tomacro Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Noen som har prøvd å legge enkelte nummer på svartelisten eller under anrop /svartenummer eller hva det heter. Og likevel har det ikke funka? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Kanskje det var med/uten +47? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 I går skjedde det igjen. Spotify klikket på telefonen. Sangen frøs, mobilen frøs, og deretter restartet telefonen. Når jeg åpnet Spotify igjen var ikke spillelistene syncet. Det samme skjedde dagen før, og i går satt jeg på vei til Bardufoss, så det er rimelig irriterende at slik skjer. Er det bare jeg som har dette problemet med Spotify? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nei, har også dette problemet av og til. htc desire cm7 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Har hatt noe lignende jaa. Sangen stoppa, spotify frøs og alle spillelistene ble borte. Selve telefonen frøs ikke, men spotify har ikke vært helt stabilt akkurat. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Spotify bør f***meg rette opp i dette før jeg skal ha tilbake penger ass! Holder ikke mål Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 I går skjedde det igjen. Spotify klikket på telefonen. Sangen frøs, mobilen frøs, og deretter restartet telefonen. Når jeg åpnet Spotify igjen var ikke spillelistene syncet. Det samme skjedde dagen før, og i går satt jeg på vei til Bardufoss, så det er rimelig irriterende at slik skjer. Er det bare jeg som har dette problemet med Spotify? Skjedd meg også, rundt 3 ganger i løpet av året tipper jeg. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Noen som kjenner til kostnadene ved å fikse knust skjerm? Så vidt meg bekjent, så må hele dritten byttes, selv om bare glasset er knust. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Tenker at jeg får min Fine Galaxy S 2 Imorra Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Noen som kjenner til kostnadene ved å fikse knust skjerm? Så vidt meg bekjent, så må hele dritten byttes, selv om bare glasset er knust. Stemmer dette? Har hørt rundt 2000,- pluss moms, men det er lenge siden så mulig det var på Galaxy S. Billigste er å bestille komplett skjerm på ebay og gjøre det selv. Fins bra guider på dette. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Sett meg lei på dårleg mikrofon på denne telefonen no, så tek kontakt med netshop og høyrer om dei vil ta den inn på reparasjon. Har prøvd å flashe eit anna modem på telefonen, og det hjalp litt eller for ei periode. Trur eg har lest at folk har fått ny mikrofon etter reparasjon?? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Joiner her, nettopp kjøpt en strøken 2-3 mnd gammel telefon for 2000 kr. TV, nettbrett og nå telefon fra Samsung Ser ut til at både kamerabildene og musikken til forrige eier ligger lagret internt på telefonen. Hvordan får jeg lagt over til dataen? Har ikke fått USB-kabelen ennå så jeg har ikke fått testet om det er så enkelt som å bare koble seg til. Endret 22. november 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Du kan bare koble til, men hvis du ikke har usb kabel kan du laste ned en app fra market å gjøre det trådløst. 1 Lenke til kommentar
Eikill Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er det verdt det å kjøpe seg en Samsung Galaxy S II nå? Har en gammel nokia fra før av Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Du kan bare koble til, men hvis du ikke har usb kabel kan du laste ned en app fra market å gjøre det trådløst. Takk skal du ha, da bare kobler jeg til når jeg har fått kabelen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er det verdt det å kjøpe seg en Samsung Galaxy S II nå? Har en gammel nokia fra før av Galaxy SII kjører vel fortsatt med den SoC-en (altsa prosessorpakken++) som er raskest på markedet, (Omjeg husker rett og Sensation bruker den samme, og ikke en raskere". Telefonen har ogs det nest raskeste skjermkortet på markedet. Så om spørsmålet var om det lønner seg nå i motsetning til da den var ny, fordi telefonen begynner å bli gammel, så er svaret JA, det gjør det fortsatt. Tror ikke du får så mye mer telefon for pengene. Eneste som er dumt med SII er oppløsningen som er ganske stusselig til å være en 4.3"-skjerm sammenliknt med flere av konkurrentene. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Har foreløpig stock launcher (som er touchwiz går jeg ut ifra). Kan jeg endre bakgrunnsbildet på lockscreen? Edit: fant ut. Endret 22. november 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Du kan bare koble til, men hvis du ikke har usb kabel kan du laste ned en app fra market å gjøre det trådløst. Takk skal du ha, da bare kobler jeg til når jeg har fått kabelen. Det kan være du må installere samsungs drivere. Du får dem når du installerer kies. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ok jeg skal kanskje kjøpe denne eller HTC XE (pga lydkvalitet Beats) Men er det fortsatt veldig lav volum og dårlig kvalitet på Mp3 spilleren ? Musikk kvalitet er viktig for meg og hadde W995 før denne takket for seg her om kvelden. Og dere vet alle WHATS UP with that phone når det gjelder musikk kvalitet. BY the way Svart eller Hvit ? =) Lenke til kommentar
Grasli Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Svart eller Hvit ? =) I mine øyne ser hvit 10x bedre ut, mere elegant og "nytt" (vant med bare svart/sølv fra før av).. Se videoene i min tråd her, hvit S2 --> SEXY! - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1394773 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg