Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan avinstallere og få pengene tilbake innen 15 minutter.

Du kan avinstallere uten å få igjen pengene når du vil.

 

Har dessverre ingen erfaring med det, syns det er altfor dyrt ift hva det tilbyr. Men smaken er jo som baken :)

 

 

Takker for kjapt svar

 

3D effekten tiltaler meg, men som sagt koster det jo litt. Har også lest at det suger strøm

Lenke til kommentar

Du kan prøve ADW launcher, den har en 3D effekt der det ser ut som om man roterer en kube. Ikke like fancy som at man kan flytte på alt i 3D og sånn, men i all hovedsak er det jo scrolling mellom hjemmeskjermene som brukes. Videre kan man også få en 3D-drawer (den med alle apps).

 

Gratis er den og. Hvis ikke du vil gå for ADW launcher EX som koster rundt 20kr og har litt ekstra snacks :)

Lenke til kommentar

Du kan prøve ADW launcher, den har en 3D effekt der det ser ut som om man roterer en kube. Ikke like fancy som at man kan flytte på alt i 3D og sånn, men i all hovedsak er det jo scrolling mellom hjemmeskjermene som brukes. Videre kan man også få en 3D-drawer (den med alle apps).

 

Gratis er den og. Hvis ikke du vil gå for ADW launcher EX som koster rundt 20kr og har litt ekstra snacks :)

 

 

Takker Mixy, skal se på den

Lenke til kommentar

Du kan avinstallere og få pengene tilbake innen 15 minutter.

Du kan avinstallere uten å få igjen pengene når du vil.

 

Har dessverre ingen erfaring med det, syns det er altfor dyrt ift hva det tilbyr. Men smaken er jo som baken :)

 

 

Takker for kjapt svar

 

3D effekten tiltaler meg, men som sagt koster det jo litt. Har også lest at det suger strøm

 

Har Spb shell 3d. Ganske bra, men ikke helt min stil. Gode widgets. Tror nok den er bedre på tablet (tablet mode)

 

Merka ikke noe spesielt batterisug.

Endret av Nilsido
Lenke til kommentar

Til dere som ikke får til å flashe ROM med Rom Manager. Det siste jeg har hørt er at Rom Manager ikke støtter S2, og nettopp den appen kan dere egentlig legge rett i søppelkassa med det samme. Det dere må gjøre er å legge inn cf-root med cwm, og deretter manuelt legge inn rom fra cwm. cwm starter dere mens telefonen er avslått. volum opp + meny + power. Slipp knappene når det er livstegn i telefonen, og installer rom derfra istedenfor. En kjapp guide fra stock rom:

 

1: Flash cf-root kernel med cwm via odin.

2: Legg inn rom til rot av minnekort.

3: Start cwm (volum opp + meny + power).

4: Velg "intall from zip" eller slikt noe og finn frem til filen du nettopp la på minnekort.

5: Starte telefonen på nytt.

 

Jeg har ikke selv lagt inn noe custom roms, men ser for meg det jeg skrev her er noe korrekt. Biten med flashing av ny "radio" osv har jeg ikke peiling på, så der holder jeg prateredskapen lukket. :)

Lenke til kommentar

Spørsmål ang. teksting i full qwerty i oppreist format:

Er det bare meg som ikke får tommeln at rekke bort til tasten a uten isteden treffer s hele tiden?

 

Har prøvd oppsettet 3 bokstaver per tast som på gamledagers telefoner, men hvis jeg ska skrive "alle" så må jeg vente på at den første "l" ska sette sette seg og jeg liker ikke at vente..

Endret av Robbansvenske
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...