere". Telefonen har ogs det nest raskeste skjermkortet på markedet. Så om spørsmålet var om det lønner seg i motsetning til da den var ny, fordi telefonen begynner å bli gammel, så er svaret JA, det gjør det fortsatt. Tror ikke du får så mye mer telefon for pengene.

 

Eneste som er dumt med SII er oppløsningen som er ganske stusselig til å være en 4.3"-skjerm sammenliknt med flere av konkurrentene.

Lenke til kommentar

Ok jeg skal kanskje kjøpe denne eller HTC XE (pga lydkvalitet Beats)

 

Men er det fortsatt veldig lav volum og dårlig kvalitet på Mp3 spilleren ?

 

Musikk kvalitet er viktig for meg og hadde W995 før denne takket for seg her om kvelden. Og dere vet alle WHATS UP with that phone når det gjelder musikk kvalitet.

 

BY the way

 

Svart eller Hvit ? =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...