gaute14 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kan noen gi meg link til 2.3.5 med norsk språk? En link til PDA please!! Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Digg! Men nå mangler vell bare å få disse knappene bort så bruker heller de vi allerede har på telefonen! Gleder meg rått Endret 19. november 2011 av johnd2407 Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Wifi, bluetooth osv også. Se her og her for mer informasjon. Endret 19. november 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 MIUI ble nettopp oppdatert til 1.11.18 fikk jeg beskjed om på tlf... Er det bare å oppdatere i MIUI som vanlig OTA? Noen risiko? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har ikke testet OTA oppdatering, men funker fint hvis du flasher i cwm. Trenger ikke wipe. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) bah......... Google is your friend Endret 19. november 2011 av Ali I Hagen Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Bare å kjøre på, den rebooter og installerer, før den slår seg på igjen. Fungert helt fint alle mine 3-4 ganger her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Finnes telefonen med mer enn 16GB internminne? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Bare å kjøre på, den rebooter og installerer, før den slår seg på igjen. Fungert helt fint alle mine 3-4 ganger her. Gikk til helvete her... Restartet, står fast på "Samsung Galaxy S II" skjermen med gul trekant. Kommer inn i Download mode men ikke Recovery. Hva gjør jeg? Hvis dette blir en ny brick er det like før... Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Finnes telefonen med mer enn 16GB internminne? Ja, den støtter minnekort opptil 32GB. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ja, det vet jeg, men det blir eksternminne, blir det ikke? Jeg lurer på om den finnes med 32GB internminne, og med mulighet for å bruke minnekort på ditto størrelse slik at jeg i teorien kan få en effektiv minnemengde på 64GB. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kan noen gi meg link til 2.3.5 med norsk språk? En link til PDA please!! Har funnet siden, men trenger den 2.3.5 oppdateringen som har norsk språk. Gidder en å lenke til den aktuelle? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Gikk til helvete her... Restartet, står fast på "Samsung Galaxy S II" skjermen med gul trekant. Kommer inn i Download mode men ikke Recovery. Hva gjør jeg? Hvis dette blir en ny brick er det like før... Trykket du på updaten etter den var ferdig nedlastet også ba den om restart, eller kjørte du oppdatering på noe annet vis? Hvis du kommer inn i downloadmode kan du jo koble den til odin og flashe en original fw Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Har funnet siden, men trenger den 2.3.5 oppdateringen som har norsk språk. Gidder en å lenke til den aktuelle? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Det avhenger av om din telefon er kjøpt med eller uten operatørlås hvilken du kan bruke. Om jeg tar utgangspunkt i at din er uten operatørlås og kjøpt hos en norsk forhandler mener jeg denne her fungerer for din telefon, og der har du også stock kernel: XWKI8 Firmware info PDA:XWKI8 PHONE: XXKI4 Date: 28/09/2011 Android 2.3.5 NEE (Nordic Region): http://www.multiupload.com/XPF31ATMO4 (Denne kan du bruke) SER (Russia): http://www.multiupload.com/57RRHA373B (denne aner jeg ikke om kan brukes) XWKI8 Stock Kernel: http://www.multiupload.com/4O6DVGUGSU Password: intratech@XDA Endret 19. november 2011 av seppolaatle Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Gikk til helvete her... Restartet, står fast på "Samsung Galaxy S II" skjermen med gul trekant. Kommer inn i Download mode men ikke Recovery. Hva gjør jeg? Hvis dette blir en ny brick er det like før... Trykket du på updaten etter den var ferdig nedlastet også ba den om restart, eller kjørte du oppdatering på noe annet vis? Hvis du kommer inn i downloadmode kan du jo koble den til odin og flashe en original fw Trykket på Update i MIUI ja... Bare flashe original ROM i PDA i Odin? Trenger ikke røre noe kernel-greier? Sist gang jeg prøvde å redde meg fra samme situasjon døde telefonen. Tror Samsung hater meg. Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har klart å bajse opp en del selv, og det har alltid gått fint å flashe tilbake til orginal fw. Bl.a den det linkes til i posten over din Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Da min Htc Desire Hd ble ødelagt, Endte jeg opp med en gammel Sony mobil, så tenker jeg bestiller en Galaxy S 2 til Mandag Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Nå har det skjedd noe merkelig med min telefon. Den går inn og ut av Driving Mode, uten at jeg har bedt den om det. (Den lå på bordet) Den spør "What would you like to do?" for så å selv velge Cancel. Det står MTP-koblet til, men det er ingen USB-kabel tilkoblet. Deretter forsvinner ikonet. Plutselig begynner den å "lade" batteriet, uten at det er noe kabel koblet til. Etter en stund forsvinner det, man kan finne på å komme tilbake igjen. Jeg valgte å kjøre en "Gjennopprett til fabrikkinstillinger". Har nesten ingen applikasjoner installert på den nå, men merker at den fremdeles ikke er helt som den skal. Problemer med å få den til å lade. Problemer med å få den til å koble til via USB. Selv om du har koblet fra for lenge siden, så sier den MTP-koblet til. Den skrur seg rett på igjen etter jeg har trykket "Slå av telefonen" Jeg har oppdatert til nyeste firmware i Kies. Har aldri rootet telefonen og aldri opplevd lignende med den. Tips, kommentarer, forslag til løsning? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Skadet usb-porten, kanskje? Noe rusk i den? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nå har det skjedd noe merkelig med min telefon. Den går inn og ut av Driving Mode, uten at jeg har bedt den om det. (Den lå på bordet) Den spør "What would you like to do?" for så å selv velge Cancel. Det står MTP-koblet til, men det er ingen USB-kabel tilkoblet. Deretter forsvinner ikonet. Plutselig begynner den å "lade" batteriet, uten at det er noe kabel koblet til. Etter en stund forsvinner det, man kan finne på å komme tilbake igjen. Jeg valgte å kjøre en "Gjennopprett til fabrikkinstillinger". Har nesten ingen applikasjoner installert på den nå, men merker at den fremdeles ikke er helt som den skal. Problemer med å få den til å lade. Problemer med å få den til å koble til via USB. Selv om du har koblet fra for lenge siden, så sier den MTP-koblet til. Den skrur seg rett på igjen etter jeg har trykket "Slå av telefonen" Jeg har oppdatert til nyeste firmware i Kies. Har aldri rootet telefonen og aldri opplevd lignende med den. Tips, kommentarer, forslag til løsning? Jeg hadde også samme problem. I tillegg slo VoiceOver seg på i tide og utide og mobilen kunne lade seg helt ut på 8 timer, uten at den var i bruk.Ifølge kilder på nett, skyldes det problemer med usbtilkoblingen. Jeg blåste Hardt der og da blei det litt bedre. Fikk løst det helt ved å legge mobilen avskrudd på et varm sted noen timer samtidig som jeg tok ut batteriet. Det var nok fukt som var synderen. Skadet usb-porten, kanskje? Noe rusk i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg