CellularDude Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Beklager hvis mitt spørsmål er stilt før, men jeg lurer på hvordan man får tilbake den opprinnelige versjonen av Android på Galaxy S II, eller i det minste en offisiell versjon som kan oppdateres med Kies. Jeg bruker en uoffisiell versjon av 2.3.5, Gingerbread xwki8. Den funker helt flott,men støttes ikke av Kies. Jeg har lagt den inn med Odin. Da telefonen skal selges, vil jeg selge den med en firmwareversjon som kan oppdateres med Kies, ellers har jo telefonen en mangel. XWKI8 er siste offisielle firmware. Flash hele den pakken (NEE) med Odin og Kies skal fungere igjen. Tusen takk! Skal prøve dette. Forresten, hva betyr NEE? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Knotet akkurat med det samme selv. Finner alt du trenger her. Husk at telefonen har en custom binary counter, som teller hvor mange ganger du har flashet. Kan resettes med en usb jig. NEE står vel for norther europe edition eller noe sånt sikkert.. Endret 21. november 2011 av brannmannsam Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 La in nytt rom og theme osv. Men hvor skrur jeg på norsk tastatur igjen? Ser ikke å ø æ osv, tok å fabrikk gjennoppretting fordi rootingen og alt det der krevde det tydligvis! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 NEE står for Nordic, ikke Northern Det inneholder ting som MMS-instillinger for våre operatører ol. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Beklager hvis mitt spørsmål er stilt før, men jeg lurer på hvordan man får tilbake den opprinnelige versjonen av Android på Galaxy S II, eller i det minste en offisiell versjon som kan oppdateres med Kies. Jeg bruker en uoffisiell versjon av 2.3.5, Gingerbread xwki8. Den funker helt flott,men støttes ikke av Kies. Jeg har lagt den inn med Odin. Da telefonen skal selges, vil jeg selge den med en firmwareversjon som kan oppdateres med Kies, ellers har jo telefonen en mangel. XWKI8 er siste offisielle firmware. Flash hele den pakken (NEE) med Odin og Kies skal fungere igjen. Tusen takk! Skal prøve dette. Forresten, hva betyr NEE? Knotet akkurat med det samme selv. Finner alt du trenger her. Husk at telefonen har en custom binary counter, som teller hvor mange ganger du har flashet. Kan resettes med en usb jig. NEE står vel for norther europe edition eller noe sånt sikkert.. Ok, takker så mye! Jeg har vel flashet telefonen 3 ganger med Odin. Er det noen øvre grense på dette, eller? Regner "telleverket" med når jeg oppgraderer via Kies også? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nei er ikke noe telleverk for annet enn antall ganger du flasher en uoriginal kernel (som ved å roote eller skifte kernel), da øker man en teller som er i telefonen. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Uhu... Ser at det er noen her som ikke har lest reglene for bruk av sitering... Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nå har jeg hatt problemer med telefonen i det siste. Det er ikke et ukjent problem ettersom det har hendt før, men den siste tiden har det vært veldig mye. Mobilen tar en random restart helt plutselig. På fredag skjedde det 3 ganger. Natt til i går og natt til i dag skjedde det også. I dag ringte ikke alarmen på grunn av det.. Jeg mistenker at det er et program som forårsaker det. Spotify eller Market? Veldig vanskelig å finne ut. Kjenner jeg har lite lyst til å sende den på service. Da jeg satt på bussen i går å hørte på musikk på Spotify klikket plutselig musikken, slik at den bare laget rare lyder. Jeg kunne ikke gjøre noe som helst, og måtte ta ut batteriet. Da jeg skrudde den på igjen måtte spillelistene synces igjen. Det er derfor jeg mistenker at det er Spotify som er skylden. Noen som har samme problem eller en løsning? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Knotet akkurat med det samme selv. Finner alt du trenger her. Husk at telefonen har en custom binary counter, som teller hvor mange ganger du har flashet. Kan resettes med en usb jig. Denne teller kun opp når man flasher en usignert kernel (altså de som ikke er laget av Samsung og ikke er er tuklet med i etterkant). Flasher man hele XWKI8-pakken vil ikke dette øke denne telleren. Blir egentlig akkurat det samme som som å oppdatere med Kies bortsett fra at man bruker et annet verktøy (begge er laget og i bruk av Samsung). Endret 21. november 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg har bestilt meg 64 GB kort hos Sandisk. Skal visst funke bra: www.youtube.com/watch?v=yYUg14u_co8 Interessant. Det er 16GB-varianten, eller? Noen? Viktig for meg å finne ut om jeg skal kjøpe 16GB-varianten eller 32GB-varianten. Jo mere lagringsplass jo bedre. Jeg kommer til å fylle mobilen med musikk som backup når Zunen min ikke vil mer. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg tror du skal kjøpe 16gb-varianten, for det et er den eneste som blir solgt på denne siden av dammen, og det blir nok den eneste varianten vi ser her på berget... Alternativet blir nok å fiske på ebay... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hmm, typisk. Oh well. Da kjøper jeg fra Telenor da, slik at jeg kan oppgradere abonnementet mitt i samme slengen. Så mye som jeg bruker nettet, så lønner ikke DJuice Nonstop seg lenger. I alle fall siden jeg ikke sender 150 SMS om dagen lenger. Så får jeg i tillegg kjøpe det 64GB-minnekortet om jeg finner det noe sted. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har begynt å få reklamenotiser etter oppgradering til 2.3.5. Noen måte å sperre disse på? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hei folkens. Lurer på å kjøpe meg en Galaxy S II etter at Wave'n takket for seg her om dagen. anbefaler dere at jeg handler denne nå, eller kommer det noe mye villere til ~samme pris neste uke? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har begynt å få reklamenotiser etter oppgradering til 2.3.5. Noen måte å sperre disse på? Det er ikke bare en app du har installert? På slutten av alle meldinger jeg får står det "Ukjent? Send TLF til 1938". Er det slik hos deg? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det er ikke bare en app du har installert? På slutten av alle meldinger jeg får står det "Ukjent? Send TLF til 1938". Er det slik hos deg? Nei, jeg får opp en rød stjerne øverst til venstre, med all slags tilbud og konkurranser. Kommer ca en ny melding i timen. Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 AirPush Detector fra Android Market oppdager hvilken app som gjør at det der dukker opp. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det er noen apps som legger inn slik reklame via notifications. Du bør nok ta en gjennomgang av appene dine. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 AirPush Detector fra Android Market oppdager hvilken app som gjør at det der dukker opp. Takk, det fungerte. Var en app jeg lastet ned til datteren min i helgen. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Telefonen min er nesten helt ny og den vil ikke på nett (WiFi) selv om det er nettverk tigjengelig Den ville jo det når jeg først fikk den. Hva er galt? hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg